Main Menu

F1 2012

Gestart door gloudiesaurus, 16 maart 2012 - 21:42:29

« vorige - volgende »

Sabai

Speel het spel nu een weekje en het valt me op dat ik op de ene baan ga als een malle en andere als een natte krant waar ik voorheen wel moeite had maar niet heel erg ofzo. Zijn er meer die dit zo ervaren ?

Franky R.

Citaat van: Sabai op 01 oktober 2012 - 18:08:03
Speel het spel nu een weekje en het valt me op dat ik op de ene baan ga als een malle en andere als een natte krant waar ik voorheen wel moeite had maar niet heel erg ofzo. Zijn er meer die dit zo ervaren ?


Ik heb het spel niet. Voor de review mocht ik een exemplaar van mijn buurjongen lenen...Ik wacht nog even tot hij het helemaal zat is en dan neem ik het voor een zacht prijsje van hem over. I.i.g. heeft hij [de buurjongen] hetzelfde ervaren als ik bij het testen voor de magazine...Minder vertrouwen in de besturing, omdat je de auto niet echt lekker kan 'plaatsen'...


Dus voorlopig moet ik je een antwoord schuldig blijven...

Fabian

Ik heb ook nog te weinig gespeeld om je hier een goed antwoord op te geven... :-[

Kootje

Heb 'm (nog) niet, dus ......

Sabai

Citaat van: Franky R. op 01 oktober 2012 - 20:21:48
Citaat van: Sabai op 01 oktober 2012 - 18:08:03
Speel het spel nu een weekje en het valt me op dat ik op de ene baan ga als een malle en andere als een natte krant waar ik voorheen wel moeite had maar niet heel erg ofzo. Zijn er meer die dit zo ervaren ?


Ik heb het spel niet. Voor de review mocht ik een exemplaar van mijn buurjongen lenen...Ik wacht nog even tot hij het helemaal zat is en dan neem ik het voor een zacht prijsje van hem over. I.i.g. heeft hij [de buurjongen] hetzelfde ervaren als ik bij het testen voor de magazine...Minder vertrouwen in de besturing, omdat je de auto niet echt lekker kan 'plaatsen'...


Dus voorlopig moet ik je een antwoord schuldig blijven...


Hetgeen wat je zegt over het plaatsen van de auto en ook wat Fabian al in zijn review over het remmen vertelde heb ik dus de ene keer wel en de andere keer dus helemaal niet. Ik heb ook nog lang niet alle banen gereden. Maar australie en bahrein heb ik met wel hevige weerstand van de A1 op pro niveau gewonnen. Maar Sepang en ook Spa wat juist mijn favoriete baan is lukt het me niet om een goede ronde te rijden door bovengenoemde redenen. Vraag me dus af zou dit aan het spel liggen of aan mijn afstelling. Wacht met smart op een antwoord  :)

Kootje

Als je op de ene baan geen en op de andere juist veel problen hebt, gok ik op AFSTELLING  :P


Fabian

Ben de afgelopen twee dagen weer aan het gamen geslagen. De challenge uitdaging is leuk, op het moeilijkste niveau is het ook een uitdaging, maar met een goede en gedurfde start is het niet heel moeilijk om je concurrent te verslaan.

Ook de careermodus ben ik mee begonnen. Opnieuw en ditmaal bij Force India. Heb nu alles onder de knie en speel in een custom niveau. Heb alleen de tegenstand professioneel ingesteld en dat is toch net iets te simpel. Bij de race in Melbourne werd ik tweede en de tweede race in Maleisië won ik. Daarna overgeschakeld naar legend niveau en dat is erg pittig. Waar ik op professioneel makkelijk de snelste tijd reed, rijd ik bij legend rond P17.

Matthijs

Citaat van: Fabian op 11 oktober 2012 - 22:22:35
Ben de afgelopen twee dagen weer aan het gamen geslagen. De challenge uitdaging is leuk, op het moeilijkste niveau is het ook een uitdaging, maar met een goede en gedurfde start is het niet heel moeilijk om je concurrent te verslaan.

Ook de careermodus ben ik mee begonnen. Opnieuw en ditmaal bij Force India. Heb nu alles onder de knie en speel in een custom niveau. Heb alleen de tegenstand professioneel ingesteld en dat is toch net iets te simpel. Bij de race in Melbourne werd ik tweede en de tweede race in Maleisië won ik. Daarna overgeschakeld naar legend niveau en dat is erg pittig. Waar ik op professioneel makkelijk de snelste tijd reed, rijd ik bij legend rond P17.
Ik ben gelijk in het diepe gesprongen. Ik doe career op legend (allerhoogste niveau), maar wel tractiecontrole aangepast. Ik rij met Marussia en ben tot nu toe als 19e, 20e en 19e gefinisht. Ik knok vooral met Kovalainen en soms met teamgenoot Glock. De races duren gemiddeld 14-15 ronden en ik word nét niet gelapt door de winnaar.

Héél realistisch, maar pfff.... Ik was alweer vergeten dat Marussia zonder KERS rijdt. Lastig bij de start als de Caterhams (die je met moeite verslagen hebt in de kwali) je om de oren vliegen!

