Round 1: Grand Prix Australië, Albert Park

Gestart door Enzo, 09 maart 2012 - 19:13:06

« vorige - volgende »

gloudiesaurus

Leuke race!

Zonde van Maldonado, hij vergooide het helemaal zelf... De Williams van dit jaar is toch een goede auto denk ik, lijkt zelfs beter te zijn dan de Ferrari op dit moment  ;) Zonde dat Senna en Maldonado er dan zelf een zooitje van maken.

Mercedes, jammer. Snelheid is 1, maar betrouwbaarheid is ook belangrijk.

En McLaren met Button, top! En de mooiste auto, en de snelste  8)

Kan een leuk seizoen worden zo!

Btw puike prestatie van Sauber!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

Idd. een erg leuke race.


Sommigen maken nog steeds dezelfde fouten als vorig jaar [Webber en zijn start]... ::)
Ik heb er wel van genoten, alleen jammer dat Lewis steeds meer terrein verloor t.o.z. van Button. Bij een 1-2 overwinning had ik me makkelijk over de winst van Button kunnen zetten.


Jammer dat het niet tot een gevecht kwam tussen Vettel en MSC.Dat was vast erg interessant geweest. Ik gunde MSC wel een podium (achter Hamilton en Button)!


Maldonado...*zucht*...Massa...*zucht*zucht* ::)


En Alonso...Die man verspilt zijn talent met dat rode ding!

gloudiesaurus

Schumacher was iig. zonde! Ik gunde het hem ook wel.. maar goed de Mercedes lijkt goed te zijn. Dus dat podium, of misschien wel meer, kan dit jaar nog wel eens komen....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Wizard

Citaat van: Schumiiii op 18 maart 2012 - 14:49:41
Waarom?  >:( >:( :( :-[ :-[ :-[
Je bent dan alweer goed bezig en dan versnellingsbak probleem bij schumi,ttss,dien zijn geluk is echt op.

Dus zijn palmares bestaat uit een gevolg van geluk? Tsja, als het nu op is, kan hij beter stoppen. ;)

robbert

Citaat van: Franky R. op 18 maart 2012 - 15:45:41
Idd. een erg leuke race.


Sommigen maken nog steeds dezelfde fouten als vorig jaar [Webber en zijn start]... ::)
Ik heb er wel van genoten, alleen jammer dat Lewis steeds meer terrein verloor t.o.z. van Button. Bij een 1-2 overwinning had ik me makkelijk over de winst van Button kunnen zetten.


Jammer dat het niet tot een gevecht kwam tussen Vettel en MSC.Dat was vast erg interessant geweest. Ik gunde MSC wel een podium (achter Hamilton en Button)!


Maldonado...*zucht*...Massa...*zucht*zucht* ::)


En Alonso...Die man verspilt zijn talent met dat rode ding!

inderdaad, hij zou beter eens beginnen informeren achter een beter team, die toch voor overwinningen kan strijden. Bij ferrari past hij eigenlijk echt niet

rafael25

Button was oppermachtig. Vettel zeer goed als 2de. Hamilton was echt niet goed. Als je door je teamgenoot zo om de oren gereden wordt zit er iets niet goed. >:(Nicole Scherzinger missichien??

rafael25

Volgende gp is voor Lewis. Gewoon en slechte dag en dan toch 3de. Niet verkeerd. ;)

Jozef

Citaat van: robbert op 18 maart 2012 - 18:55:11
Citaat van: Franky R. op 18 maart 2012 - 15:45:41
En Alonso...Die man verspilt zijn talent met dat rode ding!

inderdaad, hij zou beter eens beginnen informeren achter een beter team, die toch voor overwinningen kan strijden. Bij ferrari past hij eigenlijk echt niet

Volgend jaar Webber weg bij Red Bull en Alonso in de plaats, dat zou pas een verhaal zijn.

Maar het gaat niet gebeuren hoor, volgens mij is Alonso gewoon loyaal en hij weet dat Ferrari altijd de mogelijkheden zal hebben om plots weer een titelwaardige auto te bouwen.

rafael25

Wie zegt dat Hamilton niet blij is...dan heb jij mis!!

Sabai

#324
Hij lacht als een boer met kiespijn  :D

Wat ik overgens wel begrijp hij had eigenlijk  een iets ander resultaat verwacht vandaag.

Jozef

Inderdaad niet moeilijk om aan te duiden wie het minst blije gezicht heeft op die foto. ;D

Franky R.

Citaat van: Jozef op 18 maart 2012 - 20:57:25
Inderdaad niet moeilijk om aan te duiden wie het minst blije gezicht heeft op die foto. ;D


Zeker als je het vergelijk met zijn blij kop de dag ervoor...

T.Nuvolari

Verdiende winnaar, en al de rest was al even hard verdiend. Spijtig voor de Merc's en zeer zeer zeeeeer spijtig voor Grosjean. Geen toprace, maar ik heb me wakker kunnen houden. Leuk dat Williams terug wat meer vooraan is te vinden. Ferrari in de handen van Alonso is zo slecht nog niet, in de handen van Massa is de auto een drama. Gaat het zo verder haalt de Braziliaan het einde van het seizoen niet.

Gerard

Kova heeft een gridstraf  gekregen voor de volgende race..
Heikki Kovalainen heeft een vijf plaatsen gridstraf gekregen voor de race in Maleisië volgende week in Sepang. De Fin werd bestraft in verband met een incident achter de safety car tijdens de eerste race van het seizoen in Australië.

De Caterham-coureur besloot aan het einde van de eerste ronde achter de safety car zijn pitstop te maken. Toen hij de pitstraat inreed haalde hij echter in voordat hij de safety car-lijn gepasseerd had, die aan het begin van de pitstraat ligt. De regel is dat niemand mag inhalen achter de safety car, of voor de safety car-lijn als hij terugkeert naar de pitstraat.

De wedstrijdleiding heeft besloten om de Fin vijf plaatsen straf te geven na de kwalificatie van de volgende race in Maleisië. Via Twitter liet Kovalainen weten dat hij de straf wel erg zwaar vindt, de Fin wist de race uiteindelijk niet uit te rijden.

Bron: GPUpdate
Overigens viel het mij ook op dat Lewis lachte als eenboer met kiespijn! Ik heb het stukje gezien waarbij dit werd uitgezonden; de hele lichaamstaal waszo, niet alleen zn gezichtsuiitdrukking...

Wizard

Citaat van: rafael25 op 18 maart 2012 - 20:43:57
Wie zegt dat Hamilton niet blij is...dan heb jij mis!!


Whahahahahaha!! Ik ga krom hier. Die baalt als een stier of heeft net een kist citroenen gegeten. ;)