Round 1: Grand Prix Australië, Albert Park

Gestart door Enzo, 09 maart 2012 - 19:13:06

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: Wizard op 17 maart 2012 - 17:35:16
@Jozef: Niks bijzonders: Alonso wilde dat de baanstewards zijn Ferrari (weg)duwde en was boos omdat er geen enkele poging werd gewaagd. Het zou hem niet sieren als hij meteen de handdoek in de ring zou gooien.
Mijn uitleg niet goed genoeg ?? ??? ::)

;D ;D ;D

Franky R.

http://www.gppits.net/nieuws/hrt_zal_niet_starten_in_melbourne/


BTW,


We zijn toch niet verbaasd dat HRT niet zal starten in de race van morgen? ::) ::) ::)
Back to the nineties....Jeeezz! ???


Wat zou er door het hoofd van Pedro de la Rosa gaan op dit moment?

Kootje

Citaat van: Franky R. op 17 maart 2012 - 17:48:15
We zijn toch niet verbaasd dat HRT niet zal starten in de race van morgen? ::) ::) ::)

Alleen Fabian.  ;)
Die had al z'n hoop op Karthikeyan gezet, dus ......  ;D ;D ;D

Franky R.

Citaat van: Kootje op 17 maart 2012 - 17:53:54
Citaat van: Franky R. op 17 maart 2012 - 17:48:15
We zijn toch niet verbaasd dat HRT niet zal starten in de race van morgen? ::) ::) ::)

Alleen Fabian.  ;)
Die had al z'n hoop op Karthikeyan gezet, dus ...... ;D ;D ;D


Ach, die is nog jong...Hij groeit er wel overheen... ;D ...Intussen lig ik nog even voor pampus van het lachen.


Geintje, Fabian... ;)

Enzo

Wat een drama voor Ferrari is dit trouwens. Hoe kan het nou dat ze zo'n slechte auto hebben gebouwd?
Achterin het middenveld is echt een schande vor dit team, ik verwacht dat LDM met de knuppel gaat zwaaien na dit weekend.
Massa, Dominicali en miss zelfs Fry moeten vrezen voor hun baan, er zal iemand worden geofferd verwacht ik.

Alonso's reactie naar de stewards was idd puur uit frustratie, en ergens wel begrijpelijk.
Heb te doen met dit team, zeker na het ontslag van Costa en de radical veranderingen die ze hebben doorgevoerd.
Costa zei een paar maanden geleden dat hij er naar uit kijkt de strijd aan te binden met zijn oud-werkgever, de genoegdoening komt eerder dan verwacht voor de ontwerper.


Kootje

Citaat van: Enzo op 17 maart 2012 - 18:02:32
Costa zei een paar maanden geleden dat hij er naar uit kijkt de strijd aan te binden met zijn oud-werkgever, de genoegdoening komt eerder dan verwacht voor de ontwerper.

Welke strijd ??  ;D ;D ;D

Enzo

Citaat van: Kootje op 17 maart 2012 - 18:04:42
Citaat van: Enzo op 17 maart 2012 - 18:02:32
Costa zei een paar maanden geleden dat hij er naar uit kijkt de strijd aan te binden met zijn oud-werkgever, de genoegdoening komt eerder dan verwacht voor de ontwerper.

Welke strijd ??  ;D ;D ;D

Ja idd, zo erg is het.... :-X
Hopelijk is de B-spec een stuk beter.

Franky R.

Citaat van: Enzo op 17 maart 2012 - 18:02:32
Wat een drama voor Ferrari is dit trouwens. Hoe kan het nou dat ze zo'n slechte auto hebben gebouwd?
Achterin het middenveld is echt een schande vor dit team, ik verwacht dat LDM met de knuppel gaat zwaaien na dit weekend.
Massa, Dominicali en miss zelfs Fry moeten vrezen voor hun baan, er zal iemand worden geofferd verwacht ik.

Alonso's reactie naar de stewards was idd puur uit frustratie, en ergens wel begrijpelijk.
Heb te doen met dit team, zeker na het ontslag van Costa en de radical veranderingen die ze hebben doorgevoerd.
Costa zei een paar maanden geleden dat hij er naar uit kijkt de strijd aan te binden met zijn oud-werkgever, de genoegdoening komt eerder dan verwacht voor de ontwerper.


Het is gewoon hun eigen schuld!
Ik had al eerder aangegeven waarom men bij Ferrari zo nodig de boel op de kop moest zetten. Zo slecht was de 2011 auto ook weer niet.


Accoord, de rek zou eruit kunnen zitten...maar men heeft kennelijk onvoldoende ingeschat, wat de risico's waren. En zie nu; Een gefrustreerde sterrijder en een coureur die op de wip zit, maar niets kan laten zien... ::)

Enzo

Of Costa heeft nog snel even aan de knoppen van de windtunnel gedraaid voordat ie weg ging... ;D

Kootje

Citaat van: Enzo op 17 maart 2012 - 18:08:27
Of Costa heeft nog snel even aan de knoppen van de windtunnel gedraaid voordat ie weg ging... ;D

;D ;D ;D

Franky R.

Citaat van: Enzo op 17 maart 2012 - 18:08:27
Of Costa heeft nog snel even aan de knoppen van de windtunnel gedraaid voordat ie weg ging... ;D
;D ;D ;D


Zelfs dan nog is het hun eigen schuld, want de kalibratie van een windtunnel luistert verschrikkelijk nauw. Dat is dan ook iets wat je doorlopend controleert en uitvoert...Blijkbaar is dat dus niet gedaan. ???




Enzo

Om even vooruit te kijken naar morgen. Alles is nog mogelijk denk ik, de race-pace icm de bandenslijtage zal doorslaggevend zijn.
Naar verwachting is de race-pace van de RB8 wel erg sterk, ik schrijf ze nog niet af iig.


Franky R.

Citaat van: Enzo op 17 maart 2012 - 18:20:35
Om even vooruit te kijken naar morgen. Alles is nog mogelijk denk ik, de race-pace icm de bandenslijtage zal doorslaggevend zijn.
Naar verwachting is de race-pace van de RB8 wel erg sterk, ik schrijf ze nog niet af iig.


Klopt wel, denk ik...Van de Mercedes wordt gefluisterd dat deze de achterbanden opvreet. Lotus zou juist weer problemen kunnen krijgen met de voorbanden.


Houden we toch weer McLaren en RBR over... :-\

0634

Citaat van: Enzo op 17 maart 2012 - 18:20:35
Om even vooruit te kijken naar morgen. Alles is nog mogelijk denk ik, de race-pace icm de bandenslijtage zal doorslaggevend zijn.
Naar verwachting is de race-pace van de RB8 wel erg sterk, ik schrijf ze nog niet af iig.
De regerend kampioen na één niet eens zo heel slechte kwalificatie afschrijven zou ook wel heel raar zijn ;).

janke

Some things are too important to be left in the past.