Main Menu

F1 2012

Gestart door gloudiesaurus, 16 maart 2012 - 21:42:29

« vorige - volgende »

Fabian

Begin nu al aardig aan het spel te wennen.

Edwin90

Citaat van: Kootje op 19 september 2012 - 16:12:35
Citaat van: Franky R. op 19 september 2012 - 14:28:38
Ik ben erachter waarom de demo zo slechts stuurde:

Mss. dat je er even naar kijkt bij jouw PS3-versie, Kootje?

Mwah ..... F1 2011 speel ik al maanden niet meer vanwege dat kuttige gestuur. Zou idd aan die parameters kunnen liggen, maar nu F1 2012 in de schappen ligt blijft F1 2011 voorgoed in de kast staan. Mocht ik straks met de "echte" game die problemen weer hebben (met de demo heb ik ze niet), dan zal ik er eens naar kijken.

Dus, hoewel ik er nu (nog) niets mee doe, bedankt voor de tip.

Ik heb 2011 net deze week verpatst. Nog 20 euro voor gevangen. Je hebt ze of niet.

Fabian

Citaat van: Edwin90 op 19 september 2012 - 17:49:08
Citaat van: Kootje op 19 september 2012 - 16:12:35
Citaat van: Franky R. op 19 september 2012 - 14:28:38
Ik ben erachter waarom de demo zo slechts stuurde:

Mss. dat je er even naar kijkt bij jouw PS3-versie, Kootje?

Mwah ..... F1 2011 speel ik al maanden niet meer vanwege dat kuttige gestuur. Zou idd aan die parameters kunnen liggen, maar nu F1 2012 in de schappen ligt blijft F1 2011 voorgoed in de kast staan. Mocht ik straks met de "echte" game die problemen weer hebben (met de demo heb ik ze niet), dan zal ik er eens naar kijken.

Dus, hoewel ik er nu (nog) niets mee doe, bedankt voor de tip.

Ik heb 2011 net deze week verpatst. Nog 20 euro voor gevangen. Je hebt ze of niet.
Je kunt tegenwoordig ook bij de Free Record Shop je oude games verpatsen.

Edwin90

Citaat van: Fabian op 19 september 2012 - 17:52:05
Citaat van: Edwin90 op 19 september 2012 - 17:49:08
Citaat van: Kootje op 19 september 2012 - 16:12:35
Citaat van: Franky R. op 19 september 2012 - 14:28:38
Ik ben erachter waarom de demo zo slechts stuurde:

Mss. dat je er even naar kijkt bij jouw PS3-versie, Kootje?

Mwah ..... F1 2011 speel ik al maanden niet meer vanwege dat kuttige gestuur. Zou idd aan die parameters kunnen liggen, maar nu F1 2012 in de schappen ligt blijft F1 2011 voorgoed in de kast staan. Mocht ik straks met de "echte" game die problemen weer hebben (met de demo heb ik ze niet), dan zal ik er eens naar kijken.

Dus, hoewel ik er nu (nog) niets mee doe, bedankt voor de tip.

Ik heb 2011 net deze week verpatst. Nog 20 euro voor gevangen. Je hebt ze of niet.
Je kunt tegenwoordig ook bij de Free Record Shop je oude games verpatsen.

Kijk! Bedankt voor de tip! Dat gehannes met marktplaats is namelijk ook niks waard. Games genoeg waar geen reactie op komt en ik dus mee blijf zitten.

Fabian

Citaat van: Edwin90 op 19 september 2012 - 17:56:52
Kijk! Bedankt voor de tip! Dat gehannes met marktplaats is namelijk ook niks waard. Games genoeg waar geen reactie op komt en ik dus mee blijf zitten.
Ja inderdaad. Er zitten wel een paar regels aan. Boekje met handleiding moet erbij zitten en geen krassen op de cd volgens mij, maar daar hebben ze een foldertje voor gemaakt. Is zeker handig van de Free Record Shop. Je kunt contant geld krijgen of een tegoed kaart ofzo.

