Main Menu

F1 2012

Gestart door gloudiesaurus, 16 maart 2012 - 21:42:29

« vorige - volgende »

Jehoentelaar

Citaat van: Kootje op 12 oktober 2012 - 18:42:59
Citaat van: Jehoentelaar op 12 oktober 2012 - 11:45:22
Citaat van: Fabian op 11 oktober 2012 - 22:22:35
Ben de afgelopen twee dagen weer aan het gamen geslagen. De challenge uitdaging is leuk, op het moeilijkste niveau is het ook een uitdaging, maar met een goede en gedurfde start is het niet heel moeilijk om je concurrent te verslaan.

Ook de careermodus ben ik mee begonnen. Opnieuw en ditmaal bij Force India. Heb nu alles onder de knie en speel in een custom niveau. Heb alleen de tegenstand professioneel ingesteld en dat is toch net iets te simpel. Bij de race in Melbourne werd ik tweede en de tweede race in Maleisië won ik. Daarna overgeschakeld naar legend niveau en dat is erg pittig. Waar ik op professioneel makkelijk de snelste tijd reed, rijd ik bij legend rond P17.
Die grote verschillen tussen verschillende niveaus zijn voor mij al een reden om dit spel in de winkels te laten liggen.

Dat is toch juist 'n pluspunt.
Als er amper verschil zou zijn kun je er nert zo goed géén verschillende niveaus instoppen. ::)
Het is iets persoonlijks, maar ik zit altijd tussen twee niveaus in. In F1 2006 won ik met de Midland op medium veel races, op hard eindigde ik achteraan met bijna een halve minuut verschil. Dan is voor mij de lol er al snel af. Een spel als rFactor werd met percentages (waarop gebaseerd weet ik niet), dan kun je dat veel beter finetunen tot het gewenste niveau.

Kootje

Citaat van: Jehoentelaar op 13 oktober 2012 - 12:28:08
Het is iets persoonlijks, maar ik zit altijd tussen twee niveaus in. In F1 2006 won ik met de Midland op medium veel races, op hard eindigde ik achteraan met bijna een halve minuut verschil.

Maar dat is toch juist realistisch ?? (Hard)


CitaatDan is voor mij de lol er al snel af. Een spel als rFactor werd met percentages (waarop gebaseerd weet ik niet), dan kun je dat veel beter finetunen tot het gewenste niveau.

Maar wat wil je dan ?? Winnen in 'n Toro Rosso, maar er wel moeite voor moeten doen ??
Snap je bezwaar echt niet, maar zoals je al zegt: Het is iets persoonlijks.  :)

Jehoentelaar

Citaat van: Kootje op 13 oktober 2012 - 13:05:26
Citaat van: Jehoentelaar op 13 oktober 2012 - 12:28:08
Het is iets persoonlijks, maar ik zit altijd tussen twee niveaus in. In F1 2006 won ik met de Midland op medium veel races, op hard eindigde ik achteraan met bijna een halve minuut verschil.

Maar dat is toch juist realistisch ?? (Hard)


CitaatDan is voor mij de lol er al snel af. Een spel als rFactor werd met percentages (waarop gebaseerd weet ik niet), dan kun je dat veel beter finetunen tot het gewenste niveau.

Maar wat wil je dan ?? Winnen in 'n Toro Rosso, maar er wel moeite voor moeten doen ??
Snap je bezwaar echt niet, maar zoals je al zegt: Het is iets persoonlijks.  :)

Het liefst eindig ik op een voor de auto realistische positie of ietsje erboven. Heb met veel racespellen dat dat eigenlijk haast niet te bereiken is zonder de moeilijkheidsgraad lager te zetten en rare streken uit te halen. Veel oefenen is een oplossing, maar met mijn tijd voor games ben ik dan niet op het gewenste niveau voordat F1 2014 uitkomt. :P

Edwin90

Legend is (voor mij) te moeilijk. Maar op Pro domineer ik compleet! In een Williams.

Gelukkig komt er binnenkort een patch uit. Het schijnt dat Pro dan iets sneller gemaakt wordt t.o.v Legend.

Matthijs

Citaat van: Jehoentelaar op 13 oktober 2012 - 13:14:48
Citaat van: Kootje op 13 oktober 2012 - 13:05:26
Citaat van: Jehoentelaar op 13 oktober 2012 - 12:28:08
Het is iets persoonlijks, maar ik zit altijd tussen twee niveaus in. In F1 2006 won ik met de Midland op medium veel races, op hard eindigde ik achteraan met bijna een halve minuut verschil.

Maar dat is toch juist realistisch ?? (Hard)


CitaatDan is voor mij de lol er al snel af. Een spel als rFactor werd met percentages (waarop gebaseerd weet ik niet), dan kun je dat veel beter finetunen tot het gewenste niveau.

Maar wat wil je dan ?? Winnen in 'n Toro Rosso, maar er wel moeite voor moeten doen ??
Snap je bezwaar echt niet, maar zoals je al zegt: Het is iets persoonlijks.  :)

Het liefst eindig ik op een voor de auto realistische positie of ietsje erboven. Heb met veel racespellen dat dat eigenlijk haast niet te bereiken is zonder de moeilijkheidsgraad lager te zetten en rare streken uit te halen. Veel oefenen is een oplossing, maar met mijn tijd voor games ben ik dan niet op het gewenste niveau voordat F1 2014 uitkomt. :P
Rij dan op legend met een HRT zonder enkele vorm van rijhulp. Geheid dat je op de voor de auto realistische positie rijdt...  ;)

Franky R.

