Main Menu

F1 2012

Gestart door gloudiesaurus, 16 maart 2012 - 21:42:29

« vorige - volgende »

Fabian

Ik ga er morgen eens goed voor zitten!

gloudiesaurus

Citaat van: Sabai op 21 september 2012 - 16:20:45
Citaat van: Sabai op 21 september 2012 - 14:43:31
Ben nu in career mode begonnen maar wat is dat toch voor een automatische stuur assist. weet iemand hoe ik dit kan uitschakelen?

Ben erachter  :) instellingen stuur stonden verkeerd. Heb steering linary op 100% gezet en de rest op nul en alles is weer bij het oude  :).
De extreme setups werken ook nog steeds en auto rijd erg strak moet ik zeggen . Het geluid is zeker verbeterd en ik hoor ze zelf juichen als ik iemand inhaal geloof ik.

Ja het geluid is echt super! Dat rauwe klinkt er nu mooi in door...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

robbert

Citaat van: gloudiesaurus op 21 september 2012 - 15:11:55
Citaat van: robbert op 20 september 2012 - 23:22:23
nog een minpunt... In de carrieremodus, kan je minimum 25% van de gp rijden, dus 15a 20 rondes en niet 3 rondes zoals in 2011. Dat vind ik toch een groot nadeel >:(  Zal dus dit jaar weer meest van al fifa 13 spelen :)

Ik heb het spel nu ook  :) Maar ben ik de enige die een "save-functie" mist? Je moet de 15 a 20 rondes in een ruk rijden... zonde zonde zonde... mistte dit in de vorige Codemasters versies ook al.

Verder vind ik het geluid wel een een stuk beter, en ook de graphics (die al erg goed waren) zijn weer wat beter. De game is wat minder arcade, alleen had ik in Maleisiƫ halverwege de race mijn banden opgereden. Nou die auto houdt je dan echt niet meer op de baan...

En in de regen ben ik veel sneller dan de AI, is dat bij jullie ook?

nee je bent niet de enige, maar daarom is die grote aantal rondes een nadeel. Moest ik ooit het spel hebben, dan speel ik alleszinds nooit de careermode. Ik speel nooit zo lang aan 1 stuk

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 21 september 2012 - 15:11:55
Citaat van: robbert op 20 september 2012 - 23:22:23
nog een minpunt... In de carrieremodus, kan je minimum 25% van de gp rijden, dus 15a 20 rondes en niet 3 rondes zoals in 2011. Dat vind ik toch een groot nadeel >:(  Zal dus dit jaar weer meest van al fifa 13 spelen :)

Ik heb het spel nu ook  :) Maar ben ik de enige die een "save-functie" mist? Je moet de 15 a 20 rondes in een ruk rijden... zonde zonde zonde... mistte dit in de vorige Codemasters versies ook al.

Verder vind ik het geluid wel een een stuk beter, en ook de graphics (die al erg goed waren) zijn weer wat beter. De game is wat minder arcade, alleen had ik in Maleisiƫ halverwege de race mijn banden opgereden. Nou die auto houdt je dan echt niet meer op de baan...

En in de regen ben ik veel sneller dan de AI, is dat bij jullie ook?


Het geluid is idd. beter en ook ik was sneller dan de AI in de regen. Maar ik had dat ook in F1 2011. Verder heb ik via de CM fora vernomen dat CM zich voor F1 2012 meer op de standaardcontroller heeft gericht, omdat de meeste 'n00bs' met een controller spelen i.p.v. een stuurtje... ::)

gloudiesaurus

Ik speel ook met een controller Franky ;)

Maar de carreer - challenge is nu juist het leukste van de hele game... maar wie rijdt er nu een 100% - race als hij niet kan saven?? GP2 reed ik nog wel hele seizoen op 100%. De strategie en weersomstandigheden, die in F1 2012 heel goed zijn uitgewerkt, zouden dan echt goed tot hun recht komen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Edwin90

Ik rij wel eens 100%. Maar geen hele seizoenen. Dan speel je het spel nooit uit.

Franky R.

Citaat van: gloudiesaurus op 21 september 2012 - 21:17:25
Ik speel ook met een controller Franky ;)

Maar de carreer - challenge is nu juist het leukste van de hele game... maar wie rijdt er nu een 100% - race als hij niet kan saven?? GP2 reed ik nog wel hele seizoen op 100%. De strategie en weersomstandigheden, die in F1 2012 heel goed zijn uitgewerkt, zouden dan echt goed tot hun recht komen.