Kootje

Citaat van: Fabian op 19 september 2012 - 18:00:22
Citaat van: Edwin90 op 19 september 2012 - 17:56:52
Kijk! Bedankt voor de tip! Dat gehannes met marktplaats is namelijk ook niks waard. Games genoeg waar geen reactie op komt en ik dus mee blijf zitten.
Ja inderdaad. Er zitten wel een paar regels aan. Boekje met handleiding moet erbij zitten en geen krassen op de cd volgens mij, maar daar hebben ze een foldertje voor gemaakt. Is zeker handig van de Free Record Shop. Je kunt contant geld krijgen of een tegoed kaart ofzo.

Kan ook bij Game Mania en Next Level. Nadeel is alleen dat ze geen ruk opleveren. Voor die paar Euro die je beurt hou ik ze liever zelf.

Fabian

Citaat van: Kootje op 19 september 2012 - 18:14:17
Citaat van: Fabian op 19 september 2012 - 18:00:22
Citaat van: Edwin90 op 19 september 2012 - 17:56:52
Kijk! Bedankt voor de tip! Dat gehannes met marktplaats is namelijk ook niks waard. Games genoeg waar geen reactie op komt en ik dus mee blijf zitten.
Ja inderdaad. Er zitten wel een paar regels aan. Boekje met handleiding moet erbij zitten en geen krassen op de cd volgens mij, maar daar hebben ze een foldertje voor gemaakt. Is zeker handig van de Free Record Shop. Je kunt contant geld krijgen of een tegoed kaart ofzo.

Kan ook bij Game Mania en Next Level. Nadeel is alleen dat ze geen ruk opleveren. Voor die paar Euro die je beurt hou ik ze liever zelf.
O oké. Heb zelf nog geen spel ingeleverd daar maar dat verteld het meisje achter de kassa. Ik weet eerlijk gezegd ook niet wat het gaat opleveren maar goed. Misschien maar eens met een pc game proberen.

Kootje

Bij Next Level tussen de E.2,50 en E.7,50 afhankelijk van het spel en de staat. Nieuwere spellen leveren meer op dan oudere, tenzij dat weer zeldzame spellen zijn. Er zijn iig geen vaste prijzen voor, alles hangt van het desbetreffende spel af. X-box1 en PS1 & 2 spellen nemen ze alleen af als het zeldzame en gewilde titels zijn, anders niet.

Bij Game Mania weet ik niet wat 't oplevert en wat hun criteria voor afname zijn. Wel hebben die vaak akties waarbij je 3 oude spellen in kunt leveren, en dan 'n nieuwe voor maar E.20,- kunt kopen. Momenteel is die aktie er met FIFA 13.

Van de Free Record Shop wist ik 't dan weer niet.

Franky R.

Citaat van: Fabian op 19 september 2012 - 15:57:39
Het enige dat me nog stoort is het sturen in hoge snelheidsbochten. De auto stuurt dan redelijk rechtdoor...


Lager linearity percentage? ;)
Het is wel wat puzzelen, maar het verhoogt het rijplezier.


BTW, hoe zit het met de remmen? Want nu het stuurgedrag naar mijn zin is, ben ik mij kapot gaan ergeren aan de remmen. Zeker bij de start tik je daardoor altijd iemand aan.
En als je bijtijds wil remmen, krijg je een waarschuwing wegens blokkeren... ::) ::) ::)

Franky R.

Citaat van: Fabian op 19 september 2012 - 16:10:23
Wel veel meer keuze uit helmen. Tering kan niet kiezen!


Pfff...alweer voorgekookte helmen?! Ik had gehoopt dat je zelf je helm kon creëren...

robbert

Citaat van: Franky R. op 19 september 2012 - 19:13:16
Citaat van: Fabian op 19 september 2012 - 15:57:39
Het enige dat me nog stoort is het sturen in hoge snelheidsbochten. De auto stuurt dan redelijk rechtdoor...


Lager linearity percentage? ;)
Het is wel wat puzzelen, maar het verhoogt het rijplezier.


