Round 2: Sepang International Circuit

Gestart door Enzo, 21 maart 2012 - 13:12:40

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: Sabai op 25 maart 2012 - 14:07:26
Om terug te komen op seizoen 2011 , hebben we ellenlange discussies gehad over hoe makkelijk iemand zou winnen als ze de wagen van vettel hadden.Hamilton b.v heeft nu de beste auto onder z'n kont en zie daar pole's zijn er wel maar een overwinning is nog niet daar want ook na de herstart kon hij het tempo vooraan niet volgen laat staan aanvallen. Dus zo makkelijk win je dus ook weer niet met de beste auto. Vettel laat ook zien dat hij toch ook domme foutjes laat zien nu het allemaal niet zo lekker gaat te gehaast te gretig zeg het maar..... .En mercedes volgens mij vreet die auto nog meer rubber dan vorig jaar niet vooruit te branden die bak. :P   
Vind ik absoluut geen goede vergelijking. Zoals hier volgens mij al gezegd is, is Mclaren nu te vergelijken met RBR in 2010. Al denk k dat de RBR net tikkeltje beter was toen en voornamelijk minder betrouwbaar was., maar dat is om het even.
Hamilton heeft wel 2 races wat pech gekent. Australie zat de SC hem ook al niet mee en een weigerende koppeling(Geloof ik) en nu regen en 2 slechte pitstops dankzij zijn team.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

CitaatMaar in feite zeg jij nu dus, dat Vettel meer reden had om gefrustreerd te worden,

Nee ...... ik zeg dat Vettel meer recht had om pissig op Narain te zijn te zijn dan Alonso op Petrov.

Zijn race wordt verknald door 'n achterblijver, terwijl Alonso zelf het gevecht niet aan kon.
Dat hij daar gefrustreerd over was ..... niet meer dan logisch.
Maar dat geeft hem niet 't recht het af te reageren op 'n onschuldige Petrov.
Dat recht had Vettel wel imo.


monaco2011

dus nu moeten we weer 3 weken wachten?? ik heb echt het gevoel dat het seizoen nog moet beginnen, beetje vreemd.

Enzo

Citaat van: monaco2011 op 27 maart 2012 - 22:55:25
dus nu moeten we weer 3 weken wachten?? ik heb echt het gevoel dat het seizoen nog moet beginnen, beetje vreemd.

Yep, heb hetzelfde... :(

T.Nuvolari

Nog 18 of 17 te gaan, dus dat zou kunnen.

Franky R.

Tis puur gewenning...Maar idd. niet leuk dat er nu opeens drie weken tussen de races zitten... :(

Gerard

Het modder gooien van Seb naar Narain en andersom gaat lekker zeg....

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/276572/karthikeyan-geeft-vettel-veeg-uit-de-pan/

Idioot, onprofessioneel... ja..ja... ;D

Fabian

Citaat van: Gerard op 28 maart 2012 - 13:57:03
Het modder gooien van Seb naar Narain en andersom gaat lekker zeg....

http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/276572/karthikeyan-geeft-vettel-veeg-uit-de-pan/

Idioot, onprofessioneel... ja..ja... ;D
Tja de een vraagt om een reactie van de ander. Het eerste kleine soapje van het jaar is geboren!

Figge

Ik weet niet...
Ik vind dat Vettel zich een beetje kinderachtig gedraagd... Waar 2 man elkaar raken hebben er doorgaans ook 2 schuld. Het incident tussen Seb en Narain vind ik meer de schuld van Seb. Om daarna met je middelvinger is te gaan zwaaien is in dit geval niet nodig.
In de pers gaan klagen nog minder. Jenson is ook volwassen genoeg om zijn schuld in het aandeel van zijn contact met Narain te erkennen.
Ik krijg bijna de indruk dat Vettel maar zeer moeilijk tegen zijn verlies kan. Ik ben reuze benieuwd hoe hij met dit seizoen om zal gaan.

Kootje

CitaatIk krijg bijna de indruk dat Vettel maar zeer moeilijk tegen zijn verlies kan.

Dat moet hij dit seizoen nog leren, zoveel is wel duidelijk.


CitaatIk ben reuze benieuwd hoe hij met dit seizoen om zal gaan.

