Round 2: Sepang International Circuit

Gestart door Enzo, 21 maart 2012 - 13:12:40

« vorige - volgende »

Wizard

Citaat van: Enzo op 23 maart 2012 - 16:07:22
5 plaatsen gridpenalty voor Raikkonen...
Het zit hem ook niet mee tot nu toe.

Erg jammer. :(

Wizard

Citaat van: janke op 24 maart 2012 - 18:15:27
Citaat van: Franky R. op 24 maart 2012 - 18:01:59
Citaat van: Makke op 24 maart 2012 - 17:56:36
Citaat van: Ńiels op 24 maart 2012 - 17:18:42
Er mag ook wel eens op de goede prestaties van Maldonado gewezen worden in plaats van hem constant af te schilderen als een achterlijke pay-driver. ;)

Jep, vooral zijn uitstapje door het gras. Mooi!  8) :P
;D ;D ;D
Wat die gekke Mol al zei: Maldonado is tot nu toe Maldonada. Een van de weinige uitspraken van hem waar ik het mee eens ben. En laten we niet over het skelter coureurtje Senna hebben. Iederen kikt op de naam. Maar minder op zijn kwaliteiten, en dat al een paar jaar. Die zijn op zijn zachts gezegd twijfelachtig. En dat vind ik nog steeds. Williams heeft gewoon de verkeerde coureurs in deze auto. Want die schijnt redelijk goed te zijn. Zagen we vorige week. Maar als die kneus van een Maldonado vind om op een paar honderd meter van de streep nog gekke dingen te gaan doen? Vorig jaar in wat races was het van hetzelfde laken een pak. Die vent wordt overhyped, net als die Senna. The name, that's all. Beiden Williams onwaardig. Ik denk dat good old Barrichello al punten had gescoord als hij Maldonado's auto had gereden in die situatie afgelopen race

Afgelopen seizoen was Maldonado zowel in de race als tijdens de kwalificatie sneller dan Rubens. En dat als debutant. Dus waarom zou hij nu ineens wel punten kunnen rijden en Maldonado kunnen verslaan? Wat betreft Senna kan ik mij helemaal niet in vinden. Door wie wordt Senna gehyped? Senna wordt neergezet als de man die rijdt door zijn naam. Nadat zijn naam concreet genoemd werd als vervanging van Barrichello werd veelvuldig gesproken over het slechtste duo ooit. Van hypen is totaal geen sprake.

Kootje

CitaatAfgelopen seizoen was Maldonado zowel in de race als tijdens de kwalificatie sneller dan Rubens. En dat als debutant. Dus waarom zou hij nu ineens wel punten kunnen rijden en Maldonado kunnen verslaan?

Omdat hij niet zulke domme fouten maakt misschien ?? ::)

Verder heb je wel gelijk hoor, het is geen vanzelfsprekenheid iig.
Maar toch, ook mijn gevoel zegt me dat Barrichello het beter gedaan zou hebben.
En is 't niet beter dan Pastor, dan toch zeker wel beter dan Bruno.

Gerard

Iedereen die morgen live gaat kijken.... de klok gaat vannacht een uur VOORUIT ;)

janke

Citaat van: Wizard op 24 maart 2012 - 19:36:33
Citaat van: janke op 24 maart 2012 - 18:15:27
Citaat van: Franky R. op 24 maart 2012 - 18:01:59
Citaat van: Makke op 24 maart 2012 - 17:56:36
Citaat van: Ńiels op 24 maart 2012 - 17:18:42
Er mag ook wel eens op de goede prestaties van Maldonado gewezen worden in plaats van hem constant af te schilderen als een achterlijke pay-driver. ;)

Jep, vooral zijn uitstapje door het gras. Mooi!  8) :P
;D ;D ;D
Wat die gekke Mol al zei: Maldonado is tot nu toe Maldonada. Een van de weinige uitspraken van hem waar ik het mee eens ben. En laten we niet over het skelter coureurtje Senna hebben. Iederen kikt op de naam. Maar minder op zijn kwaliteiten, en dat al een paar jaar. Die zijn op zijn zachts gezegd twijfelachtig. En dat vind ik nog steeds. Williams heeft gewoon de verkeerde coureurs in deze auto. Want die schijnt redelijk goed te zijn. Zagen we vorige week. Maar als die kneus van een Maldonado vind om op een paar honderd meter van de streep nog gekke dingen te gaan doen? Vorig jaar in wat races was het van hetzelfde laken een pak. Die vent wordt overhyped, net als die Senna. The name, that's all. Beiden Williams onwaardig. Ik denk dat good old Barrichello al punten had gescoord als hij Maldonado's auto had gereden in die situatie afgelopen race

Afgelopen seizoen was Maldonado zowel in de race als tijdens de kwalificatie sneller dan Rubens. En dat als debutant. Dus waarom zou hij nu ineens wel punten kunnen rijden en Maldonado kunnen verslaan? Wat betreft Senna kan ik mij helemaal niet in vinden. Door wie wordt Senna gehyped? Senna wordt neergezet als de man die rijdt door zijn naam. Nadat zijn naam concreet genoemd werd als vervanging van Barrichello werd veelvuldig gesproken over het slechtste duo ooit. Van hypen is totaal geen sprake.

