Australie: cijfer voor de race

Gestart door 0634, 18 maart 2012 - 09:01:25

« vorige - volgende »

Wat vond jij deze race in Melbourne waard?

10
0 (0%)
9
0 (0%)
8
10 (38.5%)
7
12 (46.2%)
6
1 (3.8%)
5
1 (3.8%)
4
0 (0%)
3
1 (3.8%)
2
0 (0%)
1
1 (3.8%)

Totaal aantal stemmen: 23

Poll gesloten: 25 maart 2012 - 10:01:25

robbert

ofwel gaf kootje een 1. Williams had een mooie kans laten liggen op de 6de plaats ;D

Kootje

Citaat van: robbert op 18 maart 2012 - 12:14:23
ofwel gaf kootje een 1. Williams had een mooie kans laten liggen op de 6de plaats ;D

Ahum  ::) ...... ik was de eerste die 'n cijfer gaf, en wel 'n 8.
Ik kijk iets verder dan het resultaat van m'n favoriete team of rijder alleen.  ;)

Qua rijder mag ik sowieso niet klagen, al was P1 of P2 beter geweest, en eigenlijk kunnen de prestaties van de Williams mij ook wel bekoren.
Geeft iig goede hoop voor de toekomst.  :)

SDG

Voor mij ook een 8. Leuke race.

En ik blijf bij mijn standpunt dat ik een 1 of een ander dergelijk negatief cijfer enkel geef aan races die het imago van de Formule 1 zware schade toebrengen in de publieke opinie. Dus bv. races waarin een dodelijk ongeval gebeurt. Gelukkig zijn die de laatste decennia vrij zeldzaam geworden...

Enzo

Een 7tje van mij! Ik heb moeite met de Pirelli's en hoe die het racen beinvloeden. We krijgen wederom een jaar waarin bandensparen centraal zal staan.

Wat wel weer leuk is, dat het veld lekker dicht bij elkaar zit. Er is voldoende mogelijkheid om te stunten zo af en toe. Denk dan ook dat we nog wel wat verassingen te zien krijgen dit jaar.

Edwin90

Een zeven, race opzich was wel leuk maar niet speciaal. Komt ook omdat het de eerste is na lang droogstaan.

Schumiiii

Zo ne saaie race jongens, nikske spanning in, niet al teveel inhaal maneuvers ook, zelfs de safetycar kon niet veel verandering brengen, bah, stront race, zoiets verdient absoluut nog niet eens een 5. Ik ben veeleisend ja, ik kijk al lang f1 en weet wanneer je een goeie race hebt en niet, als je dit goed bent dan ben je enorm snel tevreden zenne.

Gerard

Citaat van: janke op 18 maart 2012 - 09:45:44
Hier ook een 7. De vonken vlogen en niet van af (ja bij Massa) maar genoeg gevechtjes vanaf plek 5. Laat dat zo maar blijven. De middenmoot zit lekker dicht bij elkaar.

;D
Niets aan toe te voegen, behalve dan dat ook ik de race een 7 heb gegeven


Franky R.

Een acht minus 1 punt, want Lewis won niet.. :-*  Verder was het een race met veel gevechten op de baan. En we hebben waarschijnlijk maar de helft of zo gezien, daar meneer de regisseur liever naar de dame's of Lenny Kravitz langs de baan keek? ::)




gloudiesaurus

Een 8, leuke vermakelijke race! Er gebeurde vrij veel, met een safety - car, en ook wat leuke acties!

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

Citaat van: Schumiiii op 18 maart 2012 - 14:52:50
Zo ne saaie race jongens, nikske spanning in, niet al teveel inhaal maneuvers ook, zelfs de safetycar kon niet veel verandering brengen, bah, stront race, zoiets verdient absoluut nog niet eens een 5. Ik ben veeleisend ja, ik kijk al lang f1 en weet wanneer je een goeie race hebt en niet, als je dit goed bent dan ben je enorm snel tevreden zenne.

Voor taalgebruik verdien jijzelf gelukkig de maximale score.  ::)

Kootje

Citaat van: Schumiiii op 18 maart 2012 - 14:52:50
Zo ne saaie race jongens, nikske spanning in, niet al teveel inhaal maneuvers ook, zelfs de safetycar kon niet veel verandering brengen, bah, stront race, zoiets verdient absoluut nog niet eens een 5. Ik ben veeleisend ja, ik kijk al lang f1 en weet wanneer je een goeie race hebt en niet, als je dit goed bent dan ben je enorm snel tevreden zenne.

