Round 2: Sepang International Circuit

Gestart door Enzo, 21 maart 2012 - 13:12:40

« vorige - volgende »

0634

Citaat van: Wizard op 24 maart 2012 - 20:12:20

Alsof Barrichello nooit domme dingen heeft gemaakt.
Niet in de slotronde.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 24 maart 2012 - 19:24:05
Citaat van: Franky R. op 24 maart 2012 - 16:48:18
OT:

Ik hoop dat HAM zijn start morgen goed voor elkaar heeft. Ik zie niet eens Button als een bedreiging, maar vooral MSC!!!

En we weten allemaal hoe 'breed' MSC zich kan maken... :P ...Ik hoop op een McLaren 1-2 met Hamilton als winnaar. 8)

Hoe kun je Button nu NIET zien als bedreiging?


Omdat MSC een beter starter is, misschien?

Gerard

Domme dingen heeft gemaakt?? ;D ;)
Barri heeft idd wel eens domme dingen gedaan ja, zoals al die keren dat hij Shumacher liet winnen terwijl Rubens sneller was en op P1 lag...
anyway, ik ben erg benieuwd naar de inhaalrace die de bulls gaan rijden.. Komen ze weer zover naar voren ondanks de tegenvallende qualy ???

Kootje

Mwah ...... vorige week nog was Button ook de betere starter.

Ik zie meer bedreiging in Button als in Schumi iig.
Zelfs als Schumi ervoor komt, dan zie ik hem dat echt niet lang volhouden.
Zonder z'n DRS/F-duct gaat hij de McLarens niet voorblijven, hoe goed hij zich ook breed kan maken.
Vergeet niet dat het sindsdien expliciet verboden is om meerdere malen van lijn te wisselen.
Daarnaast heeft Sepang meer en betere passeermogelijkheden en is de baan aanzienlijk breder.

0634

Eensch. Het zou voor de race geweldig zijn als MS als eerste bij de eerste bocht is, maar ik kan me niet voorstellen dat hij langer dan een handjevol ronden de macs voor kan blijven. Het verschil in racepace was vorige week behoorlijk en op Sepang kan je prima inhalen. En verdedigen zoals vorig jaar op Monza mag niet meer, helaas.

Wizard

Citaat van: Jeroen op 24 maart 2012 - 20:52:53
Citaat van: Wizard op 24 maart 2012 - 20:12:20

Alsof Barrichello nooit domme dingen heeft gemaakt.
Niet in de slotronde.

Zie de rest van de reactie, daarin anticipeer namelijk ik op dit antwoord.

Wizard

Citaat van: Franky R. op 24 maart 2012 - 21:22:12
Citaat van: Wizard op 24 maart 2012 - 19:24:05
Citaat van: Franky R. op 24 maart 2012 - 16:48:18
OT:

Ik hoop dat HAM zijn start morgen goed voor elkaar heeft. Ik zie niet eens Button als een bedreiging, maar vooral MSC!!!

En we weten allemaal hoe 'breed' MSC zich kan maken... :P ...Ik hoop op een McLaren 1-2 met Hamilton als winnaar. 8)

Hoe kun je Button nu NIET zien als bedreiging?


Omdat MSC een beter starter is, misschien?

Dan verwoord jij je wat ongelukkig. Want zoals jij het neerzet lijkt het alsof je Button uitvlakt. En een race duurt langer dan de start alleen.

Wizard

Citaat van: Jeroen op 24 maart 2012 - 20:50:55
Kom, het gat met RBR is niet zo groot. Die komen er dit jaar echt wel weer bij. Bovendien kan je beter een dominantie hebben van Mclaren dan van RedBull, aangezien je dan nog altijd twee rijders hebt die kampioen kunnen worden en bij RedBull is die kans, gezien vorig jaar, een stuk kleiner.

Ik ben tegen iedere vorm van dominantie. Zelfs toen Schumacher in mijn favoriete team domineerde. Als ik van te voren al kan voorspellen wie gaat winnen kijk ik met andere ogen de race.

Wizard

Citaat van: janke op 24 maart 2012 - 20:34:34
Citaat van: Wizard op 24 maart 2012 - 20:23:38
Nee, blij word ik er ook niet van. Dat ben ik helemaal met je eens. Waar ik kantekeningen bij plaats is dat jij het neerzet alsof het vanzelf sprekend is dat Barrichello het per definitie beter zou hebben gedaan.

