F1 2012

Gestart door gloudiesaurus, 16 maart 2012 - 21:42:29

« vorige - volgende »

Franky R.

Citaat van: Super Seb op 16 maart 2013 - 20:56:32
Help me even aan de volgende info als je wilt:

- Is het een laptop? Zo ja, welke?
- Heb je al eens andere drivers geprobeerd? zo ja, wanneer voor het laatst?
- Is jouw windows 7 versie 32 of 64 bit? Na te gaan bij "Configuratiescherm->Systeem en "nog iets"-> informatie over systeem bekijken

Dat laatste gaat even uit mn hoofd, werk zelf op een mac vandaar. Het is in ieder geval het scherm waar je een overzicht hebt van je processor en werkgeheugen.


-Nee, een midi-tower/desktop pc.
-Heb het apparaat net twee maanden? Drivers heb ik bij de eerste startup bijgewerkt...het was niet nodig, dus ook niet uitgevoerd.
-Windows 7 64 bit


Uit mijn blote hoofd, want heb het zelf gerepareerd... ;) ...Ben alleen nog niet thuis in Windows 7 en niet echt een 'crack' met software. Ben meer een hardware-man.

Super Seb

"Keep calm and ignore Multi-21....."

Franky R.

Citaat van: Super Seb op 28 maart 2013 - 11:45:10
Je zou het kunnen proberen met deze driver:

http://www.omegadrivers.net/index.php?option=com_phocadownload&view=file&id=71:radeon-omega-driver-3.8.421&Itemid=132

Succes niet gegarandeerd, wel gewenst  ;)
Ga het proberen...was er niet achteraan gegaan wegens de start van het seizoen...nogmaals dank..

Super Seb

Heb e.e.a. nog ff nagekeken voor je. Biedt helaas geen oplossing. Driver zal je OS niet accepteren. We zoeken verder.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Franky R.

Citaat van: Super Seb op 28 maart 2013 - 20:12:16
Heb e.e.a. nog ff nagekeken voor je. Biedt helaas geen oplossing. Driver zal je OS niet accepteren. We zoeken verder.
Alvast bedankt...ook zal verder vragen... ;)

Arthur

Vorige week nieuwe laptop gekocht [Windows 8] en nu F1 2012 besteld [die kan niet op mijn XP waar 2011 goed op draait]. Nu hoop ik dat mijn controller ook draait op Windows 8 [via die laptop]...
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Arthur op 16 juni 2013 - 22:32:59
Vorige week nieuwe laptop gekocht [Windows 8] en nu F1 2012 besteld [die kan niet op mijn XP waar 2011 goed op draait]. Nu hoop ik dat mijn controller ook draait op Windows 8 [via die laptop]...
Nice...wat voor een lappie?

Fabian

Citaat van: Franky R. op 28 juni 2013 - 19:03:21
Citaat van: Arthur op 16 juni 2013 - 22:32:59
Vorige week nieuwe laptop gekocht [Windows 8] en nu F1 2012 besteld [die kan niet op mijn XP waar 2011 goed op draait]. Nu hoop ik dat mijn controller ook draait op Windows 8 [via die laptop]...
Nice...wat voor een lappie?
Eentje met een beeldscherm en toetsenbord mag ik hopen!  ;)

Arthur

Citaat van: Franky R. op 28 juni 2013 - 19:03:21
Citaat van: Arthur op 16 juni 2013 - 22:32:59
Vorige week nieuwe laptop gekocht [Windows 8] en nu F1 2012 besteld [die kan niet op mijn XP waar 2011 goed op draait]. Nu hoop ik dat mijn controller ook draait op Windows 8 [via die laptop]...
Nice...wat voor een lappie?

Ace Aspire V3 771 G [Intel i7]. Draait prima met F 2012. Alleen de Force Feedback is veel minder dan op mijn desktop [XP] met F 2011. Of zou die FFB in 2012 bewust minder zijn geworden? En dus heeft F1 2011 [kan niet op W8] mijn voorkeur gezien de stevige FFB  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel