Round 2: Sepang International Circuit

Gestart door Enzo, 21 maart 2012 - 13:12:40

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Kootje op 23 maart 2012 - 13:33:16
Beetje voorbarig na één goede testsessie waarvan je niet eens weet of beiden onder dezelfde omstandigheden hebben gereden.


Dat kan zijn, maar het is een beetje 'jezelf voor de gek houden' als je een talent juist niet onder dezelfde omstandigheden laat rijden. :)

Kootje

Citaat van: Franky R. op 23 maart 2012 - 13:34:45
Citaat van: Kootje op 23 maart 2012 - 13:33:16
Beetje voorbarig na één goede testsessie waarvan je niet eens weet of beiden onder dezelfde omstandigheden hebben gereden.


Dat kan zijn, maar het is een beetje 'jezelf voor de gek houden' als je een talent juist niet onder dezelfde omstandigheden laat rijden. :)

Niet helemaal mee eens.

Maldonado is zijn programma aan het afwerken, puur gericht op Q en/of R
Bottas doet eerder algemeen testwerk dan dat hij 't programma voor Senna af aan het werken is.
Hij is nu eenmaal 'n ander type coureur die 'n andere set-up vereist.
Maar zelfs als hij wel het programma van Senna afwerkt, kunnen die programma's 'n dag en 'n nacht verschillen.
Er vanuitgaan dat beide coureurs gelijktijdig met 'n auto in kwali set-up gereden hebben vind ik iig te simpel.

Begrijp me niet verkeerd hoor, Bottas heeft het fantastisch gedaan.
Maar om hem nu gelijk neer te zetten als vervanger van Senna of Maldonado gaat mij iig wat ver.

Enzo

5 plaatsen gridpenalty voor Raikkonen...
Het zit hem ook niet mee tot nu toe.

Franky R.

Citaat van: Enzo op 23 maart 2012 - 16:07:22
5 plaatsen gridpenalty voor Raikkonen...
Het zit hem ook niet mee tot nu toe.
http://www.gppits.net/nieuws/gridpenalty_voor_raikkonen/


Idd. weer een gemankeerde QT voor Kimi morgen...Moet hij weer harder trappen dan noodzakelijk... :(

gloudiesaurus

Citaat van: Kootje op 23 maart 2012 - 13:46:35
Citaat van: Franky R. op 23 maart 2012 - 13:34:45
Citaat van: Kootje op 23 maart 2012 - 13:33:16
Beetje voorbarig na één goede testsessie waarvan je niet eens weet of beiden onder dezelfde omstandigheden hebben gereden.


Dat kan zijn, maar het is een beetje 'jezelf voor de gek houden' als je een talent juist niet onder dezelfde omstandigheden laat rijden. :)

Niet helemaal mee eens.

Maldonado is zijn programma aan het afwerken, puur gericht op Q en/of R
Bottas doet eerder algemeen testwerk dan dat hij 't programma voor Senna af aan het werken is.
Hij is nu eenmaal 'n ander type coureur die 'n andere set-up vereist.
Maar zelfs als hij wel het programma van Senna afwerkt, kunnen die programma's 'n dag en 'n nacht verschillen.
Er vanuitgaan dat beide coureurs gelijktijdig met 'n auto in kwali set-up gereden hebben vind ik iig te simpel.

Begrijp me niet verkeerd hoor, Bottas heeft het fantastisch gedaan.
Maar om hem nu gelijk neer te zetten als vervanger van Senna of Maldonado gaat mij iig wat ver.

Helemaal mee eens, een sessie is voorbarig. Maar Bottas heeft het ook in de voorbereiding op het seizoen al goed gedaan. En hij heeft ook wat sponsorgeld, maar hij kan natuurlijk niet aan Senna en Maldonado tippen. Sowiezo kan Williams het sponsorgeld van die 2 niet missen, en het seizoen is net pas begonnen  ;)

Maar Bottas is iig. een talent om in de gaten te houden, heb hem behoorlijk hoog zitten!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Gerard

Citaat van: Enzo op 23 maart 2012 - 16:07:22
5 plaatsen gridpenalty voor Raikkonen...
Het zit hem ook niet mee tot nu toe.

Zeker jammer!  :'(
Maar, een hongerige Kimi zoals ik die vorige week zag bevalt me ook wel!  8) Laat hem maar mooie dingen laten zien, en zich in de punten werken, das helemaal niet erg!
Bovendien zie ik het morgen nog wel gaan regenen, dus die Qualy kan nog wel eens 1 grote loterij worden...  :D
PS: Had hem natuurlijk ook liever op P5 of beterzien staan,laat dat duidelijk zijn..  ;)

gloudiesaurus

Iig. zonde van Raikkonen, maar in Maleisie kun je relatief makkelijk inhalen... en ik verwacht een snelle Lotus morgen in de kwali.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

monaco2011

HRT zit voorlopig binnen de 107%. Dat valt me 100% mee, hopelijk lukt het ze morgen ook.

0634



Sabai

#70
Massa laat weer een hoop tijdsverschil met alonso . Ik heb een vermoeden dat spoedig iemand anders in die auto rijd. Al zal dat voor het eind resultaat weinig uitmaken waarschijnlijk. Williams lijkt wederom snel goed dat ze terug zijn in de top tien.

Folkert

#71
Geen regen tot nu toe.

En vraag me ook af hoelang Massa blijft rijden. Wat ik me wel afvraag is waarom het nu ineens weer totaal niet gaat. Vorig jaar reed hij in het begin nog sterk en kon hij Alonso zelfs voorblijven. Daar is nu totaal geen spraken meer van.



Je kan zeggen over Moll wat je wilt, maar humor heeft hij wel.  ;D"Je bent sneller in een langzame bocht dus ben je daar korter aanwezig en zal je niet zo lang tijd verliezen.."
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

Ja, daar is geen woord aan gelogen haha beetje Cruijff logica...
maarruuhh HRT is door.. Toch wel een klein wondertje voor hen...

Folkert

#73
Ja, en dat vind ik nou zo sterk van Moll en kijk ik wel graag naar rtl , maar niet door de reclames.

Massa zien we niet meer terug volgend jaar en dit jaar word ook moeilijk. Wel jammer, want in zijn Sauber jaren vond ik hem nou leuk rijden.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Macs weer op 1 en 2! Yes. Knap ook van Schumi en van Webber, toch ook wel.