Round 1: Grand Prix Australië, Albert Park

Gestart door Enzo, 09 maart 2012 - 19:13:06

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: SDG op 17 maart 2012 - 07:35:33
Citaat van: Burorri op 17 maart 2012 - 07:29:19
Waar kijk je op? internet of tv?

Ja zag het, verbaasd me enorm. Al had hij hele weekend probleempjes met de auto en afstelling.

Internet, uiteraard.  Behoorlijk stabiele livestream, overigens.
Kan je link doorsturen?
Trotse vader van Rosalie(L)

KVDracer

Citaat van: SDG op 17 maart 2012 - 07:37:49
Citaat van: KVDracer op 17 maart 2012 - 07:36:08
Maar dat is betalend?

Nee, hoor...  ;D

Kun je de link hier dan eens posten, want ik vind enkel dat je ervoor hoeft te betalen.

SDG


SDG

Citaat van: Bart VD op 17 maart 2012 - 07:34:47
Hier is Massa's kans om meteen beter te gaan dan Alonso ;-)

Niet dus...  :P

KVDracer

Ferrari heeft het blijkbaar echt wel zwaar, ik had ze nu toch nog wel iets beter ingeschat. RedBull zit er tot nu toe ook niet echt goed bij. Mercedes daarentegen  :P


Folkert

Hehe,

Dankje voor de link trouwens.

Mercedes gaat strak en lijkt idd een zeer goede auto te hebben. Vraag is nu wel of de auto dus "legaal" is. Schummiiiiii zal wel in zijn nopjes zijn nu. Al is het nu afvragen wat ze morgen doen. Zelf denk ik dat Mclaren de meeste kans heeft, maar Mercedes laat sterke tijden zien. Niet verwacht. Die gaan dit jaar nog wel winnen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

BAM, Hamilton. Dit word zijn jaar, ik voel het.
Trotse vader van Rosalie(L)

SDG

Vettel slechts zedse. En een schiterende prestatie van Grosjean, trouwens.

Bart VD

Wat een quali.  Ferrari staat nergens, Raikkonen verrast in negatieve zin, McLaren deelt een mokerslag uit, Mercedes voor Red Bull, en MSC voor Rosberg, Webber voor Vettel.  Dit wordt nog een interessant seizoen :-)
This space for rent

0634

HEEEEEERLIJK!!!

McLaren's 1 en 2, geen RedBull in de buurt, Grosjean briljant (heb ik ook eens gelijk met een voorspelling), Merc snel. Toppppp!!!


De mannen met de mooie neuzen zijn het snelst. Terug dus naar de normale neuzen heren ;D.

0634

Citaat van: Burorri op 17 maart 2012 - 08:00:51
BAM, Hamilton. Dit word zijn jaar, ik voel het.
Dit wordt een McLaren jaar hoop ik. Hamilton's grootste concurrent mag van mij best Button zijn. Terug naar eind jaren 80 ;D

(wat een optimisme na slechts 1 kwali!! Misschien wint Vettel morgen gewoon weer)

Folkert

YES YES YES YES, Hamilton. Briljant. Ging al naar binnen terwijl Vettel nog bezig was.
RedBull valt tegen, hele weekend nergens te zien. Zoals verwacht: Nooit luisteren naar Marko :P
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

ja leuk dat schumacher terug vooraan staat. Ferrari zou nu al beter dit seizoen opgeven en beginnen aan seizoen 2013. Trekt op niks. Zal stilaan het statuut van topteam verliezen. Laten we hopen op een goeie resultaat van schumacher.

Folkert

Citaat van: Jeroen op 17 maart 2012 - 08:10:55
Citaat van: Burorri op 17 maart 2012 - 08:00:51
BAM, Hamilton. Dit word zijn jaar, ik voel het.
Dit wordt een McLaren jaar hoop ik. Hamilton's grootste concurrent mag van mij best Button zijn. Terug naar eind jaren 80 ;D

(wat een optimisme na slechts 1 kwali!! Misschien wint Vettel morgen gewoon weer)
Helemaal met je eens. Mclaren heeft in mijn herinnering als 1 van de weinige 2 WK waardige coureurs gehad.

Maar Hamilton is opgestaan. Heeft niet eens een 2de tijd gereden geloof ik?
Trotse vader van Rosalie(L)

schumifor8x

ik werd gek joh schumi beter als vettel en voor de red bulls heerlijk dit wordt een topjaar voor formule1
petje af voor grosjean
ben benieuwd naar morgen