Round 2: Sepang International Circuit

Gestart door Enzo, 21 maart 2012 - 13:12:40

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Fabian van Tiel op 24 maart 2012 - 10:49:23
Citaat van: Enzo op 24 maart 2012 - 10:46:50
Ja, dat denk ik ook. McLaren zal niet te stoppen zijn morgen.
Hoewel ik net lees dat Hamilton under investigation is voor een vergrijp in Q2...?
Nog even afwachten dus.

Negeren gele vlaggen Q2. Moet dan zijn geweest toen Maldonado uit de bocht vloog.


Correctie..."Toen Walldonado alweer uit de bocht vloog"... ;D


;)

Franky R.

OT:

Ik hoop dat HAM zijn start morgen goed voor elkaar heeft. Ik zie niet eens Button als een bedreiging, maar vooral MSC!!!

En we weten allemaal hoe 'breed' MSC zich kan maken... :P ...Ik hoop op een McLaren 1-2 met Hamilton als winnaar. 8)

rafael25

Eerste pole in Maleisiƫ voor Mclaren .. Goed gedaan jongens! BUT en HAM!!
Ik dacht dat olav gek was... ::)

Niels_

Er mag ook wel eens op de goede prestaties van Maldonado gewezen worden in plaats van hem constant af te schilderen als een achterlijke pay-driver. ;)

monaco2011

Citaat van: Enzo op 24 maart 2012 - 10:15:10
Jeetje, wat zit het dicht bij elkaar. Het is echt super spannend!! 8)
als je de tijden zo ziet, lijkt het idd spannend, maar toen ik die tijd van Hamilton zag wist ik al genoeg. Jammer dat Button Schumacher nog net ff van P2 afdrukt, maar allang mooi dat ie weer eens in de top 3 staat, al is het alleen maar kwalificatie. Dat was de afgelopen jaren wel zn zwakke punt. Ik ben benieuwd wat ie morgen nog kan.
Red Bull zit trouwens stukkie dichterbij dan vorige week, zou mooi zijn als ze morgen in de buurt kunnen blijven en de komende races de aansluiting weer vinden.

_Makke_

Citaat van: Ńiels op 24 maart 2012 - 17:18:42
Er mag ook wel eens op de goede prestaties van Maldonado gewezen worden in plaats van hem constant af te schilderen als een achterlijke pay-driver. ;)

Jep, vooral zijn uitstapje door het gras. Mooi!  8) :P

Franky R.

Citaat van: Makke op 24 maart 2012 - 17:56:36
Citaat van: Ńiels op 24 maart 2012 - 17:18:42
Er mag ook wel eens op de goede prestaties van Maldonado gewezen worden in plaats van hem constant af te schilderen als een achterlijke pay-driver. ;)

Jep, vooral zijn uitstapje door het gras. Mooi!  8) :P
;D ;D ;D

janke

#112
Citaat van: Franky R. op 24 maart 2012 - 18:01:59
Citaat van: Makke op 24 maart 2012 - 17:56:36
Citaat van: Ńiels op 24 maart 2012 - 17:18:42
Er mag ook wel eens op de goede prestaties van Maldonado gewezen worden in plaats van hem constant af te schilderen als een achterlijke pay-driver. ;)

Jep, vooral zijn uitstapje door het gras. Mooi!  8) :P
;D ;D ;D
Wat die gekke Mol al zei: Maldonado is tot nu toe Maldonada. Een van de weinige uitspraken van hem waar ik het mee eens ben. En laten we niet over het skelter coureurtje Senna hebben. Iederen kikt op de naam. Maar minder op zijn kwaliteiten, en dat al een paar jaar. Die zijn op zijn zachts gezegd twijfelachtig. En dat vind ik nog steeds. Williams heeft gewoon de verkeerde coureurs in deze auto. Want die schijnt redelijk goed te zijn. Zagen we vorige week. Maar als die kneus van een Maldonado vind om op een paar honderd meter van de streep nog gekke dingen te gaan doen? Vorig jaar in wat races was het van hetzelfde laken een pak. Die vent wordt overhyped, net als die Senna. The name, that's all. Beiden Williams onwaardig. Ik denk dat good old Barrichello al punten had gescoord als hij Maldonado's auto had gereden in die situatie afgelopen race
Some things are too important to be left in the past.

meatball

Citaat van: janke op 24 maart 2012 - 18:15:27
Citaat van: Franky R. op 24 maart 2012 - 18:01:59
Citaat van: Makke op 24 maart 2012 - 17:56:36
Citaat van: Ńiels op 24 maart 2012 - 17:18:42
Er mag ook wel eens op de goede prestaties van Maldonado gewezen worden in plaats van hem constant af te schilderen als een achterlijke pay-driver. ;)