Als ik zo naar de gemiddelde reacties kijk, ligt het eerder aan jou dan ons dat je niet tevreden bent.
Ook ik kijk al redelijk lang F1, en heb inderdaad mooiere races gezien.
Maar ook deze race was prima te pruimen.

Veel actie op de baan met mooie inhaalacties.
De nodige crashes en 'n enigszins verrassende uitslag.
Behalve dat er geen gevecht om de leiding plaatsvond, was er niets op aan te merken.

Als je op 'n neutrale manier kijkt was het gewoon 'n goede race, niet geweldig, maar zeker ruim voldoende.
Kijk je door de ogen van 'n Schumi/Ferrarifan, zoals jij denk ik doet, dan kan ik me idd voorstellen dat je de race ruk vindt.
Dat vind ik echter niet de manier om 'n race te beoordelen, zou ik dat gedaan hebben kom ik ook niet verder dan 'n 5je.
Maar ja, das mijn mening hé.

Schumiiii

#26
Citaat van: Kootje op 18 maart 2012 - 16:19:59
Citaat van: Schumiiii op 18 maart 2012 - 14:52:50
Zo ne saaie race jongens, nikske spanning in, niet al teveel inhaal maneuvers ook, zelfs de safetycar kon niet veel verandering brengen, bah, stront race, zoiets verdient absoluut nog niet eens een 5. Ik ben veeleisend ja, ik kijk al lang f1 en weet wanneer je een goeie race hebt en niet, als je dit goed bent dan ben je enorm snel tevreden zenne.

Als ik zo naar de gemiddelde reacties kijk, ligt het eerder aan jou dan ons dat je niet tevreden bent.
Ook ik kijk al redelijk lang F1, en heb inderdaad mooiere races gezien.
Maar ook deze race was prima te pruimen.

Veel actie op de baan met mooie inhaalacties.
De nodige crashes en 'n enigszins verrassende uitslag.
Behalve dat er geen gevecht om de leiding plaatsvond, was er niets op aan te merken.

Als je op 'n neutrale manier kijkt was het gewoon 'n goede race, niet geweldig, maar zeker ruim voldoende.
Kijk je door de ogen van 'n Schumi/Ferrarifan, zoals jij denk ik doet, dan kan ik me idd voorstellen dat je de race ruk vindt.
Dat vind ik echter niet de manier om 'n race te beoordelen, zou ik dat gedaan hebben kom ik ook niet verder dan 'n 5je.
Maar ja, das mijn mening hé.

Nee, schumacher of ferrari hebben er nikske mee te maken, er zat gewoon weinig in vond ik, spectaculair was het absoluut niet, ik heb me zitten vervelen.

En neutraal? Als je fan bent van een piloot en team dan kan je nooit neutraal zijn, je kijkt vooral ook naar deze, als ferrari geen vetten is en schumacher uitvalt dan is het minder plezant maar dan nog vond ik de race zelf maar weinig soeps.

En neen, ik spreek mezelf niet tegen al lijkt dat zo, goed verstaan en dan snap je het wel.

0634

naja, ik heb inhaalacties gezien (weliswaar niet heel veel, maar toch wel wat), tactiek, een crash, een prima winnaar, domme fouten. Tja, het was niet briljant, maar alleszins een goede race.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 18 maart 2012 - 17:16:17
naja, ik heb inhaalacties gezien (weliswaar niet heel veel, maar toch wel wat), tactiek, een crash, een prima winnaar, domme fouten. Tja, het was niet briljant, maar alleszins een goede race.


Eens,


En je hoeft niet eens alsmaar inhaalmanoeuvres te zien om te spreken van een spannende GP. Neem de aanvang tussen Vettel en MSC. Het was mooi om te zien wie van die twee het eerst zou 'buigen'.


Dat maakt het voor mij ook wel mooi.

meatball

Voor mij een 7 een vrij mooie race en wat ik vooral leuk vind is dat deze race een spannend seizoen voorspelt.
Veel teams liggen dicht bij elkaar en dat is toch veelbelovend.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat