Round 2: Sepang International Circuit

Gestart door Enzo, 21 maart 2012 - 13:12:40

« vorige - volgende »

monaco2011

Citaat van: Burorri op 21 maart 2012 - 20:49:26
Citaat van: monaco2011 op 21 maart 2012 - 20:32:12
Citaat van: Jeroen op 21 maart 2012 - 19:58:41
Ik ga toch voor een McLaren. Ik ga niet mee met DC die in zijn column schreef dat Australie een bijna dodelijke klap was voor Lewis, ik geloof dat hij als een ware sportman gewoon deze zege pakt met JB als tweede en Vettel als derde. Op dit moment schat ik McLaren een toefje hoger in.
nou, mijn eerste reactie was zondag ook dat Lewis al KO was, maar da's natuurlijk wel erg voorbarig. Maar toch wel ff de bekende acht tellen denk ik. Ik ben erg benieuwd hoe dit zich verder gaat ontwikkelen. En natuurlijk ook hoe de verhouding McLaren/Red Bull de komende races zich gaat ontwikkelen.
Dat vind ik nou wel beetje heel erg overdreven. Als hij nou op 40 seconde was gereden ok, maar nu had hij heel veel pech met strategie en SC/pitstop waardoor hij achter Perez/Raikkonen kwam en achter Vettel. Ik denk juist dat hij er sterker van is geworden en gewoon verder gaat. Maar dan beter.
tja, dat zou ook best kunnen, maar je zag toch zelf ook wel de enorme teleurstelling bij Hamilton? Die heeft dus echt wel een tikkie gehad. Nu  is t idd de vraag hoe ie er mee omgaat en of ie komende zondag Button terug kan pakken.

_Makke_

Alstublief seg. Hamilton krijgt een tikje en hij zou meteen uit de titelrace liggen... Net alsof dat de eerste keer is. Eén keer winnen en het is vergeten.

robbert

Citaat van: Makke op 21 maart 2012 - 21:25:23
Alstublief seg. Hamilton krijgt een tikje en hij zou meteen uit de titelrace liggen... Net alsof dat de eerste keer is. Eén keer winnen en het is vergeten.

ja hij rijdt niet in een ferrari é ;)

Franky R.

Citaat van: robbert op 21 maart 2012 - 21:29:03
Citaat van: Makke op 21 maart 2012 - 21:25:23
Alstublief seg. Hamilton krijgt een tikje en hij zou meteen uit de titelrace liggen... Net alsof dat de eerste keer is. Eén keer winnen en het is vergeten.

ja hij rijdt niet in een ferrari é ;)


Godzijdank niet, zeg!
;D ;D ;D

0634

Citaat van: Makke op 21 maart 2012 - 21:25:23
Alstublief seg. Hamilton krijgt een tikje en hij zou meteen uit de titelrace liggen... Net alsof dat de eerste keer is. Eén keer winnen en het is vergeten.
Nou ja, DC zegt dat in zijn column, naar het schijnt. Ik vind het ook wat overdreven maar goed, ik vond het vormverlies van vorig jaar ook weer wat overdreven.

Wel heb ik het idee dat in de twee jaar dat Button er zit hij de neuzen bij het team aardig zijn kant op heeft gekregen. Niet dat ze hem nou bevoordelen maar iedereen twijfelde enorm toen hij erheen ging of het team niet teveel om Hamilton heeft was gebouwd. Nou, dat is nu niet meer zo lijkt me.

_Makke_

Citaat van: Jeroen op 22 maart 2012 - 07:02:57
Citaat van: Makke op 21 maart 2012 - 21:25:23
Alstublief seg. Hamilton krijgt een tikje en hij zou meteen uit de titelrace liggen... Net alsof dat de eerste keer is. Eén keer winnen en het is vergeten.
Nou ja, DC zegt dat in zijn column, naar het schijnt. Ik vind het ook wat overdreven maar goed, ik vond het vormverlies van vorig jaar ook weer wat overdreven.

