Round 2: Sepang International Circuit

Gestart door Enzo, 21 maart 2012 - 13:12:40

« vorige - volgende »

Schumivill

Zo zien we eens een ander vingertje van Vettel  :D
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

Enzo

Citaat van: Franky R. op 21 maart 2012 - 13:51:47
Citaat van: Kootje op 21 maart 2012 - 13:23:45
-Hoe kan het dat Red Bull's racepace wel vergelijkbaar was met McLaren?     
McLaren hield in wegens benzinetekort

-Kan Mercedes in Kuala Lumpur wel de banden op temperatuur krijgen?       
Ja, langer circuit met meer hogesnelheidsbochten

-Zal Ferrari nu wel door de mand vallen op zondag?                                     
Ja, nu topsnelheid nog belangrijker is zijn ze gedoemd tot 't middenveld

-Kan Massa zich herstellen?
Nee, Felipe heeft z'n tijd gehad en met de Ferrari valt weinig eer te behalen

-Neemt Hamilton revanche op Button, of gaat hij overcompenceren?
Hamilton pakt de winst op overtuigende wijze, maar Button behoud dankzij P2 de leiding in het WK

-Kan Raikkonen Grosjean matchen in de quali?
Met gemak, hij zal 'm zelfs aftroeven      P3 is voor hem in zowel Q als R

-Gaat het regenen?
Zolang het binnen de perken blijft, kunnen we daar alleen maar op hopen


Mooi, alle vragen beantwoord...Weer een koppijn minder... :D :D :D
;)

Je glazenbol is stuk, bijna alles fout geraden Kootje... ;D

Edwin90

Toeval wil dat ik gistermiddag de review van 2000 aan het kijken was waar Coulthard aan Schumacher het gebaar van vriendschap gaf zeg maar. Dacht er toen nog bij dat we dat de laatste tijd niet meer gezien hebben  ;D Nu zie ik dit  ::)

SDG

Citaat van: Enzo op 25 maart 2012 - 20:32:24
Citaat van: Gerard op 25 maart 2012 - 20:22:35
Enzo toch! De race niet af gezien? ;) Ik vond het niet saai hoor! Integendeel!

Was aan het werk, maar wist ergens een TV te vinden. Ik heb de start gezien en de rode valg situatie en de herstart, toen was het welletjes.
Ik twijfel of ik de rest nog zal kijken, gezien ik al zoveel gelezen heb.

En zeggen dat ik de race in AustraliĆ« van vorige week zo maar eventjes drie keer gezien heb...  :)

Kootje

Citaat van: Enzo op 26 maart 2012 - 01:44:22
Je glazenbol is stuk, bijna alles fout geraden Kootje... ;D

Tsja, wat zal ik zeggen ?? :-[
Vandaag maar 'ns voor 'n nieuwe shoppen. ;D

Kootje

Citaat van: Schumivill op 26 maart 2012 - 00:48:27
Zo zien we eens een ander vingertje van Vettel  :D

Dat vingertje mag hij vaker laten zien.  ;D

Folkert

Citaat van: Kootje op 26 maart 2012 - 10:44:31
Citaat van: Schumivill op 26 maart 2012 - 00:48:27
Zo zien we eens een ander vingertje van Vettel  :D

Dat vingertje mag hij vaker laten zien.  ;D
Jammer dat hij weer zijn slechte kant laat zien. Overigens ben ik er nog niet helemaal uit wiensfout het nou werkelijk was. Ik neig  toch naar Vettel. Ging net als 2 jaar geleden marginaal iemand inhalen en begint daarna nog te tieren ook. Vind ik persoonlijk erg zwak.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje


Jozef

Op de onboardbeelden bij Vettel is wel duidelijk te zien dat Karthikeyan gewoon volledig zijn bocht mist en het dus niet "marginaal inhalen" is. Ook is te zien dat Vettel niet naar links stuurt voordat er contact is. Karthikeyan geeft dan weer toe in een interview op de BBC dat hij naar rechts moest corrigeren omdat hij met zijn linkerwielen op een natte kerb zat en de auto zou verliezen als hij niet van die kerb af zou gaan. Hij zei nog: "I can't go off the road, can I?"

Dus Karthikeyan geeft toe dat zijn beweging naar rechts ervoor zorgt dat er contact is, maar dat hij niet anders kon. Race-incident dus.

Folkert

Citaat van: Jozef op 26 maart 2012 - 11:44:55
Op de onboardbeelden bij Vettel is wel duidelijk te zien dat Karthikeyan gewoon volledig zijn bocht mist en het dus niet "marginaal inhalen" is. Ook is te zien dat Vettel niet naar links stuurt voordat er contact is. Karthikeyan geeft dan weer toe in een interview op de BBC dat hij naar rechts moest corrigeren omdat hij met zijn linkerwielen op een natte kerb zat en de auto zou verliezen als hij niet van die kerb af zou gaan. Hij zei nog: "I can't go off the road, can I?"

Dus Karthikeyan geeft toe dat zijn beweging naar rechts ervoor zorgt dat er contact is, maar dat hij niet anders kon. Race-incident dus.
Klopt, maar Vettel had gewoon meer ruimte moeten nemen om hem in te halen. Vettel kon ook Makkelijk iets strakkere lijn rijden en meer naar rechts sturen.
Maar zijn reactie er na vind ik zwaar overdreven.