Om het simpele feit dat Barrichello niet zulke beide handte zaken uitvreet dan Maldonado. Vandaar dat ik zeg dat die Barri de punten wel had mee gebracht naar huis. Die is wel zo verstandig om niet meer te gaan fucken met Alonso. Maldonado in de kwali zoals je zegt sneller. In de race is het gewoon een beetje een clown, Sorry.
Some things are too important to be left in the past.

janke

Citaat van: Wizard op 24 maart 2012 - 19:26:27
Verder was ik ontzettend blij dat de dominantie van Red Bull eindelijk ten einde is en hoop(te) ik op competitie. Maar het ziet er naar uit dat McLaren een flinke voorsprong heeft op de rest. Zucht!

Nu al MDP?
Some things are too important to be left in the past.

monaco2011

Citaat van: janke op 24 maart 2012 - 19:57:34
Citaat van: Wizard op 24 maart 2012 - 19:36:33
Citaat van: janke op 24 maart 2012 - 18:15:27
Citaat van: Franky R. op 24 maart 2012 - 18:01:59
Citaat van: Makke op 24 maart 2012 - 17:56:36
Citaat van: Ńiels op 24 maart 2012 - 17:18:42
Er mag ook wel eens op de goede prestaties van Maldonado gewezen worden in plaats van hem constant af te schilderen als een achterlijke pay-driver. ;)

Jep, vooral zijn uitstapje door het gras. Mooi!  8) :P
;D ;D ;D
Wat die gekke Mol al zei: Maldonado is tot nu toe Maldonada. Een van de weinige uitspraken van hem waar ik het mee eens ben. En laten we niet over het skelter coureurtje Senna hebben. Iederen kikt op de naam. Maar minder op zijn kwaliteiten, en dat al een paar jaar. Die zijn op zijn zachts gezegd twijfelachtig. En dat vind ik nog steeds. Williams heeft gewoon de verkeerde coureurs in deze auto. Want die schijnt redelijk goed te zijn. Zagen we vorige week. Maar als die kneus van een Maldonado vind om op een paar honderd meter van de streep nog gekke dingen te gaan doen? Vorig jaar in wat races was het van hetzelfde laken een pak. Die vent wordt overhyped, net als die Senna. The name, that's all. Beiden Williams onwaardig. Ik denk dat good old Barrichello al punten had gescoord als hij Maldonado's auto had gereden in die situatie afgelopen race

Afgelopen seizoen was Maldonado zowel in de race als tijdens de kwalificatie sneller dan Rubens. En dat als debutant. Dus waarom zou hij nu ineens wel punten kunnen rijden en Maldonado kunnen verslaan? Wat betreft Senna kan ik mij helemaal niet in vinden. Door wie wordt Senna gehyped? Senna wordt neergezet als de man die rijdt door zijn naam. Nadat zijn naam concreet genoemd werd als vervanging van Barrichello werd veelvuldig gesproken over het slechtste duo ooit. Van hypen is totaal geen sprake.

Om het simpele feit dat Barrichello niet zulke beide handte zaken uitvreet dan Maldonado. Vandaar dat ik zeg dat die Barri de punten wel had mee gebracht naar huis. Die is wel zo verstandig om niet meer te gaan fucken met Alonso. Maldonado in de kwali zoals je zegt sneller. In de race is het gewoon een beetje een clown, Sorry.
voorbeelden?? en dan niet australië vorige week, want dat weten we inmiddels wel

Wizard

Citaat van: janke op 24 maart 2012 - 19:57:34
Om het simpele feit dat Barrichello niet zulke beide handte zaken uitvreet dan Maldonado. Vandaar dat ik zeg dat die Barri de punten wel had mee gebracht naar huis. Die is wel zo verstandig om niet meer te gaan fucken met Alonso. Maldonado in de kwali zoals je zegt sneller. In de race is het gewoon een beetje een clown, Sorry.

Alsof Barrichello nooit domme dingen heeft gemaakt. Remember Melbourne 2011? Overenthousiast met inhalen en klaar!! Barrichello had net als Maldonado een fout kunnen maken. Of het nu in de beginfase van de race is of de eindfase. Dat maakt geen verschil voor het resultaat onder de streep. Dus zo logisch als jij het hier neerzet is het zeer zeker niet.

Wizard

Citaat van: janke op 24 maart 2012 - 20:02:27
Citaat van: Wizard op 24 maart 2012 - 19:26:27
Verder was ik ontzettend blij dat de dominantie van Red Bull eindelijk ten einde is en hoop(te) ik op competitie. Maar het ziet er naar uit dat McLaren een flinke voorsprong heeft op de rest. Zucht!

Nu al MDP?

