Round 2: Sepang International Circuit

Gestart door Enzo, 21 maart 2012 - 13:12:40

« vorige - volgende »

Wizard

Citaat van: Jeroen op 25 maart 2012 - 10:30:49
Citaat van: Wizard op 25 maart 2012 - 10:24:39
What the fok????????????????????????? Rode vlag!!!!!!!!! Neeeeeee.....
Juiste beslissing. Dit is geen doen meer. Of je moet ze peddels geven maken we er een botenrace van.

Ik trek de beslissing ook nergens in twijfel.

0634

Citaat van: Franky R. op 25 maart 2012 - 10:34:29
Wat dachten jullie van de mensen daar? Betalen een hoop gwld om vervolgens in de regen te wachten. Pfffff.
Hallo, zo heb ik vaak genoeg in de regen op Spa gezeten, en dan ook nog in de kou.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 25 maart 2012 - 10:32:59
Citaat van: Franky R. op 25 maart 2012 - 10:24:48
Het blijft een hok van een Ferrari...heb gewoon respect voor gast. Mag dat niet? Ach, jezus...rode vlag

Ja hoor, mag zeker. Maar dan nog rijdt hij niet fenomenaal maar gewoon goed. Net als Massa BTW. Sowieso geen regenracer maar wel knap achtste.
Meende dat Alonso 2 man buitenom pakte in bocht 1 bij de start.

Wizard

Alonso koos inderdaad een prima lijn. Maar dan nog rijdt hij, in mijn optiek, geen fenomenale race. Gewoon goed, maar niet meer dan dat.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 25 maart 2012 - 10:36:45
Citaat van: Franky R. op 25 maart 2012 - 10:34:29
Wat dachten jullie van de mensen daar? Betalen een hoop gwld om vervolgens in de regen te wachten. Pfffff.
Hallo, zo heb ik vaak genoeg in de regen op Spa gezeten, en dan ook nog in de kou.

Precies.
Ennuh ...... 'n beetje regfen zijn ze daar in Maleisië echt wel gewend met die moessons.  ;D

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 25 maart 2012 - 10:36:45
Citaat van: Franky R. op 25 maart 2012 - 10:34:29
Wat dachten jullie van de mensen daar? Betalen een hoop gwld om vervolgens in de regen te wachten. Pfffff.
Hallo, zo heb ik vaak genoeg in de regen op Spa gezeten, en dan ook nog in de kou.
;D
Maar de race ging wel door. Of niet dan? Maar je krijgt pluspunten voor de kou...

0634

Citaat van: Franky R. op 25 maart 2012 - 10:37:02

Meende dat Alonso 2 man buitenom pakte in bocht 1 bij de start.
Hij rijdt ook lekker hoor. Tja, fenomenaal, wat is fenomenaal? Voor ieder anders. Hij is in ieder geval gewoon goed bezig. Geholpen door het weer natuurlijk, anders had hij daar met die wagen nu nooit gereden.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 25 maart 2012 - 10:38:43
Alonso koos inderdaad een prima lijn. Maar dan nog rijdt hij, in mijn optiek, geen fenomenale race. Gewoon goed, maar niet meer dan dat.

Mijn mening, jouw mening...dat mag... ;)

0634

Citaat van: Franky R. op 25 maart 2012 - 10:39:08
Citaat van: Jeroen op 25 maart 2012 - 10:36:45
Citaat van: Franky R. op 25 maart 2012 - 10:34:29
Wat dachten jullie van de mensen daar? Betalen een hoop gwld om vervolgens in de regen te wachten. Pfffff.
Hallo, zo heb ik vaak genoeg in de regen op Spa gezeten, en dan ook nog in de kou.
;D
Maar de race ging wel door. Of niet dan? Maar je krijgt pluspunten voor de kou...
Oké, maar zo gaat het met F1 nou eenmaal. Denk eens aan die arme Canadezen vorig jaar. Maarrrrr, ik zou blind met ze geruild hebben!

Wizard

Citaat van: Franky R. op 25 maart 2012 - 10:40:11
Citaat van: Wizard op 25 maart 2012 - 10:38:43
Alonso koos inderdaad een prima lijn. Maar dan nog rijdt hij, in mijn optiek, geen fenomenale race. Gewoon goed, maar niet meer dan dat.

Mijn mening, jouw mening...dat mag... ;)

Prima hoor, maar 2 posities bij de start betitelen als 'fenomenaal' ga ik onthouden. En daar kom ik vast nog wel op terug dit seizoen.

Sabai

Ik baal er wel van dat die grosjean Schumacher eruit tikte ik hoop dat hij nog puntjes pakt. Had hem echt een mooi resultaat gegund. En kimmi laat wel zien dat hij echt niet verleert is en weet wel cool te blijven.

_Makke_

Die tentjes zijn wel handig. Precies de eerste keer dat ik het zie? Handig wel. Moet je niet met 100 paraplu's liggen sleuren. Je materiaal blijft ook mooi droog. Als je dan die Sauber of HRT zag...

Wizard

Citaat van: Makke op 25 maart 2012 - 10:44:07
Die tentjes zijn wel handig. Precies de eerste keer dat ik het zie? Handig wel. Moet je niet met 100 paraplu's liggen sleuren. Je materiaal blijft ook mooi droog. Als je dan die Sauber of HRT zag...

Daarmee wordt een nieuwe trend gezet. Mark my words! De volgende keer als zich deze situatie voordoet, zien we dezelfde tentjes...met sponsoring... ;)

Franky R.

Citaat van: Wizard op 25 maart 2012 - 10:42:01
Citaat van: Franky R. op 25 maart 2012 - 10:40:11
Citaat van: Wizard op 25 maart 2012 - 10:38:43
Alonso koos inderdaad een prima lijn. Maar dan nog rijdt hij, in mijn optiek, geen fenomenale race. Gewoon goed, maar niet meer dan dat.

Mijn mening, jouw mening...dat mag... ;)

Prima hoor, maar 2 posities bij de start betitelen als 'fenomenaal' ga ik onthouden. En daar kom ik vast nog wel op terug dit seizoen.

Met een hok van een auto...maar als je dit wil gebruiken alleen maar om mij terug te pakken, dan ben je ouderwets kinderachtig bezig...jammer...

0634

Citaat van: Wizard op 25 maart 2012 - 10:42:01
Citaat van: Franky R. op 25 maart 2012 - 10:40:11
Citaat van: Wizard op 25 maart 2012 - 10:38:43
Alonso koos inderdaad een prima lijn. Maar dan nog rijdt hij, in mijn optiek, geen fenomenale race. Gewoon goed, maar niet meer dan dat.

Mijn mening, jouw mening...dat mag... ;)

Prima hoor, maar 2 posities bij de start betitelen als 'fenomenaal' ga ik onthouden. En daar kom ik vast nog wel op terug dit seizoen.
Hoezo? Ga je nou op iemands persoonlijke definities lopen mierenneuken? Wat hij fenomenaal vind hoeft een ander toch niet te vinden. Ik vind het goed, heel goed. Hij vindt het nog net een stapje beter dan dat. Dat mag he.