Wel heb ik het idee dat in de twee jaar dat Button er zit hij de neuzen bij het team aardig zijn kant op heeft gekregen. Niet dat ze hem nou bevoordelen maar iedereen twijfelde enorm toen hij erheen ging of het team niet teveel om Hamilton heeft was gebouwd. Nou, dat is nu niet meer zo lijkt me.

Dat beeld is volgens mij vooral ontstaan door de uitspraken van Alonso. Hij heeft meermaals zaken verklaart die in die richting gingen. Terwijl het toen al duidelijk was dat hij het niet kon verkroppen dat die rookie hem de baas was.

rafael25

Alleen regen kan  McLaren stoppen  dit weekend. ;) ;)(McLaren zag goed uit in de sneller bocht(zie wintertesten)maar toch heb ik het gevoel dat Red Bull is de belangrijkste bedreiging voor de McLarens '.boys.

0634

Citaat van: Makke op 22 maart 2012 - 09:19:25
Citaat van: Jeroen op 22 maart 2012 - 07:02:57
Citaat van: Makke op 21 maart 2012 - 21:25:23
Alstublief seg. Hamilton krijgt een tikje en hij zou meteen uit de titelrace liggen... Net alsof dat de eerste keer is. Eén keer winnen en het is vergeten.
Nou ja, DC zegt dat in zijn column, naar het schijnt. Ik vind het ook wat overdreven maar goed, ik vond het vormverlies van vorig jaar ook weer wat overdreven.

Wel heb ik het idee dat in de twee jaar dat Button er zit hij de neuzen bij het team aardig zijn kant op heeft gekregen. Niet dat ze hem nou bevoordelen maar iedereen twijfelde enorm toen hij erheen ging of het team niet teveel om Hamilton heeft was gebouwd. Nou, dat is nu niet meer zo lijkt me.

Dat beeld is volgens mij vooral ontstaan door de uitspraken van Alonso. Hij heeft meermaals zaken verklaart die in die richting gingen. Terwijl het toen al duidelijk was dat hij het niet kon verkroppen dat die rookie hem de baas was.
Hm, weet ik niet. Uit de jaren erna bleek wel dat het ook niet helemaal onzin was. Kovalainen is gewoon een heel behoorlijke rijder die daar nooit heeft kunnen aarden. Maar goed, Button kwam natuurlijk heel anders binnen, niet als jong ventje zoals Kova maar als wereldkampioen en bovendien als mede-Brit.

Fabian

Wordt een heftig raceweekendje als ik de weersverwachting mag geloven.

0634

Citaat van: rafael25 op 22 maart 2012 - 16:36:21
Alleen regen kan  McLaren stoppen  dit weekend. ;) ;)(McLaren zag goed uit in de sneller bocht(zie wintertesten)maar toch heb ik het gevoel dat Red Bull is de belangrijkste bedreiging voor de McLarens '.boys.
McLaren is doorgaans ook errug goed in de regen ;).


robbert

Citaat van: Fabian van Tiel op 22 maart 2012 - 17:51:15
Wordt een heftig raceweekendje als ik de weersverwachting mag geloven.

het mag niet gaan overdrijven in het regenen, of we krijgen weer een scenario zoals in 2009 of canada vorig jaar

0634

Canada vorig jaar was uiteindelijk legendarisch!

Maar volgens mij kan het niet meer. Zoals ik het begrepen heb is er een maximale tijd ingesteld van vier uur tussen de oorspronkelijke start en de finish.

Enzo

Citaat van: Jeroen op 22 maart 2012 - 21:19:40
Canada vorig jaar was uiteindelijk legendarisch!

Maar volgens mij kan het niet meer. Zoals ik het begrepen heb is er een maximale tijd ingesteld van vier uur tussen de oorspronkelijke start en de finish.

Canada vorig jaar was idd echt genieten! 8)
Hoe lang duurde die race dan, uur of 4 toch?

meatball

Massa gaat terugslaan met zijn nieuwe chassis.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat