Round 2: Sepang International Circuit

Gestart door Enzo, 21 maart 2012 - 13:12:40

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: Burorri op 26 maart 2012 - 16:59:45
Citaat van: Wizard op 26 maart 2012 - 16:33:59
Citaat van: Jeroen op 25 maart 2012 - 23:04:27
Tja, beetje kansloos natuurlijk. Maar goed, heat of the moment.

Dat wel maar een je mag daarentegen ook een professionele houding verwachten. Dit is alles behalve professioneel. Heb ik een Hamilton, Button, Schumacher of Alonso niet zien doen.
Alonso wel hoor. Abu 2010 naar Petrov.

Precies, en daar deed Petrov nog niet eens wat fout ook.
Vettel had wat dat betreft meer recht om zich zo te misdragen.

Echter vind ik het HEAT OF THE MOMENT excuus hier ook niet opgaan.
Die middelvinger, ja oke ..... die wel ja.
Maar z'n uitspraken na afloop van de race vond ik ook wel wat overdreven.
En dan is het moment toch echt voorbij.

Fabian

Citaat van: Kootje op 26 maart 2012 - 17:24:48
Citaat van: Burorri op 26 maart 2012 - 16:59:45
Citaat van: Wizard op 26 maart 2012 - 16:33:59
Citaat van: Jeroen op 25 maart 2012 - 23:04:27
Tja, beetje kansloos natuurlijk. Maar goed, heat of the moment.

Dat wel maar een je mag daarentegen ook een professionele houding verwachten. Dit is alles behalve professioneel. Heb ik een Hamilton, Button, Schumacher of Alonso niet zien doen.
Alonso wel hoor. Abu 2010 naar Petrov.

Precies, en daar deed Petrov nog niet eens wat fout ook.
Vettel had wat dat betreft meer recht om zich zo te misdragen.

Echter vind ik het HEAT OF THE MOMENT excuus hier ook niet opgaan.
Die middelvinger, ja oke ..... die wel ja.
Maar z'n uitspraken na afloop van de race vond ik ook wel wat overdreven.
En dan is het moment toch echt voorbij.
Zijn reactie vond ik ook zeer overdreven. Volgens mij zat Karthikeyan al bijna naast de baan en kan hij dus niet meer uitwijken. Ik had zelf ook het gevoel dat Vettel  te vroeg terugstuurde, maar goed dat is hoe ik mij het moment herinnerde.

Niels_

Citaat van: Kootje op 26 maart 2012 - 17:24:48
Citaat van: Burorri op 26 maart 2012 - 16:59:45
Citaat van: Wizard op 26 maart 2012 - 16:33:59
Citaat van: Jeroen op 25 maart 2012 - 23:04:27
Tja, beetje kansloos natuurlijk. Maar goed, heat of the moment.

Dat wel maar een je mag daarentegen ook een professionele houding verwachten. Dit is alles behalve professioneel. Heb ik een Hamilton, Button, Schumacher of Alonso niet zien doen.
Alonso wel hoor. Abu 2010 naar Petrov.

Precies, en daar deed Petrov nog niet eens wat fout ook.
Vettel had wat dat betreft meer recht om zich zo te misdragen.

Echter vind ik het HEAT OF THE MOMENT excuus hier ook niet opgaan.
Die middelvinger, ja oke ..... die wel ja.
Maar z'n uitspraken na afloop van de race vond ik ook wel wat overdreven.
En dan is het moment toch echt voorbij.
Dat ging om de titel en Alonso ging volgens mij ook niet vlak na de race op Petrov zijn kap zitten. Begrijpelijk als je het zo uit je handen ziet glippen imo.

Bij Vettel ging het om... Ja waarom eigenlijk, plaats 6 ofzo? In de 2e race van het seizoen...

monaco2011

Dit soort dingen kan ik met toch over verwonderen hoor. Vettel is gewoon 'slachtoffer' van een achterblijver terwijl hij met een 4e plaats de schade erg beperkt leek te houden. Dan mag je toch wel ff boos worden?? ok, ik vond het ook wel ietwat overdreven, maar begin aub niet over proffesionaliteit oid, alle coureurs lopen te zwaaien en waarschijnlijk doen we t zelf allemaal ook wel eens in onze eigen auto.
En wat betreft de schuldvraag, mensen die zich iets menen te herinneren moeten gewoon ff het fimpje goed terug kijken en dan met een conclusie komen. Volgens mij is er geen twijfel mogelijk, Karthikeyan heeft meer dan genoeg ruimte, maar maakt gewoon een inschattingsfout en raakt daarbij nog net het achterwiel van Vettel.