Kuch...kuch!
Sorry, chef! :-X

Maar met n00bs bedoelde ik de gelegenheidsgamers...geen hardcore-fans, zoals jij (en ik).

robbert

blij dat ik het spel niet gekocht heb. Heb hem ff geleend van een maat, en moet zeggen, was het al na 3kwartier moe om te spelen. Je wordt van de baan getikt en je krijgt 10 seconden aan uw been. >:(  wordt afwachten naar fifa 13 :)

Franky R.

#113
Sorry Franky, per ongeluk je bericht gewist doordat ik op VERANDER drukte ipv CITAAT  :-[

SDG

Aangezien jullie ondertussen al druk aan het racen zijn, heeft er al iemand het circuit van Austin uitgeprobeerd? En zo ja, wat vinden jullie ervan?

robbert

Citaat van: Franky R. op 22 september 2012 - 20:54:52
Citaat van: robbert op 22 september 2012 - 13:39:57
blij dat ik het spel niet gekocht heb. Heb hem ff geleend van een maat, en moet zeggen, was het al na 3kwartier moe om te spelen. Je wordt van de baan getikt en je krijgt 10 seconden aan uw been. >:(  wordt afwachten naar fifa 13 :)


Precies,


En met een stuurtje is het een hele klus om van je tegenstanders vandaan te blijven. Dus wordt je doorlopend gestraft. Zelfs als je iets eerder remt om een bocht goed door te komen... >:( >:( >:(


Met een controller ging het heel wat beter, mede omdat CM juist de gameplay heeft aangepast vaan de controller. Een flinke fout IMHO, want F1 2011 was best te doen met een controller en met een stuurtje...


Snap wel waarom ze op de controller gericht hebben, maar de balans tussen stuurtje en controller was eerder vrij goed.  :-\


Ik heb het ook niet gekocht, maar geleend van mijn buurjongen. Die heeft nml. ook een Speed Wheel, die ik voor hem heb ingesteld. In ruil daarvoor heb ik in totaal vijf uur gespeeld.


Ik zal het uiteindelijk wel kopen, maar pas als de prijs is gehalveerd of zo. Deze game is geen 60 euro waard, naar mijn mening.
Jammer, maar ik had sowieso 'Sleeping Dogs' op mijn lijstje staan...

ik zal er toch geen geld aan spenderen.  >:(

Fabian

Citaat van: SDG op 22 september 2012 - 22:39:41
Aangezien jullie ondertussen al druk aan het racen zijn, heeft er al iemand het circuit van Austin uitgeprobeerd? En zo ja, wat vinden jullie ervan?
Eerste indruk was vet. Wel vaak mijn rempunt gemist in Bocht 1. Is een beetje een blinde bocht in de game, beetje heuvelop. Veel hogesnelheidsbochten. Als de werkelijkheid strookt met de game dan is het een vet circuit naar mijn bescheiden mening.

Sabai

#117
@ Franky


Na het vinden van de juiste stuur instellingen stuurt hij bij mij exact hetzelde als voorheen. (in de relase note staat het trouwens ook dat bepaalde merken stuur waaronder logitec en speedline bepaalde problemen geven en hoe je dit kan oplossen). Misschien ligt het aan je setup van de auto ( zoek het vooral in de balance ik heb gemerkt waar ik in 2011 met een 11 / 11 balance reed rij ik nu met 1 / 3 balance en hoge rij hoogte en zachte vering dit maakt de auto bij het insturen een stuk stabieler )en die straffen waar ik jullie over hoor heb ik geen last van ,heb er nog geen een gehad en heb al aardig wat gespeeld op pro niveao met full rules en alleen tc als assist en kan het prima doen zelfs winnen.

Kootje

@Franky en Marc,

Wij moeten het spel sowieso nog niet kopen.
Kom er net achter dat wij met teamboss volop in de race zijn om juist deze game te winnen (P3 t/m5), dus ......

Franky R.

Citaat van: Kootje op 23 september 2012 - 11:56:01
@Franky en Marc,

Wij moeten het spel sowieso nog niet kopen.
Kom er net achter dat wij met teamboss volop in de race zijn om juist deze game te winnen (P3 t/m5), dus ......
;) ;) ;)