Round 2: Sepang International Circuit

Gestart door Enzo, 21 maart 2012 - 13:12:40

« vorige - volgende »

Folkert

Word lastig dan, want het was zijn enige tijd. Dus ben benieuwd hoe dat word opgelost. Moeilijke dus is dat lastig aantonen word dat Lewis langzamer ging, omdat ze in Q1 en Q2 niet vol gingen.

Hoop geen straf, want dan word het wel heel zuur.
Trotse vader van Rosalie(L)

_Makke_

Citaat van: Burorri op 24 maart 2012 - 11:01:51
Word lastig dan, want het was zijn enige tijd. Dus ben benieuwd hoe dat word opgelost. Moeilijke dus is dat lastig aantonen word dat Lewis langzamer ging, omdat ze in Q1 en Q2 niet vol gingen.

Hoop geen straf, want dan word het wel heel zuur.

Tja, als hij die vlaggen effectief genegeerd heeft dan is een straf logisch. Een straf is altijd zuur.

Folkert

Citaat van: Makke op 24 maart 2012 - 11:04:43
Citaat van: Burorri op 24 maart 2012 - 11:01:51
Word lastig dan, want het was zijn enige tijd. Dus ben benieuwd hoe dat word opgelost. Moeilijke dus is dat lastig aantonen word dat Lewis langzamer ging, omdat ze in Q1 en Q2 niet vol gingen.

Hoop geen straf, want dan word het wel heel zuur.

Tja, als hij die vlaggen effectief genegeerd heeft dan is een straf logisch. Een straf is altijd zuur.
Ja dat wel natuurlijk. Dan zal zijn tijd worden afgepakt en mag hij van P10 starten.
Trotse vader van Rosalie(L)

_Makke_

't Is vooral te hopen dat er dan snel uitsluitsel komt. Vooralsnog heb ik nog niets gelezen over dat voorval.


Sabai

Citaat van: Gerard op 24 maart 2012 - 10:44:33
Wordt spannend met de huidige top 4.! Schumacher start over het algemeen goed, zal me niet verbazen als hij als eerdte door de eerdte bochht komt morgen!
[/quote



Ik hoop het 8)

0634

Over de banden van Vettel: niets strategisch, die voelden voor hem blijkbaar beter:

Citaat"There's not much strategy behind it, to be honest. I was struggling on the soft tyres, I thought I had a better car on the hard tyres, that's why I made the choice.

Gerard

HEt zal toch niet zo zijn dat Lewis een grid penalty krijgt?
Tuurlijk, als hij het verdient heeft, is het terecht,maar het is wel zuur! :(

_Makke_

Citaat van: Gerard op 24 maart 2012 - 12:04:58
HEt zal toch niet zo zijn dat Lewis een grid penalty krijgt?
Tuurlijk, als hij het verdient heeft, is het terecht,maar het is wel zuur! :(

Ik heb nog steeds niets gelezen van een onderzoek, laat staan van een straf. Het zal dus wel blijven zoals het is vermoed ik.

Vraag me in elk geval wel af wie dat getwittert heeft.

0634

Onzin denk ik. Niets van terug te vinden inderdaad en het was nu allang op alle sites verschenen lijkt me.

Enzo

Hoor er verder niks meer over, dus het zal wel niks zijn.
Gelukkig maar.

Gerard


Citaat van: Enzo op 24 maart 2012 - 13:00:12
Hoor er verder niks meer over, dus het zal wel niks zijn.
Gelukkig maar.
ik heb er inderdaad ook helemaal niets over gelezen...


Niels_

Valt toch wel op hoeveel snelheidsverschil er zit tussen de Red Bulls en de andere teams...

Folkert

Toch een dikke 10 km/h trager.

Bedenk me net een snelheid voor HRT: KM/J (aar)
Trotse vader van Rosalie(L)