Round 2: Sepang International Circuit

Gestart door Enzo, 21 maart 2012 - 13:12:40

« vorige - volgende »

Enzo

Jeetje, wat zit het dicht bij elkaar. Het is echt super spannend!! 8)

_Makke_

Citaat van: Jeroen op 24 maart 2012 - 10:05:08
Macs weer op 1 en 2! Yes. Knap ook van Schumi en van Webber, toch ook wel.

Vettel deed ook niet slecht. Staat op harde banden.

Folkert

Schumacher knap inderdaad. Hopelijk gaan ze nog iets laten zien morgen. Rosberg toch weer foutje, wat hem misschien p4 koste? of misschien zelfs p3?

Vettel op hard? Wie staan er op zacht dan? Vettel keek wel ongelovelijk zuur, reed hij zijn laatste run niet op zacht? En waar stonden Mclaren en Mercedes op?
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

Prima kwalificatie. Een Hamilton op pole. Keurige plek voor MS en weer sneller als Rosberg. Héél jammer dat Raikkonen niet tussen beide RBR's staat. Misschien kan hij in de race nog wat laten zien. Williams tegenover vorige week teleurstellend met een Maldonado die ervan af schiet en Senna die gewoon tekort komt. Force India en STR had ik beter verwacht. Lijkt een McLaren race te worden. Maar ben benieuwd wat MS kan doen qua racesnelheid met een goede auto. Dat de bak heel mag blijven en de banden geen probleem op leveren. Maar RBR zal met Vettel nog wel naar voren komen. Fijne race allemaal. Droge start, buitje, droog, buitje, droog. Zou een heel mooi scenario zijn.
Some things are too important to be left in the past.

Fabian

Perez zat er overigens ook goed bij vandaag.

_Makke_

#80
Citaat van: Burorri op 24 maart 2012 - 10:28:48
Vettel op hard? Wie staan er op zacht dan? Vettel keek wel ongelovelijk zuur, reed hij zijn laatste run niet op zacht? En waar stonden Mclaren en Mercedes op?

Volgens dat ik het zag stond in de top-10 iedereen op medium's, op Vettel na. Hij leek mij op de harde band te staan.

In elk geval zitten ze deze keer dichter op elkaar dan vorig weekend. Hamilton kon waarschijnlijk nog wel iets sneller, aangezien hij in zijn snelle run een foutje maakte. Maar dan nog, 't zit dicht op elkaar. Mercedes zal volgens mij nog wel wat terugvallen in de race (DRS kan minder vaak gebezigd worden). Red Bull's racepace was in Australië zeer goed. 't Zal dus heel spannend worden volgens mij. Enkel zonde dat Raikkonen 5 plaatsen achteruit wordt gezet.

Fabian

Citaat van: Makke op 24 maart 2012 - 10:40:33
Citaat van: Burorri op 24 maart 2012 - 10:28:48
Vettel op hard? Wie staan er op zacht dan? Vettel keek wel ongelovelijk zuur, reed hij zijn laatste run niet op zacht? En waar stonden Mclaren en Mercedes op?

Volgens dat ik het zag stond in de top-10 iedereen op medium's, op Vettel na. Hij leek mij op de harde band te staan.

Volgens mij heb je gelijk. Vettel wilde op de harde band starten.

0634

Citaat van: Enzo op 24 maart 2012 - 10:15:10
Jeetje, wat zit het dicht bij elkaar. Het is echt super spannend!! 8)
Mja, tijdens kwali. Maar eenzelfde scenario als vorige week, dus dat de Macs toch wel een betere racepace hebben tekent zich een beetje af.

Gerard

Wordt spannend met de huidige top 4.! Schumacher start over het algemeen goed, zal me niet verbazen als hij als eerdte door de eerdte bochht komt morgen!

0634

Citaat van: Makke op 24 maart 2012 - 10:19:54
Citaat van: Jeroen op 24 maart 2012 - 10:05:08
Macs weer op 1 en 2! Yes. Knap ook van Schumi en van Webber, toch ook wel.

Vettel deed ook niet slecht. Staat op harde banden.
Ja, die staat op hardere banden en heeft het geluk dat hij door Kimi's gridstraf vanaf P5 mag starten. Tel daar Webber's start bij op en hij staat alweer vierde.

Enzo

#85
Citaat van: Jeroen op 24 maart 2012 - 10:44:12
Citaat van: Enzo op 24 maart 2012 - 10:15:10
Jeetje, wat zit het dicht bij elkaar. Het is echt super spannend!! 8)
Mja, tijdens kwali. Maar eenzelfde scenario als vorige week, dus dat de Macs toch wel een betere racepace hebben tekent zich een beetje af.

Ja, dat denk ik ook. McLaren zal niet te stoppen zijn morgen.
Hoewel ik net lees dat Hamilton under investigation is voor een vergrijp in Q2...?
Nog even afwachten dus.

Het gaat om het negeren van de gele vlag tijdens de misser van Maldonando in Q2. Schijnbaar zette Hamilton toen zijn snelste tijd.

0634

Citaat van: Enzo op 24 maart 2012 - 10:46:50
Citaat van: Jeroen op 24 maart 2012 - 10:44:12
Citaat van: Enzo op 24 maart 2012 - 10:15:10
Jeetje, wat zit het dicht bij elkaar. Het is echt super spannend!! 8)
Mja, tijdens kwali. Maar eenzelfde scenario als vorige week, dus dat de Macs toch wel een betere racepace hebben tekent zich een beetje af.

Ja, dat denk ik ook. McLaren zal niet te stoppen zijn morgen.
Hoewel ik net lees dat Hamilton under investigation is voor een vergrijp in Q2...?
Nog even afwachten dus.
Huh, waar lees je dat dan?

Fabian

Citaat van: Enzo op 24 maart 2012 - 10:46:50
Ja, dat denk ik ook. McLaren zal niet te stoppen zijn morgen.
Hoewel ik net lees dat Hamilton under investigation is voor een vergrijp in Q2...?
Nog even afwachten dus.

Negeren gele vlaggen Q2. Moet dan zijn geweest toen Maldonado uit de bocht vloog.

Fabian


Enzo

Citaat van: Fabian van Tiel op 24 maart 2012 - 10:49:23
Citaat van: Enzo op 24 maart 2012 - 10:46:50
Ja, dat denk ik ook. McLaren zal niet te stoppen zijn morgen.
Hoewel ik net lees dat Hamilton under investigation is voor een vergrijp in Q2...?
Nog even afwachten dus.

Negeren gele vlaggen Q2. Moet dan zijn geweest toen Maldonado uit de bocht vloog.

Yep.