Jehoentelaar

Citaat van: Fabian op 11 oktober 2012 - 22:22:35
Ben de afgelopen twee dagen weer aan het gamen geslagen. De challenge uitdaging is leuk, op het moeilijkste niveau is het ook een uitdaging, maar met een goede en gedurfde start is het niet heel moeilijk om je concurrent te verslaan.

Ook de careermodus ben ik mee begonnen. Opnieuw en ditmaal bij Force India. Heb nu alles onder de knie en speel in een custom niveau. Heb alleen de tegenstand professioneel ingesteld en dat is toch net iets te simpel. Bij de race in Melbourne werd ik tweede en de tweede race in Maleisië won ik. Daarna overgeschakeld naar legend niveau en dat is erg pittig. Waar ik op professioneel makkelijk de snelste tijd reed, rijd ik bij legend rond P17.
Die grote verschillen tussen verschillende niveaus zijn voor mij al een reden om dit spel in de winkels te laten liggen.

Kootje

Citaat van: Jehoentelaar op 12 oktober 2012 - 11:45:22
Citaat van: Fabian op 11 oktober 2012 - 22:22:35
Ben de afgelopen twee dagen weer aan het gamen geslagen. De challenge uitdaging is leuk, op het moeilijkste niveau is het ook een uitdaging, maar met een goede en gedurfde start is het niet heel moeilijk om je concurrent te verslaan.

Ook de careermodus ben ik mee begonnen. Opnieuw en ditmaal bij Force India. Heb nu alles onder de knie en speel in een custom niveau. Heb alleen de tegenstand professioneel ingesteld en dat is toch net iets te simpel. Bij de race in Melbourne werd ik tweede en de tweede race in Maleisië won ik. Daarna overgeschakeld naar legend niveau en dat is erg pittig. Waar ik op professioneel makkelijk de snelste tijd reed, rijd ik bij legend rond P17.
Die grote verschillen tussen verschillende niveaus zijn voor mij al een reden om dit spel in de winkels te laten liggen.

Dat is toch juist 'n pluspunt.
Als er amper verschil zou zijn kun je er nert zo goed géén verschillende niveaus instoppen. ::)

Fabian

Ik vind het persoonlijk ook een pluspunt. Professional was echt te simpel. Zelfs met een Caterham kon ik op dat niveau races winnen. Nu is het een stuk reëler en dat maakt het voor mij een uitdaging.

Sabai

Het is zo reël dat je soms uren nodig heb om een snelle setup te vinden die ook nog eens je banden in de race niet na drie rondjes opbranden.Om moedeloos van te worden af en toe . Ze hadden het van mij wel wat simpeler mogen houden. En ook de afstelling van het stuur heb ik nog steeds niet naar mijn zin kunnen krijgen. Het gaat wel maar mis de finesse .

Kootje

Citaat van: Sabai op 13 oktober 2012 - 09:36:07
Het is zo reël dat je soms uren nodig heb om een snelle setup te vinden die ook nog eens je banden in de race niet na drie rondjes opbranden.Om moedeloos van te worden af en toe . Ze hadden het van mij wel wat simpeler mogen houden. En ook de afstelling van het stuur heb ik nog steeds niet naar mijn zin kunnen krijgen. Het gaat wel maar mis de finesse .

Dan kun je altijd 'n lagere moeilijkheidsgraad proberen nietwaar. ::)
Dat is het voordeel van de door Jehoentelaar zo gehekelde verschillende niveaus.

Sabai

Citaat van: Kootje op 13 oktober 2012 - 10:26:45
Citaat van: Sabai op 13 oktober 2012 - 09:36:07
Het is zo reël dat je soms uren nodig heb om een snelle setup te vinden die ook nog eens je banden in de race niet na drie rondjes opbranden.Om moedeloos van te worden af en toe . Ze hadden het van mij wel wat simpeler mogen houden. En ook de afstelling van het stuur heb ik nog steeds niet naar mijn zin kunnen krijgen. Het gaat wel maar mis de finesse .

Dan kun je altijd 'n lagere moeilijkheidsgraad proberen nietwaar. ::)
Dat is het voordeel van de door Jehoentelaar zo gehekelde verschillende niveaus.

De setup heeft niks met de moeilijkheids graad te maken  ::)

Kootje

Citaat van: Sabai op 13 oktober 2012 - 10:59:06
Citaat van: Kootje op 13 oktober 2012 - 10:26:45
Citaat van: Sabai op 13 oktober 2012 - 09:36:07
Het is zo reël dat je soms uren nodig heb om een snelle setup te vinden die ook nog eens je banden in de race niet na drie rondjes opbranden.Om moedeloos van te worden af en toe . Ze hadden het van mij wel wat simpeler mogen houden. En ook de afstelling van het stuur heb ik nog steeds niet naar mijn zin kunnen krijgen. Het gaat wel maar mis de finesse .

Dan kun je altijd 'n lagere moeilijkheidsgraad proberen nietwaar. ::)
Dat is het voordeel van de door Jehoentelaar zo gehekelde verschillende niveaus.

De setup heeft niks met de moeilijkheids graad te maken  ::)

Tuurlijk wel.
Op 'n lage moeilijkheidsgraad is je set-up van veel minder belang.