F1 2012

Gestart door gloudiesaurus, 16 maart 2012 - 21:42:29

« vorige - volgende »

Sabai

Citaat van: SanderAlonso op 06 november 2012 - 18:58:41
En wat is jullie mening na vele uren spelen? Ik ga binnenkort een ps3 kopen, dus ben benieuwd wat jullie er nu van vinden. Eerste en twwede trainingen gepatched?

Ik speel het spel op de pc en heb aardig wat updates gehad waarmee veel bugs weg zijn en de rijeigenschappen verbetert zijn.

Matthijs

Citaat van: SanderAlonso op 06 november 2012 - 18:58:41
En wat is jullie mening na vele uren spelen? Ik ga binnenkort een ps3 kopen, dus ben benieuwd wat jullie er nu van vinden. Eerste en twwede trainingen gepatched?
Ik vind het spel beter dan F1 2011. In 2011 was de auto onrealistisch snel, dat is nu beter. Ook het bandenmanagement is belangrijker. Ik speel het graag!

SanderD

Hekelen jullie het remmen nog steeds?

Sabai

Citaat van: SanderAlonso op 10 november 2012 - 20:55:35
Hekelen jullie het remmen nog steeds?

Ik heb er geen last meer van nadat ik de breakingdeath zone op 8% heb gezet evenals het gas pendaal . Al blijft het wel oppassen een foutje is zo gemaakt  :).

Fabian

Citaat van: SanderAlonso op 10 november 2012 - 20:55:35
Hekelen jullie het remmen nog steeds?
Nope. Dat gedeelte heb ik inmiddels wel onder de knie.

Sabai

Ik ben de laatste tijd het spel wat meer gaan spelen en moet zeggen dat ik het het beste F1 spel ooit vind.Ik speel wel voornamelijk alleen online. En na een tijdje geklooit te hebben met de configuratie van mijn stuurwiel gaat het prima!

Jehoentelaar

Beste F1-spel ooit? Beter dan de Grand Prix-serie? Wat een waanzinnig goed spel moet dat dan wel niet zijn.. ;)

SanderD

Heb de demo gespeelt en ik vind de besturing maar niks. Ik ga fifa 13 kopen.

robbert

Citaat van: SanderAlonso op 17 december 2012 - 20:18:19
Heb de demo gespeelt en ik vind de besturing maar niks. Ik ga fifa 13 kopen.

ja fifa 13 is echt vet.

Franky R.

Citaat van: SanderAlonso op 17 december 2012 - 20:18:19
Heb de demo gespeelt en ik vind de besturing maar niks. Ik ga fifa 13 kopen.
Heb je het met een stuurtje gespeeld, dan zou je je eerst moeten verdiepen in de instellingen...Codemasters heeft zich voor 2012 gefocust op de standaard controller...


CitaatIk ben de laatste tijd het spel wat meer gaan spelen en moet zeggen dat ik het het beste F1 spel ooit vind.Ik speel wel voornamelijk alleen online. En na een tijdje geklooit te hebben met de configuratie van mijn stuurwiel gaat het prima!


Serieus, Sabai! Tot op de dag van vandaag is er niets, maar dan ook helemaal niets wat ook maar in de buurt komt van de GP-serie van Geoff Crammond.


Ook dat gedoe met rFactor niet, want dat is net GrandTourismo...Crashen zonder schade...En dat noemt zich een simulator, kom op!

Jehoentelaar

In rFactor kun je schade gewoon inschakelen. Toch?

Sabai

Ik heb de GP series nooit gespeeld. Maar volgens mij wel een beetje gedateerd. Kan je niet serieus vergelijken met een game anno 2012. Maar meningen kunnen verschillen.

Kootje

Citaat van: Sabai op 18 december 2012 - 19:20:07
Ik heb de GP series nooit gespeeld. Maar volgens mij wel een beetje gedateerd. Kan je niet serieus vergelijken met een game anno 2012. Maar meningen kunnen verschillen.

Op grafisch vlak niet nee, maar qua gameplay is er idd maar één goede F1 simulatie en dat is de Grand Prix serie van Crammond.

Jehoentelaar

Citaat van: Sabai op 18 december 2012 - 19:20:07
Ik heb de GP series nooit gespeeld. Maar volgens mij wel een beetje gedateerd. Kan je niet serieus vergelijken met een game anno 2012. Maar meningen kunnen verschillen.
De GP serie was baanbrekend in zijn tijd, zowel op grafisch als op simulatiegebied. Huidige F1-games zien er vaak grafisch goed uit maar zijn qua gameplay nauwelijks serieus te nemen.

SanderD

Citaat van: Franky R. op 18 december 2012 - 18:47:53
Citaat van: SanderAlonso op 17 december 2012 - 20:18:19
Heb de demo gespeelt en ik vind de besturing maar niks. Ik ga fifa 13 kopen.
Heb je het met een stuurtje gespeeld, dan zou je je eerst moeten verdiepen in de instellingen...Codemasters heeft zich voor 2012 gefocust op de standaard controller...


CitaatIk ben de laatste tijd het spel wat meer gaan spelen en moet zeggen dat ik het het beste F1 spel ooit vind.Ik speel wel voornamelijk alleen online. En na een tijdje geklooit te hebben met de configuratie van mijn stuurwiel gaat het prima!


Serieus, Sabai! Tot op de dag van vandaag is er niets, maar dan ook helemaal niets wat ook maar in de buurt komt van de GP-serie van Geoff Crammond.


Ook dat gedoe met rFactor niet, want dat is net GrandTourismo...Crashen zonder schade...En dat noemt zich een simulator, kom op!

Nee, met controller. Ik vind de besturing gewoon niet lekker maar GT5 vind ik goed. De schade in Gran Turismo is idd een tegenvaller, maar het is geweldig als je de auto op de baan weet te houden en snel gaat. Ik vind voorlopig GT5 als race spel genoeg, wellicht dat ik me volgend jaar aan F1 waag. Het motiveert me ook niet dat het seizoen nu al is afgelopen.