BTW, hoe zit het met de remmen? Want nu het stuurgedrag naar mijn zin is, ben ik mij kapot gaan ergeren aan de remmen. Zeker bij de start tik je daardoor altijd iemand aan.
En als je bijtijds wil remmen, krijg je een waarschuwing wegens blokkeren... ::) ::) ::)

ja dus toch niet zo goed spel

Kootje

Citaat van: robbert op 19 september 2012 - 19:47:06
Citaat van: Franky R. op 19 september 2012 - 19:13:16
BTW, hoe zit het met de remmen? Want nu het stuurgedrag naar mijn zin is, ben ik mij kapot gaan ergeren aan de remmen. Zeker bij de start tik je daardoor altijd iemand aan.
En als je bijtijds wil remmen, krijg je een waarschuwing wegens blokkeren... ::) ::) ::)

ja dus toch niet zo goed spel

Hoezo niet?? Das gewoon 'n kwestie van je rembalans veranderen. En dat van dat blokkeren had 2011 ook al last van. Ben zelfs gediskwalificeerd wegens onsportief rijgedrag omdat ik m'n gas los liet in turn 5 van Maleisë en Schumi achterin me reed. Had ik m'n gas niet los gelaten, was ik eraf gevlogen. ::)

Fabian

Citaat van: Franky R. op 19 september 2012 - 19:15:22
Citaat van: Fabian op 19 september 2012 - 16:10:23
Wel veel meer keuze uit helmen. Tering kan niet kiezen!


Pfff...alweer voorgekookte helmen?! Ik had gehoopt dat je zelf je helm kon creëren...
Ik had inderdaad ook gehoopt een eigen helm te kunnen maken maar helaas. Remmen is echt zwaar irritant. Ik heb in twee uur racen al vaker mijn banden verremd dan het hele vorige jaar. Het is wat puzzelen maar remmen is echt irritant. Of je gaat te traag door de bocht of je eindigt in het gras/grind.

Franky R.

Citaat van: Kootje op 19 september 2012 - 20:01:16
Citaat van: robbert op 19 september 2012 - 19:47:06
Citaat van: Franky R. op 19 september 2012 - 19:13:16
BTW, hoe zit het met de remmen? Want nu het stuurgedrag naar mijn zin is, ben ik mij kapot gaan ergeren aan de remmen. Zeker bij de start tik je daardoor altijd iemand aan.
En als je bijtijds wil remmen, krijg je een waarschuwing wegens blokkeren... ::) ::) ::)

ja dus toch niet zo goed spel

Hoezo niet?? Das gewoon 'n kwestie van je rembalans veranderen. En dat van dat blokkeren had 2011 ook al last van. Ben zelfs gediskwalificeerd wegens onsportief rijgedrag omdat ik m'n gas los liet in turn 5 van Maleisë en Schumi achterin me reed. Had ik m'n gas niet los gelaten, was ik eraf gevlogen. ::)


Dat bedoel ik!
Lees de game-fora er maar op na...Iedereen had gehoopt dat CM iets zou doen aan die ridicule straffen, maar mijn eerste indruk is dat CM er niets aan heeft gedaan.


@Kootje,


Rembalans veranderen is helemaal veranderd in F1 2012, terwijl in F1 2011 de auto echt merkbaar vertraagde zodra je de rem indrukte.


Nu lijkt het net of de remmen versleten zijn. Je moet veel eerder remmen, om t.h.v. het instuurpunt de juiste snelheid te hebben zodat je niet van de baan stuitert.


En de DRS is nu veel 'giftiger'...Kon je in F1 2011 nog een beetje duwen en blokken, nu schiet de auto achter jou je behoorlijk snel voorbij...


CitaatRemmen is echt zwaar irritant. Ik heb in twee uur racen al vaker mijn banden verremd dan het hele vorige jaar. Het is wat puzzelen maar remmen is echt irritant. Of je gaat te traag door de bocht of je eindigt in het gras/grind.


Had ik dus toch goed gezien, en de remmerij valt bijna niet af te stellen. In F1 2011 kon je kiezen voor grotere remschijven en/of een hogere remdruk...


Tenminste, ik heb het nog niet kunnen ontdekken...[speel nu met de game van mijn buurjongen].

Fabian

Je kunt wel de remdruk aanpassen in career modus.