Main Menu

F1 2012

Gestart door gloudiesaurus, 16 maart 2012 - 21:42:29

« vorige - volgende »

robbert

Als ik het zo hoor, wordt f1 2012 een slechte game. Gelukkig ga ik het niet kopen

Sabai

Hij is binnen  :) laat snel weten wat ik ervan vindt.

@ franky

Ik heb die parameters allemaal op 0% staan werkt voor mij persoonlijk het meest realistisch. Force feedback heb ik alles op 100% staan.

Fabian

Ik heb hem net gekocht bij Free Record. Ga nu maar meteen gamen!

Sabai

Tjonge jonge heb ik hem kan ik hem nog niet instaleren omdat hij nog niet gereleased is  >:(  dus Fabian haast je maar niet

Sabai

Ben trouwens of de die extreme setups voor je auto ook nog steeds werken of zouden ze dit toch verandert hebben.

SDG

Citaat van: Sabai op 19 september 2012 - 15:21:55
Tjonge jonge heb ik hem kan ik hem nog niet instaleren omdat hij nog niet gereleased is  >:(  dus Fabian haast je maar niet

Dat is ook zo al een tijdje de trend he, met die nieuwe games...

Op Steam idem: binnen 10 uur kan je spelen.

http://store.steampowered.com/app/208500/

Fabian

Ik heb hem op de Xbox en ben nu aan het spelen. Moet wel wennen aan de besturing.

Sabai

Citaat van: Fabian op 19 september 2012 - 15:27:15
Ik heb hem op de Xbox en ben nu aan het spelen. Moet wel wennen aan de besturing.

Ik speel op pc dat zal het dan zijn.

Fabian

Citaat van: Sabai op 19 september 2012 - 15:33:14
Citaat van: Fabian op 19 september 2012 - 15:27:15
Ik heb hem op de Xbox en ben nu aan het spelen. Moet wel wennen aan de besturing.

Ik speel op pc dat zal het dan zijn.
Ja dat denk ik ook dan. Weet het niet zeker maar volgens mij had Enzo hetzelfde probleem.

Franky R.

Citaat van: Fabian op 19 september 2012 - 15:27:15
Ik heb hem op de Xbox en ben nu aan het spelen. Moet wel wennen aan de besturing.


Bekijk mijn reactie over de parameters en neem de percentages maar over...Waarschijnlijk rijdt het dan veel beter. :)

Matthijs

Heb de demo voor PS3 gedownload. Besturing is prima. De auto is wel nerveuzer dan in F1 2011, maar dat komt ook omdat je in de demo niet kan afstellen. Benieuwd of ze nu de onderkant van de auto hebben meegeprogrammeerd zodat je geen extreme afstellingen meer kan doen.

Regen lijkt een echte verbetering tov 2011. Ben benieuwd naar hoe ze bandenslijtage hebben opgelost, want daar lijkt nog geen duidelijkheid over. Hopelijk hebben ze ook aandacht besteed aan de straffen.

Fabian

Citaat van: Franky R. op 19 september 2012 - 15:45:13
Citaat van: Fabian op 19 september 2012 - 15:27:15
Ik heb hem op de Xbox en ben nu aan het spelen. Moet wel wennen aan de besturing.


Bekijk mijn reactie over de parameters en neem de percentages maar over...Waarschijnlijk rijdt het dan veel beter. :)
Yep het is gelukt. Thanks Franky. Hoefde alleen maar dat met de rechte lijn aan te passen. De rest stond al goed!

Fabian

Het enige dat me nog stoort is het sturen in hoge snelheidsbochten. De auto stuurt dan redelijk rechtdoor...

Fabian

Wel veel meer keuze uit helmen. Tering kan niet kiezen!

Kootje

Citaat van: Franky R. op 19 september 2012 - 14:28:38
Ik ben erachter waarom de demo zo slechts stuurde:

Mss. dat je er even naar kijkt bij jouw PS3-versie, Kootje?

Mwah ..... F1 2011 speel ik al maanden niet meer vanwege dat kuttige gestuur. Zou idd aan die parameters kunnen liggen, maar nu F1 2012 in de schappen ligt blijft F1 2011 voorgoed in de kast staan. Mocht ik straks met de "echte" game die problemen weer hebben (met de demo heb ik ze niet), dan zal ik er eens naar kijken.

Dus, hoewel ik er nu (nog) niets mee doe, bedankt voor de tip.