Main Menu

F1 2012

Gestart door gloudiesaurus, 16 maart 2012 - 21:42:29

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: SanderAlonso op 18 december 2012 - 21:32:50
Het motiveert me ook niet dat het seizoen nu al is afgelopen.

Maar dat blijf je toch houden.
Ook komend jaar zal F1 2013 niet vroeger in de winkel liggen dan September. ::)

SanderD

Citaat van: Kootje op 19 december 2012 - 06:24:35
Citaat van: SanderAlonso op 18 december 2012 - 21:32:50
Het motiveert me ook niet dat het seizoen nu al is afgelopen.

Maar dat blijf je toch houden.
Ook komend jaar zal F1 2013 niet vroeger in de winkel liggen dan September. ::)

Dat is waar, maar nu zit het seizoen er al volledig op.

SDG

Citaat van: Jehoentelaar op 18 december 2012 - 20:35:47
Citaat van: Sabai op 18 december 2012 - 19:20:07
Ik heb de GP series nooit gespeeld. Maar volgens mij wel een beetje gedateerd. Kan je niet serieus vergelijken met een game anno 2012. Maar meningen kunnen verschillen.
De GP serie was baanbrekend in zijn tijd, zowel op grafisch als op simulatiegebied. Huidige F1-games zien er vaak grafisch goed uit maar zijn qua gameplay nauwelijks serieus te nemen.

Mijn absolute favorieten blijven GTR2 en GT Legends. Maar dat zijn uiteraard geen F1-simulaties.

Kootje

Citaat van: SanderAlonso op 19 december 2012 - 07:45:08
Citaat van: Kootje op 19 december 2012 - 06:24:35
Citaat van: SanderAlonso op 18 december 2012 - 21:32:50
Het motiveert me ook niet dat het seizoen nu al is afgelopen.

Maar dat blijf je toch houden.
Ook komend jaar zal F1 2013 niet vroeger in de winkel liggen dan September. ::)

Dat is waar, maar nu zit het seizoen er al volledig op.

Tsja ... :-\ ... had 'm dan ook gewoon gelijk gekocht hé. :-[

SanderD

Citaat van: Kootje op 19 december 2012 - 16:04:36
Citaat van: SanderAlonso op 19 december 2012 - 07:45:08
Citaat van: Kootje op 19 december 2012 - 06:24:35
Citaat van: SanderAlonso op 18 december 2012 - 21:32:50
Het motiveert me ook niet dat het seizoen nu al is afgelopen.

Maar dat blijf je toch houden.
Ook komend jaar zal F1 2013 niet vroeger in de winkel liggen dan September. ::)

Dat is waar, maar nu zit het seizoen er al volledig op.

Tsja ... :-\ ... had 'm dan ook gewoon gelijk gekocht hé. :-[

Ja, maar toen had ik mijn ps3 nog niet ;)

Kootje

Hé .... wat vervelend toch weer.  :P

Franky R.

Citaat van: SDG op 19 december 2012 - 10:18:39
Citaat van: Jehoentelaar op 18 december 2012 - 20:35:47
Citaat van: Sabai op 18 december 2012 - 19:20:07
Ik heb de GP series nooit gespeeld. Maar volgens mij wel een beetje gedateerd. Kan je niet serieus vergelijken met een game anno 2012. Maar meningen kunnen verschillen.
De GP serie was baanbrekend in zijn tijd, zowel op grafisch als op simulatiegebied. Huidige F1-games zien er vaak grafisch goed uit maar zijn qua gameplay nauwelijks serieus te nemen.

Mijn absolute favorieten blijven GTR2 en GT Legends. Maar dat zijn uiteraard geen F1-simulaties.


Pas nog voor weinig geld Race On aangeschaft. Zat meteen een heel pakket aan auto's bij, waaronder RaceRoom1 wat een surrogaat F1 moet voorstellen.


Heb onlangs een defecte Core 2 Duo kunnen overnemen en ik had nog mijn Predator [Trust] stuurtje met pedalen en usb. Het is grafisch up to date, maar qua gameplay loopt zelfs deze Race On achter op de Crammond GP-series [GP3 en GP4]...Triest eigenlijk.


Overigens heb ik GP3 en 4 nog steeds. Alleen werken ze nu niet op een windows 7 machine...@#$#@.. >:(

Super Seb




CitaatOverigens heb ik GP3 en 4 nog steeds. Alleen werken ze nu niet op een windows 7 machine...@#$#@.. >:(

Probeer dit eens; http://www.pcmweb.nl/workshop/oude-software-draaien-op-windows-7.html

Succes!
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Franky R.

Citaat van: Super Seb op 06 maart 2013 - 20:06:20



CitaatOverigens heb ik GP3 en 4 nog steeds. Alleen werken ze nu niet op een windows 7 machine...@#$#@.. >:(

Probeer dit eens; http://www.pcmweb.nl/workshop/oude-software-draaien-op-windows-7.html

Succes!
Wow, dank je wel!
Ik zal het snel uitproberen, dank! :)

Super Seb

Graag gedaan. Als je problemen hebt met de computer geef maar een gil. Fix die dingen voor mn werk.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Franky R.

Citaat van: Super Seb op 07 maart 2013 - 16:35:31
Graag gedaan. Als je problemen hebt met de computer geef maar een gil. Fix die dingen voor mn werk.
Ok, ben zelf ook een hobbyist.  Maar dan meer qua bouwen van pc's. Software is niet mijn sterkste kant. En ik ben voorlopig nog onbekend met de mogelijkheden van Windows 7.


XP kende ik met mijn ogen dicht...Dus heb nog veel te leren... :)

Franky R.

@Super Seb,


Het is gelukt om GP4 te laten draaien op Windows 7. Maar na een tijdje gaat het scherm op zwart. Schijnt aan mijn videokaart te liggen. Dus ik kijk nog verder... :(

Super Seb

Welke videokaart heb je? Wat geeft je het idee dat het daar aan ligt? Dan zoek ik e.e.a. even uit voor je.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Franky R.

Citaat van: Super Seb op 16 maart 2013 - 20:35:51
Welke videokaart heb je? Wat geeft je het idee dat het daar aan ligt? Dan zoek ik e.e.a. even uit voor je.
ATI Radeon HD 5700 Series...Het zou idd. aan de drivers liggen van de videokaart. Tot zover ben ik wel gekomen.

Super Seb

Help me even aan de volgende info als je wilt:

- Is het een laptop? Zo ja, welke?
- Heb je al eens andere drivers geprobeerd? zo ja, wanneer voor het laatst?
- Is jouw windows 7 versie 32 of 64 bit? Na te gaan bij "Configuratiescherm->Systeem en "nog iets"-> informatie over systeem bekijken

Dat laatste gaat even uit mn hoofd, werk zelf op een mac vandaar. Het is in ieder geval het scherm waar je een overzicht hebt van je processor en werkgeheugen.
"Keep calm and ignore Multi-21....."