Round 1: Grand Prix Australië, Albert Park

Gestart door Enzo, 09 maart 2012 - 19:13:06

« vorige - volgende »

Fabian



Schumiiii

Citaat van: gloudiesaurus op 18 maart 2012 - 15:51:17
Schumacher was iig. zonde! Ik gunde het hem ook wel.. maar goed de Mercedes lijkt goed te zijn. Dus dat podium, of misschien wel meer, kan dit jaar nog wel eens komen....

Ik heb daar nu na vandaag toch twijfels over; ze waren trager dan mclaren zelfs heel wat trager en redbull is ook sneller tijdens de race en ferrari die zijn ong gelijk, we zitte wel wat dichter maar nog niet dicht genoeg, volgende week is een grote waardemeter, ik ben benieuwd en ik las dat ze weeral eens te snelle bandenslijtage hebben tja, das niet goed, er is nog werk aan de winkel, uiteraard blijf ik hopen maar ik heb mss gister wat te luid geroepen :).

Niels_

Citaat van: Franky R. op 18 maart 2012 - 15:45:41
Maldonado...*zucht*...Massa...*zucht*zucht* ::)


En Alonso...Die man verspilt zijn talent met dat rode ding!
Als Maldonado 1 zucht heeft verdiend (goede race, enkel jammer van dat einde), dan Massa wel een stuk of 10. Wat heb ik mij kapot lopen ergeren in die gast. Ik heb hem lang verdedigd, maar de emmer loopt stilaan over. Ik wil de bijter zien van 2008 die vecht om elk punt, niet die van de afgelopen 2 jaar die maar mee rijdt om het veld op te vullen.

Folkert

Citaat van: Schumiiii op 19 maart 2012 - 00:34:23
Citaat van: gloudiesaurus op 18 maart 2012 - 15:51:17
Schumacher was iig. zonde! Ik gunde het hem ook wel.. maar goed de Mercedes lijkt goed te zijn. Dus dat podium, of misschien wel meer, kan dit jaar nog wel eens komen....

Ik heb daar nu na vandaag toch twijfels over; ze waren trager dan mclaren zelfs heel wat trager en redbull is ook sneller tijdens de race en ferrari die zijn ong gelijk, we zitte wel wat dichter maar nog niet dicht genoeg, volgende week is een grote waardemeter, ik ben benieuwd en ik las dat ze weeral eens te snelle bandenslijtage hebben tja, das niet goed, er is nog werk aan de winkel, uiteraard blijf ik hopen maar ik heb mss gister wat te luid geroepen :).
Jij zult wel blij zijn dat je toch niet die 100 euro hebt ingezet ;).
Trotse vader van Rosalie(L)

Fabian

Citaat van: Ńiels op 19 maart 2012 - 02:11:49
Als Maldonado 1 zucht heeft verdiend (goede race, enkel jammer van dat einde), dan Massa wel een stuk of 10. Wat heb ik mij kapot lopen ergeren in die gast. Ik heb hem lang verdedigd, maar de emmer loopt stilaan over. Ik wil de bijter zien van 2008 die vecht om elk punt, niet die van de afgelopen 2 jaar die maar mee rijdt om het veld op te vullen.

Ik denk dat we die Massa niet snel meer terug zullen zien. Na zijn ongeluk nooit echt meer terug gekomen op het niveau van 2008. Nu de auto ook minder is kun je duidelijk zien dat Massa niet de topcoureur is die weet te maximaliseren met zo'n auto.

rafael25


rafael25

Citaat van: rafael25 op 19 maart 2012 - 10:45:30
http://www.gppits.net/nieuws/mclaren_ging_niet_voluit/

Verklaard wel waarom Vettel dichter bij kwam ook. Wel hele domme fout overigens. Ben benieuwd hoeveel snelheid ze extra hebben en of de extra benzine niet hun ronde tijden beinvloed.  Ik heb er weer zin in. :)

rafael25


rafael25


janke

Citaat van: rafael25 op 18 maart 2012 - 20:43:57
Wie zegt dat Hamilton niet blij is...dan heb jij mis!!


Had Button het na de race over dat kromme vingertje van Vettel. Jenson kijk eens naar je vrouw. Afhakken dan maar??
Some things are too important to be left in the past.

0634

Tis toch ook verschrikkelijk dat je als je Hamilton bent daar vrolijk moet gaan zitten lachen. Hij heeft verloren, voor zijn gevoel.

Gerard

Wilde gisteren een -rookie of the year' topic starten,maar er zijn er maar 2 dit jaar ;D

Wizard

Citaat van: Schumiiii op 19 maart 2012 - 00:34:23
Citaat van: gloudiesaurus op 18 maart 2012 - 15:51:17
Schumacher was iig. zonde! Ik gunde het hem ook wel.. maar goed de Mercedes lijkt goed te zijn. Dus dat podium, of misschien wel meer, kan dit jaar nog wel eens komen....

Ik heb daar nu na vandaag toch twijfels over; ze waren trager dan mclaren zelfs heel wat trager en redbull is ook sneller tijdens de race en ferrari die zijn ong gelijk, we zitte wel wat dichter maar nog niet dicht genoeg, volgende week is een grote waardemeter, ik ben benieuwd en ik las dat ze weeral eens te snelle bandenslijtage hebben tja, das niet goed, er is nog werk aan de winkel, uiteraard blijf ik hopen maar ik heb mss gister wat te luid geroepen :).


Mwa, er zijn circuits waar de kwalificatie veel waarde heeft. Denk aan Monaco of Valencia. Dan kan het nog wel eens voordelig uitpakken voor Mercedes.

0634

Pkus: we beginnen net. Het is nog wat vroeg om allerlei conclusies te trekken. Merc heeft een ongelukkig weekend gehad, maar aanvankelijk leek er wel wat snelheid in te zitten. LAngzamer dan McLaren en RBR inderdaad, maar had er iemand anders verwacht dan?