Vooralsnog iig slecht.
En gezien zijn negatieve uitlatingen over z'n auto en het team, z'n eerdere reactie na de aanvaring met Webber in Turkije, en nu weer met Narain (terecht of niet), gaat dat niet goedkomen met 'm.


Fabian

Citaat van: Mark F1gge op 28 maart 2012 - 14:48:54
Ik weet niet...
Ik vind dat Vettel zich een beetje kinderachtig gedraagd... Waar 2 man elkaar raken hebben er doorgaans ook 2 schuld. Het incident tussen Seb en Narain vind ik meer de schuld van Seb. Om daarna met je middelvinger is te gaan zwaaien is in dit geval niet nodig.
In de pers gaan klagen nog minder. Jenson is ook volwassen genoeg om zijn schuld in het aandeel van zijn contact met Narain te erkennen.
Ik krijg bijna de indruk dat Vettel maar zeer moeilijk tegen zijn verlies kan. Ik ben reuze benieuwd hoe hij met dit seizoen om zal gaan.
Ik denk dat het hele probleem bij Vettel zit dat het tot nu toe nog niet loopt. Vorig seizoen domineerde hij veelvuldig de races vanaf het begin van het seizoen. Dat lukt hem nu niet en dan moet hij vechten voor een plek in de top vijf. Vettel is zo lijkt het gewend geraakt aan de dominantie van vorig seizoen en nu het niet lekker loopt bij Red Bull kan Vettel daar vooralsnog geen verschil in maken. Als je dan ook nog tegen een achterblijver aan rijdt(die in mijn optiek niet zomaar in het niets kan verdwijnen) dan eindig je buiten de punten. Frustrerend voor Vettel en zijn frustratie reageert ie af op Narain Karthikeyan omdat die hem een lekke achterband bezorgde.

Folkert

Citaat van: Mark F1gge op 28 maart 2012 - 14:48:54
Ik weet niet...
Ik vind dat Vettel zich een beetje kinderachtig gedraagd... Waar 2 man elkaar raken hebben er doorgaans ook 2 schuld. Het incident tussen Seb en Narain vind ik meer de schuld van Seb. Om daarna met je middelvinger is te gaan zwaaien is in dit geval niet nodig.
In de pers gaan klagen nog minder. Jenson is ook volwassen genoeg om zijn schuld in het aandeel van zijn contact met Narain te erkennen.
Ik krijg bijna de indruk dat Vettel maar zeer moeilijk tegen zijn verlies kan. Ik ben reuze benieuwd hoe hij met dit seizoen om zal gaan.
Welkom Mark en dankje dat je mijn raad hebt opgevolgd  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Figge

Jij bedankt voor de tip...
Zo te zien wordt hier met onderbouwing gediscussieerd... Leuk!!! :)

monaco2011

#419
Citaat van: Mark F1gge op 28 maart 2012 - 14:48:54
Ik weet niet...
Ik vind dat Vettel zich een beetje kinderachtig gedraagd... Waar 2 man elkaar raken hebben er doorgaans ook 2 schuld. Het incident tussen Seb en Narain vind ik meer de schuld van Seb. Om daarna met je middelvinger is te gaan zwaaien is in dit geval niet nodig.
In de pers gaan klagen nog minder. Jenson is ook volwassen genoeg om zijn schuld in het aandeel van zijn contact met Narain te erkennen.
Ik krijg bijna de indruk dat Vettel maar zeer moeilijk tegen zijn verlies kan. Ik ben reuze benieuwd hoe hij met dit seizoen om zal gaan.
waar 2 man raken hebben doorgaans 2 de schuld?? volgens mij is dat ook heel vaak niet het geval. Bovendien is het incident met Button totaal niet vergelijkbaar met die van Vettel. In Vettel zn ogen is het gewoon de schuld van Karthikeyan (in mijn ogen volledig terecht), dan is het toch niet zo gek dat ie zo reageerd? Iets minder gebaren had wel gemogen, maar dat ie m een idioot noemt kan ik prima begrijpen. Ik snap niet wat jullie nou precies van Vettel verwachten. Dit heeft weinig met niet tegen je verlies kunnen te maken.  Eén ding is sowieso volledig duidelijk en dat is dat Karthikeyan naar rechts terwijl ie meer dan genoeg ruimte heeft. Karhikeyan boort Vettel gewoon 12 zuurverdiende punten door de neus!