Round 1: Grand Prix Australië, Albert Park

Gestart door Enzo, 09 maart 2012 - 19:13:06

« vorige - volgende »

Enzo

Citaat van: Gerard op 14 maart 2012 - 15:56:32
Okay. Herbert derde stewart bij de race... Dubiieus als adviseur van Williams als Maldonado of Senna iets flikken? Of zoek ik nu iets wat er niet is?

Want Herbert werkt ook bij Williams? Zo ja, dan is het belangenverstrengeling idd.

Kootje

Citaat van: Gerard op 13 maart 2012 - 20:38:06
Waar Kootje,maar meestal zit er dan geen 9+ u tijdsverschil n toch?

Dat zal dan ook de reden zijn dat ze er nu al 4 dagen van tevoren zijn.
Zou genoeg moeten zijn om te aclimatiseren, al heb ik geen idee hoe lang 'n jet-lag aan kan houden.
Heb er zelf gelukkig nooit geen last van gehad.


Citaat van: Gerard op 14 maart 2012 - 15:56:32
Okay. Herbert derde stewart bij de race... Dubiieus als adviseur van Williams als Maldonado of Senna iets flikken? Of zoek ik nu iets wat er niet is?

Herbert adviseur bij Williams ??
Dat nieuwtje is me volledig ontgaan.
Of ben je toevallig in de war met Alex Würz ??

Zoniet dan vind ik dit iig niet kunnen.
Zelfs als hij gewoon onpartijdig zal blijven, dan wordt dat altijd in twijfel getrokken zodra 'n Williams rijder licht gestraft wordt, of zelfs onbestraft blijft wanneer deze betrokken zijn bij 'n incident.

rafael25



Wanneer een coureur bij het ingaan van de veertiende bocht binnen een seconde van de auto voor hem zit, mag hij zijn achtervleugel openenen bij het opkomen van het rechte stuk met start-finish én het rechte eind na de tweede bocht

Gerard

#63
Herbert is geen werknemer van Williams,maar wel advisuer, toch? :-\

En 2 DRS zones.. mmm ben benieuwd.. het deel van bocht 2 naar bocht 3 lijkt me wat krap...

Enzo

Citaat van: Gerard op 14 maart 2012 - 17:32:41
Herbert is geen werknemer van Williams,maar wel advisuer, toch? :-\

En 2 DRS zones.. mmm ben benieuwd.. het deel van bocht 2 naar bocht 3 lijkt me wat krap...

Ik weet dat Wurz een paar weken geleden is aangesteld als rijderscoach bij Williams.
Misschien haal je die twee door elkaar?  ???

Gerard

Citaat van: Enzo op 14 maart 2012 - 18:03:46
Citaat van: Gerard op 14 maart 2012 - 17:32:41
Herbert is geen werknemer van Williams,maar wel advisuer, toch? :-\

En 2 DRS zones.. mmm ben benieuwd.. het deel van bocht 2 naar bocht 3 lijkt me wat krap...

Ik weet dat Wurz een paar weken geleden is aangesteld als rijderscoach bij Williams.
Misschien haal je die twee door elkaar?  ???

uuuhhh ik geloof dat je gelijk hebt Enzo....  :-[ :-[ :-[ :-[ :-X

Kootje

Citaat van: rafael25 op 14 maart 2012 - 17:25:09
Wanneer een coureur bij het ingaan van de veertiende bocht binnen een seconde van de auto voor hem zit, mag hij zijn achtervleugel openenen bij het opkomen van het rechte stuk met start-finish én het rechte eind na de tweede bocht

Zou kunnen werken.
Op zone 1 sluit je aan (meer zat er vorig jaar sowieso niet in), en in zone 2 val je aan.
Ben alleen benieuwd of zone 2 lang genoeg is, en dat denk ik eigenlijk niet.

Enzo

Citaat van: Gerard op 14 maart 2012 - 19:05:47
Citaat van: Enzo op 14 maart 2012 - 18:03:46
Citaat van: Gerard op 14 maart 2012 - 17:32:41
Herbert is geen werknemer van Williams,maar wel advisuer, toch? :-\

En 2 DRS zones.. mmm ben benieuwd.. het deel van bocht 2 naar bocht 3 lijkt me wat krap...

Ik weet dat Wurz een paar weken geleden is aangesteld als rijderscoach bij Williams.
Misschien haal je die twee door elkaar?  ???

uuuhhh ik geloof dat je gelijk hebt Enzo....  :-[ :-[ :-[ :-[ :-X

No worries m8!  :)

Fabian


Vieze baas

Ligt het aan mij of zijn er heel veel lelijke helmen tegenwoordig? Doe mij maar helmen zoals de la rosa en senna, lekker basic

Folkert

http://www.gppits.net/nieuws/video_schumachers_start_procedure/
Wel leuk hoe hij dat verteld. Trouwens ook niet helemaal verrassend dat hij de beste starter was, gezien zijn vaak wat moeizame kwalificaties. Volgens mij was Schumacher in zijn hoogtij dagen juist voorzichtige starter?
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

Ja... als je die startprocedure zo ziet.. degene die vooraan staan hebben nog wel wat tijd om alle settings op het stuur goed te zetten, degene die achteraan starten, komen op hun startpositie aan ;en dan gaan eigenlijk meteen de lampen aan...


Kootje

#72
Citaat van: Gerard op 15 maart 2012 - 10:21:45
Ja... als je die startprocedure zo ziet.. degene die vooraan staan hebben nog wel wat tijd om alle settings op het stuur goed te zetten, degene die achteraan starten, komen op hun startpositie aan ;en dan gaan eigenlijk meteen de lampen aan...

Moeten ze zich maar beter kwalificeren. ;) :P :)


Citaat van: Vieze baas op 15 maart 2012 - 07:49:31
Ligt het aan mij of zijn er heel veel lelijke helmen tegenwoordig? Doe mij maar helmen zoals de la rosa en senna, lekker basic

Ligt aan jou.  ;D

Niels_


Gerard

Minder dan 10 uur, dan is het seizoen 2012 officieel begonnen! (Zal ook eens tijd worden) ;D