Kootje

Citaat van: Ńiels op 26 maart 2012 - 19:26:35
Dat ging om de titel en Alonso ging volgens mij ook niet vlak na de race op Petrov zijn kap zitten. Begrijpelijk als je het zo uit je handen ziet glippen imo.

Bij Vettel ging het om... Ja waarom eigenlijk, plaats 6 ofzo? In de 2e race van het seizoen...

Kan zijn, maar Petrov stond daar wel in z'n recht.
Bij Vettel ging het om P4 die verkloot wordt door 'n fout van 'n achterblijver.
Vettel had, zeker op het moment, in mijn ogen dus meer recht om dat gebaartje te maken dan Alonso destijds.
De reacties van Vettel na afloop vond ik echter te ver gaan.

Kootje

Citaat van: monaco2011 op 26 maart 2012 - 19:53:35
En wat betreft de schuldvraag, mensen die zich iets menen te herinneren moeten gewoon ff het fimpje goed terug kijken en dan met een conclusie komen. Volgens mij is er geen twijfel mogelijk, Karthikeyan heeft meer dan genoeg ruimte, maar maakt gewoon een inschattingsfout en raakt daarbij nog net het achterwiel van Vettel.


Tsja ...... ik zou zeggen luister ook eens naar Coulthards commentaar.
Dan zul je toch ook moeten toegeven dat de fout deels bij Vettel zelf ligt omdat Narain geen kant meer op kon en wel terug moest.

Gewoon 'n race incident waarbij geen schuldige aangewezen hoeft te worden.

monaco2011

Citaat van: Kootje op 26 maart 2012 - 20:00:28
Citaat van: monaco2011 op 26 maart 2012 - 19:53:35
En wat betreft de schuldvraag, mensen die zich iets menen te herinneren moeten gewoon ff het fimpje goed terug kijken en dan met een conclusie komen. Volgens mij is er geen twijfel mogelijk, Karthikeyan heeft meer dan genoeg ruimte, maar maakt gewoon een inschattingsfout en raakt daarbij nog net het achterwiel van Vettel.


Tsja ...... ik zou zeggen luister ook eens naar Coulthards commentaar.
Dan zul je toch ook moeten toegeven dat de fout deels bij Vettel zelf ligt omdat Narain geen kant meer op kon en wel terug moest.

Gewoon 'n race incident waarbij geen schuldige aangewezen hoeft te worden.
Coulthard neem ik niet echt serieus als commentator. Dat had ik al eens eerder gezegd, dat zeg ik niet omdat het me nu uitkomt ;)
Hoezo kon Narain geen kant meer op dan?? dr is ruimte zat, Vettel laat m ruimte zat, wat kan/moet Vettel nog meer doen?? dr valt hem hier ABSOLUUT niets te verwijten, dus logisch dat ie pissig is. En wat voor schokkende dingen heeft hij na de race gezegd dan?? het is toch ook een blunder van jewelste van Karthikeyan?? stel nou dat hij Perez er op deze manier had afgereden terwijl hij op weg zou zijn naar zn eerste overwinning?? dan had IEDEREEN hier heel anders gereageerd. Blijkbaar zijn een aantal  mensen een beetje Vettel moe ofzo. Daar bedoel ik jou (kootje) overigens niet mee hoor.

Kootje

CitaatEn wat voor schokkende dingen heeft hij na de race gezegd dan??

Niets echt schokkends hoor, maar gewoon niet netjes.

"Sommige mensen moeten beter kijken waar ze rijden en dit was zo'n dag."
"Narain is een idioot. Ik denk dat sommige rijders door de situatie waren overweldigd en niet zagen waar hun auto was. Je moet je afvragen of het besturen van deze bolides voor hen het juiste werk is."

Wizard

#398
Citaat van: Burorri op 26 maart 2012 - 16:59:45
Citaat van: Wizard op 26 maart 2012 - 16:33:59
Citaat van: Jeroen op 25 maart 2012 - 23:04:27
Tja, beetje kansloos natuurlijk. Maar goed, heat of the moment.

Dat wel maar een je mag daarentegen ook een professionele houding verwachten. Dit is alles behalve professioneel. Heb ik een Hamilton, Button, Schumacher of Alonso niet zien doen.
Alonso wel hoor. Abu 2010 naar Petrov.

Hij heeft wat lopen te zwaaien ja. Maar geen middelvinger.

[edit]

Filmpje aan toegevoegd:



Italiaans gebaartje... ;)

0634

Citaat van: Wizard op 26 maart 2012 - 16:33:59
Citaat van: Jeroen op 25 maart 2012 - 23:04:27
Tja, beetje kansloos natuurlijk. Maar goed, heat of the moment.