Wel heerlijk om te zien hoe gefrustreerd hij is als alles niet van leie dakje gaat.  8)
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

Citaat van: Burorri op 26 maart 2012 - 11:57:11
Citaat van: Jozef op 26 maart 2012 - 11:44:55
Op de onboardbeelden bij Vettel is wel duidelijk te zien dat Karthikeyan gewoon volledig zijn bocht mist en het dus niet "marginaal inhalen" is. Ook is te zien dat Vettel niet naar links stuurt voordat er contact is. Karthikeyan geeft dan weer toe in een interview op de BBC dat hij naar rechts moest corrigeren omdat hij met zijn linkerwielen op een natte kerb zat en de auto zou verliezen als hij niet van die kerb af zou gaan. Hij zei nog: "I can't go off the road, can I?"

Dus Karthikeyan geeft toe dat zijn beweging naar rechts ervoor zorgt dat er contact is, maar dat hij niet anders kon. Race-incident dus.
Klopt, maar Vettel had gewoon meer ruimte moeten nemen om hem in te halen. Vettel kon ook Makkelijk iets strakkere lijn rijden en meer naar rechts sturen.
Maar zijn reactie er na vind ik zwaar overdreven.

Wel heerlijk om te zien hoe gefrustreerd hij is als alles niet van leie dakje gaat.  8)

heeft mss te maken dat hij het gewoon is, dat hij alles wint en niet meer gewoon is om te strijden om goeie plaatsen

Kootje

Citaat van: Jozef op 26 maart 2012 - 11:44:55
Op de onboardbeelden bij Vettel is wel duidelijk te zien dat Karthikeyan gewoon volledig zijn bocht mist en het dus niet "marginaal inhalen" is. Ook is te zien dat Vettel niet naar links stuurt voordat er contact is. Karthikeyan geeft dan weer toe in een interview op de BBC dat hij naar rechts moest corrigeren omdat hij met zijn linkerwielen op een natte kerb zat en de auto zou verliezen als hij niet van die kerb af zou gaan. Hij zei nog: "I can't go off the road, can I?"

Dus Karthikeyan geeft toe dat zijn beweging naar rechts ervoor zorgt dat er contact is, maar dat hij niet anders kon. Race-incident dus.


Vind het wel jammer dat ik geen on-board beelden van Narain of gewone overview beelden kan vinden.
Op de on-board van Vettel vind ik het lastig te zien, maar lijkt hij mij toch wat weinig ruimte te geven aan Narain.
Anderzijds hoeft hij 'n wijd gaande auto die ruimte ook niet te geven.

Lastig deze.
M'n eerdere mening dat het volledig aan Vettel lag was denk ik prematuur.
Geheel vrijuit gaat hij echter ook niet imo.

Laten we 't daarom idd maar op 'n gewoon race-incident houden.

Wizard

Citaat van: Jeroen op 25 maart 2012 - 23:04:27
Tja, beetje kansloos natuurlijk. Maar goed, heat of the moment.

Dat wel maar een je mag daarentegen ook een professionele houding verwachten. Dit is alles behalve professioneel. Heb ik een Hamilton, Button, Schumacher of Alonso niet zien doen. 

Folkert

Citaat van: Wizard op 26 maart 2012 - 16:33:59
Citaat van: Jeroen op 25 maart 2012 - 23:04:27
Tja, beetje kansloos natuurlijk. Maar goed, heat of the moment.

Dat wel maar een je mag daarentegen ook een professionele houding verwachten. Dit is alles behalve professioneel. Heb ik een Hamilton, Button, Schumacher of Alonso niet zien doen.
Alonso wel hoor. Abu 2010 naar Petrov.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jozef

Citaat van: Burorri op 26 maart 2012 - 11:57:11
Citaat van: Jozef op 26 maart 2012 - 11:44:55
Op de onboardbeelden bij Vettel is wel duidelijk te zien dat Karthikeyan gewoon volledig zijn bocht mist en het dus niet "marginaal inhalen" is. Ook is te zien dat Vettel niet naar links stuurt voordat er contact is. Karthikeyan geeft dan weer toe in een interview op de BBC dat hij naar rechts moest corrigeren omdat hij met zijn linkerwielen op een natte kerb zat en de auto zou verliezen als hij niet van die kerb af zou gaan. Hij zei nog: "I can't go off the road, can I?"

Dus Karthikeyan geeft toe dat zijn beweging naar rechts ervoor zorgt dat er contact is, maar dat hij niet anders kon. Race-incident dus.
Klopt, maar Vettel had gewoon meer ruimte moeten nemen om hem in te halen. Vettel kon ook Makkelijk iets strakkere lijn rijden en meer naar rechts sturen.
Maar zijn reactie er na vind ik zwaar overdreven.

Wel heerlijk om te zien hoe gefrustreerd hij is als alles niet van leie dakje gaat.  8)

Op een opdrogende baan vind ik het gewoon logisch dat je de rijlijn snel weer inneemt. Die reactie was erg kinderachtig maar ach. Je bent geen racer als je het allemaal wel prima vindt.