Jep, vooral zijn uitstapje door het gras. Mooi!  8) :P
;D ;D ;D
Wat die gekke Mol al zei: Maldonado is tot nu toe Maldonada. Een van de weinige uitspraken van hem waar ik het mee eens ben. En laten we niet over het skelter coureurtje Senna hebben. Iederen kikt op de naam. Maar minder op zijn kwaliteiten, en dat al een paar jaar. Die zijn op zijn zachts gezegd twijfelachtig. En dat vind ik nog steeds. Williams heeft gewoon de verkeerde coureurs in deze auto. Want die schijnt redelijk goed te zijn. Zagen we vorige week. Maar als die kneus van een Maldonado vind om op een paar honderd meter van de streep nog gekke dingen te gaan doen? Vorig jaar in wat races was het van hetzelfde laken een pak. Die vent wordt overhyped, net als die Senna. The name, that's all. Beiden Williams onwaardig.
Maar die Williams rijdt wel rond dankzij hun centen,paydrivers in een redelijke wagen of een goede piloot in een team in geldnood wat kies je als Williamsfan ?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Kootje

#114
Citaat van: meatball op 24 maart 2012 - 18:19:45
Maar die Williams rijdt wel rond dankzij hun centen,paydrivers in een redelijke wagen of een goede piloot in een team in geldnood wat kies je als Williamsfan ?

:-\ ::) Een combinatie van.
Namelijk 'n goede piloot in 'n redelijke wagen, naast de pay-driver om het team uit geldnood te houden. ;)

janke

Citaat van: meatball op 24 maart 2012 - 18:19:45
Citaat van: janke op 24 maart 2012 - 18:15:27
Citaat van: Franky R. op 24 maart 2012 - 18:01:59
Citaat van: Makke op 24 maart 2012 - 17:56:36
Citaat van: Ńiels op 24 maart 2012 - 17:18:42
Er mag ook wel eens op de goede prestaties van Maldonado gewezen worden in plaats van hem constant af te schilderen als een achterlijke pay-driver. ;)

Jep, vooral zijn uitstapje door het gras. Mooi!  8) :P
;D ;D ;D
Wat die gekke Mol al zei: Maldonado is tot nu toe Maldonada. Een van de weinige uitspraken van hem waar ik het mee eens ben. En laten we niet over het skelter coureurtje Senna hebben. Iederen kikt op de naam. Maar minder op zijn kwaliteiten, en dat al een paar jaar. Die zijn op zijn zachts gezegd twijfelachtig. En dat vind ik nog steeds. Williams heeft gewoon de verkeerde coureurs in deze auto. Want die schijnt redelijk goed te zijn. Zagen we vorige week. Maar als die kneus van een Maldonado vind om op een paar honderd meter van de streep nog gekke dingen te gaan doen? Vorig jaar in wat races was het van hetzelfde laken een pak. Die vent wordt overhyped, net als die Senna. The name, that's all. Beiden Williams onwaardig.
Maar die Williams rijdt wel rond dankzij hun centen,paydrivers in een redelijke wagen of een goede piloot in een team in geldnood wat kies je als Williamsfan ?

Nou volgens mij kon Barrichello ook een paar miljoen meebrengen. En het chassis was al in ontwikkeling toen Senna nog moest tekenen. Een nieuwe wilde jongen als Maldonado aanhouden voor de centen?, prima. Doe er wel een ervaren coureur naast, vind ik. En dan was een Barrichello nog niet zo gek geweest. Iig beter dan wat er nu rond rijdt.
Some things are too important to be left in the past.

Gerard

Ik zal eens een schot voor de boeg doen..
1: Ham
2: But
3:Vettel
4:Schumacher
5: Rosberg
6: Kimi
7:Webber
8: Alonso

Wizard

Citaat van: Franky R. op 24 maart 2012 - 16:48:18
OT:

Ik hoop dat HAM zijn start morgen goed voor elkaar heeft. Ik zie niet eens Button als een bedreiging, maar vooral MSC!!!

En we weten allemaal hoe 'breed' MSC zich kan maken... :P ...Ik hoop op een McLaren 1-2 met Hamilton als winnaar. 8)

Hoe kun je Button nu NIET zien als bedreiging?

Wizard

Verder was ik ontzettend blij dat de dominantie van Red Bull eindelijk ten einde is en hoop(te) ik op competitie. Maar het ziet er naar uit dat McLaren een flinke voorsprong heeft op de rest. Zucht!

Wizard

Citaat van: Burorri op 24 maart 2012 - 10:28:48
Schumacher knap inderdaad. Hopelijk gaan ze nog iets laten zien morgen. Rosberg toch weer foutje, wat hem misschien p4 koste? of misschien zelfs p3?

Vettel op hard? Wie staan er op zacht dan? Vettel keek wel ongelovelijk zuur, reed hij zijn laatste run niet op zacht? En waar stonden Mclaren en Mercedes op?

Mercedes haalt vooral voordeel uit DRS (F-duct). De racepace is beduidend minder. Ik denk niet dat Schumacher McLaren serieus kan aanvallen.