Dat wel maar een je mag daarentegen ook een professionele houding verwachten. Dit is alles behalve professioneel. Heb ik een Hamilton, Button, Schumacher of Alonso niet zien doen.
Kom, het zijn jonge gasten die op een toch al moeizaam verlopen dag eens een middelvinger laat zien. Nou goh.

0634

Citaat van: Burorri op 26 maart 2012 - 11:38:47
Citaat van: Kootje op 26 maart 2012 - 10:44:31
Citaat van: Schumivill op 26 maart 2012 - 00:48:27
Zo zien we eens een ander vingertje van Vettel  :D

Dat vingertje mag hij vaker laten zien.  ;D
Jammer dat hij weer zijn slechte kant laat zien. Overigens ben ik er nog niet helemaal uit wiensfout het nou werkelijk was. Ik neig  toch naar Vettel. Ging net als 2 jaar geleden marginaal iemand inhalen en begint daarna nog te tieren ook. Vind ik persoonlijk erg zwak.
Slechte kant? Kom, zijn hier mensen die nooit eens iets onredelijks hebben gedaan in een heat of the moment gevalletje. Een vinger, een scheldwoord, zoiets. Die gast is 24 is geirriteerd een laat the bird zien. Kan ik me prima voorstellen hoewel je het natuurlijk niet moet doen. Maar slechte kant... nou nou. Senna roste Prost met opzet. Schumacher met Villeneuve. Dát zijn slechte kanten.

0634

Citaat van: monaco2011 op 26 maart 2012 - 19:53:35
Dit soort dingen kan ik met toch over verwonderen hoor. Vettel is gewoon 'slachtoffer' van een achterblijver terwijl hij met een 4e plaats de schade erg beperkt leek te houden. Dan mag je toch wel ff boos worden?? ok, ik vond het ook wel ietwat overdreven, maar begin aub niet over proffesionaliteit oid, alle coureurs lopen te zwaaien en waarschijnlijk doen we t zelf allemaal ook wel eens in onze eigen auto.
En wat betreft de schuldvraag, mensen die zich iets menen te herinneren moeten gewoon ff het fimpje goed terug kijken en dan met een conclusie komen. Volgens mij is er geen twijfel mogelijk, Karthikeyan heeft meer dan genoeg ruimte, maar maakt gewoon een inschattingsfout en raakt daarbij nog net het achterwiel van Vettel.


Eensch. 100% Narain's fout. Geen enkele twijfel. Maar goed, die dingen gebeuren, Sebas heeft het zelf ook wel eens gedaan. En als je dan zoals Narain ook nog eens gehinderd wordt door een gebrek aan enige vorm van talent, tja, dan maak je eens een foutje. Ik kan me voorstellen dat Vettel een tijdje de pest in heeft. Terecht.

JimmySPA


Alonso hebben ze een Ferrari FF gegeven van de Scuderia voor zijn overwinning.  ::) Wat gaan ze Perez geven dan de nieuwe F70???  :P

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Enzo

Een welverdiende Ferrari voor Alonso.
Deze overwinning is het beste wat Ferrari kon overkomen.  8)

Niels_

Citaat van: Kootje op 26 maart 2012 - 19:56:28
Citaat van: Ńiels op 26 maart 2012 - 19:26:35
Dat ging om de titel en Alonso ging volgens mij ook niet vlak na de race op Petrov zijn kap zitten. Begrijpelijk als je het zo uit je handen ziet glippen imo.

Bij Vettel ging het om... Ja waarom eigenlijk, plaats 6 ofzo? In de 2e race van het seizoen...

Kan zijn, maar Petrov stond daar wel in z'n recht.
Bij Vettel ging het om P4 die verkloot wordt door 'n fout van 'n achterblijver.
Vettel had, zeker op het moment, in mijn ogen dus meer recht om dat gebaartje te maken dan Alonso destijds.
De reacties van Vettel na afloop vond ik echter te ver gaan.
Ik zeg ook nergens dat Alonso zijn gebaren terecht waren, dat waren ze uiteraard niet. Maar in feite zeg jij nu dus, dat Vettel meer reden had om gefrustreerd te worden, daar ben ik het dus niet mee eens. Alonso verliest de titel door slecht werk van het team aan de pitmuur, Vettel verliest (een kans op) P4 in de 2e race van het seizoen, waar hij imo vooral zelf voor gezorgd heeft. Dus ja, dat snap ik dan niet dat jij dat meer terecht vindt. :P