Citaat van: Matthijs op 14 oktober 2012 - 13:06:58
Citaat van: Jehoentelaar op 13 oktober 2012 - 13:14:48
Citaat van: Kootje op 13 oktober 2012 - 13:05:26
Citaat van: Jehoentelaar op 13 oktober 2012 - 12:28:08
Het is iets persoonlijks, maar ik zit altijd tussen twee niveaus in. In F1 2006 won ik met de Midland op medium veel races, op hard eindigde ik achteraan met bijna een halve minuut verschil.

Maar dat is toch juist realistisch ?? (Hard)


CitaatDan is voor mij de lol er al snel af. Een spel als rFactor werd met percentages (waarop gebaseerd weet ik niet), dan kun je dat veel beter finetunen tot het gewenste niveau.

Maar wat wil je dan ?? Winnen in 'n Toro Rosso, maar er wel moeite voor moeten doen ??
Snap je bezwaar echt niet, maar zoals je al zegt: Het is iets persoonlijks.  :)

Het liefst eindig ik op een voor de auto realistische positie of ietsje erboven. Heb met veel racespellen dat dat eigenlijk haast niet te bereiken is zonder de moeilijkheidsgraad lager te zetten en rare streken uit te halen. Veel oefenen is een oplossing, maar met mijn tijd voor games ben ik dan niet op het gewenste niveau voordat F1 2014 uitkomt. :P
Rij dan op legend met een HRT zonder enkele vorm van rijhulp. Geheid dat je op de voor de auto realistische positie rijdt...  ;)
;D ;D ;D

Jehoentelaar

Ik heb eens een F1-spel voor de Gameboy Advance gehad, waarbij ik zó slecht was dat ik altijd op een ronde achterstand eindigde. En blijkbaar snapte het spel dat niet, want toen ik eens op een ronde achterstand vlak achter de leider eindigde, kreeg ik zomaar zes punten.. :P

Kootje

Citaat van: Jehoentelaar op 15 oktober 2012 - 15:36:59
Ik heb eens een F1-spel voor de Gameboy Advance gehad, waarbij ik zó slecht was dat ik altijd op een ronde achterstand eindigde. En blijkbaar snapte het spel dat niet, want toen ik eens op een ronde achterstand vlak achter de leider eindigde, kreeg ik zomaar zes punten.. :P

;D

Das toch handig om te weten.
Als je op eigen kracht niet in de punten kunt rijden: Laat je maar terugzakken.  ;D

KovalainenFanForever

Om het op Hard toch een beetje een uitdaging van te maken zodat het niet te makkelijk wordt is om je gearbox op Manual te zetten. Dat maakt het uitdagender en moet je toch goed omspringen met je set-up, want je banden slijten dan sneller. Het maakt het voor mij een heel stuk realistischer en toch blijft het leuk. zo verdien je ook nog een achievement erbij, tenminste zo ging dat in F1 2011. Ik ben nog steeds aan het wachten op F1 2012. Ik heb em besteld met een abo van PlaystationPure.

Matthijs

Citaat van: Matthijs op 12 oktober 2012 - 10:02:03
Citaat van: Fabian op 11 oktober 2012 - 22:22:35
Ben de afgelopen twee dagen weer aan het gamen geslagen. De challenge uitdaging is leuk, op het moeilijkste niveau is het ook een uitdaging, maar met een goede en gedurfde start is het niet heel moeilijk om je concurrent te verslaan.

Ook de careermodus ben ik mee begonnen. Opnieuw en ditmaal bij Force India. Heb nu alles onder de knie en speel in een custom niveau. Heb alleen de tegenstand professioneel ingesteld en dat is toch net iets te simpel. Bij de race in Melbourne werd ik tweede en de tweede race in Maleisië won ik. Daarna overgeschakeld naar legend niveau en dat is erg pittig. Waar ik op professioneel makkelijk de snelste tijd reed, rijd ik bij legend rond P17.
Ik ben gelijk in het diepe gesprongen. Ik doe career op legend (allerhoogste niveau), maar wel tractiecontrole aangepast. Ik rij met Marussia en ben tot nu toe als 19e, 20e en 19e gefinisht. Ik knok vooral met Kovalainen en soms met teamgenoot Glock. De races duren gemiddeld 14-15 ronden en ik word nét niet gelapt door de winnaar.

Héél realistisch, maar pfff.... Ik was alweer vergeten dat Marussia zonder KERS rijdt. Lastig bij de start als de Caterhams (die je met moeite verslagen hebt in de kwali) je om de oren vliegen!
Na 1x plek 20, 2x plek 19 en 1x plek 16 ben ik opnieuw begonnen. Het is toch leuker als je enigszins zicht hebt op punten. Nu rij ik op legend met Williams op het niveau van Bruno Senna. Heb dus nog wat te verbeteren...

Sabai


Sabai

http://community.codemasters.com/t5/F1-2012-General-Discussion/F1-2012-Wheel-Settings-Setup-Tips-and-Advice/td-p/50452

Mocht er iemand op zoek zijn naar de juiste stuur instellingen op deze site staan ze bijna allemaal. Het heeft voor mij enorm geholpen!

Fabian

Thanks Sabai. Ik ga het dadelijk eens lekker uittesten!

SanderD

En wat is jullie mening na vele uren spelen? Ik ga binnenkort een ps3 kopen, dus ben benieuwd wat jullie er nu van vinden. Eerste en twwede trainingen gepatched?

Fabian

Citaat van: SanderAlonso op 06 november 2012 - 18:58:41
En wat is jullie mening na vele uren spelen? Ik ga binnenkort een ps3 kopen, dus ben benieuwd wat jullie er nu van vinden. Eerste en twwede trainingen gepatched?
Moet zeggen dat ik nog weinig gespeeld heb dus ik kan je niet heel veel verder helpen...