Iig had hij vorige week de punten naar huis gebracht. Die gaat niet zo raar te keer. Schijnbaar kan die beter rekenen en tellen.

Afgelopen seizoen bracht hij de Williams ook niet aan de finish. Kunnen we nog lang over lullen. Natuurlijk was de fout van Pastor één van de categorie 'dom' wat niet automatisch betekent dat Rubens het beter zou hebben gedaan.

Folkert

Citaat van: Wizard op 24 maart 2012 - 22:17:18
Citaat van: Jeroen op 24 maart 2012 - 20:50:55
Kom, het gat met RBR is niet zo groot. Die komen er dit jaar echt wel weer bij. Bovendien kan je beter een dominantie hebben van Mclaren dan van RedBull, aangezien je dan nog altijd twee rijders hebt die kampioen kunnen worden en bij RedBull is die kans, gezien vorig jaar, een stuk kleiner.

Ik ben tegen iedere vorm van dominantie. Zelfs toen Schumacher in mijn favoriete team domineerde. Als ik van te voren al kan voorspellen wie gaat winnen kijk ik met andere ogen de race.
En dat is denk ik het enige voordeel aan een Mclaren dominantie: 2 coureurs mogen altijd strijden voor de zege/titel. En ik ga nu direct toe geven dat ik afgelopen 11 jaar Button enorm te kort heb gedaan. Wat hij afgelopen 2 jaar, maar voornamelijk afgelopen race heeft laten zien is werkelijk onvoorstelbaar. IMO dan. Zijn echte fans wisten het al, maar als Button WK word dit jaar, zal ik daar net iets minder blij van worden als Hamilton WK word. In 2/3 jaar tijd heeft Button zich bij mij heel erg om hoog gewerkt. Eigenlijk de Button die ik hoopte die hij was bij Williams.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Citaat van: Wizard op 24 maart 2012 - 22:17:18
Citaat van: Jeroen op 24 maart 2012 - 20:50:55
Kom, het gat met RBR is niet zo groot. Die komen er dit jaar echt wel weer bij. Bovendien kan je beter een dominantie hebben van Mclaren dan van RedBull, aangezien je dan nog altijd twee rijders hebt die kampioen kunnen worden en bij RedBull is die kans, gezien vorig jaar, een stuk kleiner.

Ik ben tegen iedere vorm van dominantie. Zelfs toen Schumacher in mijn favoriete team domineerde. Als ik van te voren al kan voorspellen wie gaat winnen kijk ik met andere ogen de race.
Als McLaren domineert weet je ook niet wie er gaat winnen, zoals 88 en 89 ook leuke jaren waren. Zolang er maar geen rijder domineert. Maar los daarvan, zo groot is de voorsprong van mac niet en het jaar is nog maar net begonnen. Ik vind het nog een beetje vroeg om te gaan spreken van een dominantie.

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 24 maart 2012 - 20:52:53
Citaat van: Wizard op 24 maart 2012 - 20:12:20

Alsof Barrichello nooit domme dingen heeft gemaakt.
Niet in de slotronde.
dan moet je bij Hamilton zijn. Monza 2009 slotronde, Monza 2010 eerste ronde!!
zeg maar wat erger/dommer is

Niels_

Maldonado finisht morgen gewoon in de punten en dan kan het de komende weken weer stil worden rond hem. ;)

0634

Citaat van: monaco2011 op 24 maart 2012 - 23:39:35

dan moet je bij Hamilton zijn. Monza 2009 slotronde, Monza 2010 eerste ronde!!
zeg maar wat erger/dommer is
Die had ik dan ook al lang genoemd.

En in de slotronde is dommer/erger. Aanmerkelijk.

Wizard

Citaat van: Jeroen op 24 maart 2012 - 22:43:14
Als McLaren domineert weet je ook niet wie er gaat winnen, zoals 88 en 89 ook leuke jaren waren. Zolang er maar geen rijder domineert. Maar los daarvan, zo groot is de voorsprong van mac niet en het jaar is nog maar net begonnen. Ik vind het nog een beetje vroeg om te gaan spreken van een dominantie.

Vandaar dat ik ook zeg: "het ziet er naar uit."