Jij kijkt toch dezelfde kwalificaties en race(s) als ik? Mercedes kan McLaren tijdens de kwalificatie enigszins bijbenen maar schiet op zondag te kort. Red Bull is dan weer wat sneller/beter maar missen de absolute snelheid over 1 ronde. Ik vlak nog niemand uit maar het heeft er alle schijn naar dat McLaren geschiedenis gaat herhalen. Misschien erg voorbarig, dat ben ik met iedereen eens die mij dat verwijt, maar volgens mij zijn de 'problemen' te groot om het zomaar even dicht te rijden. Laten we hopen dat Mercedes het probleem met de banden écht boven water heeft. Schumacher is een superstarter, die kan nog wel wat betekenen in races als hij zich voor de McLarens worstelt.

janke

Vijf-zes keer DNF, of was dat alleen maar materiaal pech, ik vraag maar. Barri had er maar een stuk of 2-3. Williams was wel slecht hoor, zekers. Deed me best wat. Maar vorige race verkloten, en nu weer de zandbak opzoeken.. Tja. . En het gestuntel van die Senna??? Hier kun je toch met de beste wil niet blij om worden??
Some things are too important to be left in the past.

Wizard

Nee, blij word ik er ook niet van. Dat ben ik helemaal met je eens. Waar ik kantekeningen bij plaats is dat jij het neerzet alsof het vanzelf sprekend is dat Barrichello het per definitie beter zou hebben gedaan.

janke

Citaat van: Wizard op 24 maart 2012 - 20:16:48
Citaat van: janke op 24 maart 2012 - 20:02:27
Citaat van: Wizard op 24 maart 2012 - 19:26:27
Verder was ik ontzettend blij dat de dominantie van Red Bull eindelijk ten einde is en hoop(te) ik op competitie. Maar het ziet er naar uit dat McLaren een flinke voorsprong heeft op de rest. Zucht!

Nu al MDP?

Jij kijkt toch dezelfde kwalificaties en race(s) als ik? Mercedes kan McLaren tijdens de kwalificatie enigszins bijbenen maar schiet op zondag te kort. Red Bull is dan weer wat sneller/beter maar missen de absolute snelheid over 1 ronde. Ik vlak nog niemand uit maar het heeft er alle schijn naar dat McLaren geschiedenis gaat herhalen. Misschien erg voorbarig, dat ben ik met iedereen eens die mij dat verwijt, maar volgens mij zijn de 'problemen' te groot om het zomaar even dicht te rijden. Laten we hopen dat Mercedes het probleem met de banden écht boven water heeft. Schumacher is een superstarter, die kan nog wel wat betekenen in races als hij zich voor de McLarens worstelt.

Ben ik met je eens. Het heeft er alle schijn van dat McLaren dit jaar HET team is. Aan de andere kant, we zijn nog maar 1 race verder. Dat er een MS en een Raikkonen zich prima kwalificeren en schijnbaar de auto het ook redelijk doet, zou ik niet weten waarom McLaren nu al de winnaar is. Ze hebben wel een voordeel. Ze hebben 2 toprijders en dat met een goede auto? Is de beste combinatie. Zeg maar een winners team.
Some things are too important to be left in the past.

janke

Citaat van: Wizard op 24 maart 2012 - 20:23:38
Nee, blij word ik er ook niet van. Dat ben ik helemaal met je eens. Waar ik kantekeningen bij plaats is dat jij het neerzet alsof het vanzelf sprekend is dat Barrichello het per definitie beter zou hebben gedaan.

Iig had hij vorige week de punten naar huis gebracht. Die gaat niet zo raar te keer. Schijnbaar kan die beter rekenen en tellen.
Some things are too important to be left in the past.

0634

Citaat van: Wizard op 24 maart 2012 - 20:16:48
Citaat van: janke op 24 maart 2012 - 20:02:27
Citaat van: Wizard op 24 maart 2012 - 19:26:27
Verder was ik ontzettend blij dat de dominantie van Red Bull eindelijk ten einde is en hoop(te) ik op competitie. Maar het ziet er naar uit dat McLaren een flinke voorsprong heeft op de rest. Zucht!

Nu al MDP?

Jij kijkt toch dezelfde kwalificaties en race(s) als ik? Mercedes kan McLaren tijdens de kwalificatie enigszins bijbenen maar schiet op zondag te kort. Red Bull is dan weer wat sneller/beter maar missen de absolute snelheid over 1 ronde. Ik vlak nog niemand uit maar het heeft er alle schijn naar dat McLaren geschiedenis gaat herhalen. Misschien erg voorbarig, dat ben ik met iedereen eens die mij dat verwijt, maar volgens mij zijn de 'problemen' te groot om het zomaar even dicht te rijden. Laten we hopen dat Mercedes het probleem met de banden écht boven water heeft. Schumacher is een superstarter, die kan nog wel wat betekenen in races als hij zich voor de McLarens worstelt.
Kom, het gat met RBR is niet zo groot. Die komen er dit jaar echt wel weer bij. Bovendien kan je beter een dominantie hebben van Mclaren dan van RedBull, aangezien je dan nog altijd twee rijders hebt die kampioen kunnen worden en bij RedBull is die kans, gezien vorig jaar, een stuk kleiner.

0634

Citaat van: Gerard op 24 maart 2012 - 19:54:58
Iedereen die morgen live gaat kijken.... de klok gaat vannacht een uur VOORUIT ;)
Die had ik al op de FP gezet ;).