Round 1: Grand Prix Australië, Albert Park

Gestart door Enzo, 09 maart 2012 - 19:13:06

« vorige - volgende »

Niels_

Citaat van: Jeroen op 16 maart 2012 - 06:02:26
Tja spinnen tijdens VT, op een vochtige baan in een nieuwe auto... Is dat nou zo erg dan?
Dat had nu eens helemaal niets te maken met een vochtige baan. Je wielen in het gras zetten voor je een bocht aanzet is gewoon een onnozele fout. Heeft niets met de baan te maken.

Niels_

Citaat van: Burorri op 16 maart 2012 - 07:41:41
Doet de live timing van F1.com het bij iemand? Krijg key server error. En op de smartphone doet de app het niet en andere niet meer.
Had vannacht ook wel wat problemen hiermee. Ik krijg wel tijden door maar dikwijls kwamen er van die vieze tekens in de plaats... Serieus irritant wel.

Kootje

Citaat van: Ńiels op 16 maart 2012 - 11:29:33
Citaat van: Jeroen op 16 maart 2012 - 06:02:26
Tja spinnen tijdens VT, op een vochtige baan in een nieuwe auto... Is dat nou zo erg dan?
Dat had nu eens helemaal niets te maken met een vochtige baan. Je wielen in het gras zetten voor je een bocht aanzet is gewoon een onnozele fout. Heeft niets met de baan te maken.

En als 't dan ook nog eens nat gras is ::)

robbert

Citaat van: Burorri op 16 maart 2012 - 07:33:41
Citaat van: robbert op 16 maart 2012 - 07:07:39
ja ferrari met grote problemen, ze kunnen de titeldroom nu al opbergen.
Dit is niet meer inhaalbaar.
Inderdaad, Perez heeft net zijn eerste stap gezet naar zijn eerste titel. Met nog 20 min te gaan, lijkt het WK al beslist. Te zijn, jammer, niet verwacht dat de titel zo snel zou zijn beslist dit jaar.  ::) ;D
Massa klopt nu toch goede tijden, maar zou wat zijn zeg, Ferrari heeft beste Regen auto, en 16 van de 2012  races zijn regen races :P

maar toch, de achterstand is te groot voor ferrari om dit in een seizoen goed te maken. Kijk maar naar vorig seizoen

Franky R.

Wat een "zooitje" die VT1 en VT2...De Top 10 zag er beide keren heel anders uit. Ik kon jammer genoeg de VT2 slechts gedeeltelijk volgen. Ik moet vandaag veel kilometers rijden en dan riskeer ik geen slaapgebrek.


Maar morgen kan ik de VT3 plus Qualy bekijken.
Ik denk dat de top 5 uit McLaren, RBR en een Mercedes zal bestaan.

Franky R.

Citaat van: Burorri op 16 maart 2012 - 07:41:41
Doet de live timing van F1.com het bij iemand? Krijg key server error. En op de smartphone doet de app het niet en andere niet meer.


Hopelijk heb je er niet teveel voor betaald? Ik wilde ook een app kopen van FormulaOne.com [site van Bernie]. Daar vragen ze maar liefst 24 euro voor de app, die volgens de comments vorig jaar gratis was...


Zoek nog naar gratis apps om de tijden (ook tijdens de race) te volgen.

Franky R.

Citaat van: Jozef op 16 maart 2012 - 04:04:31
Massa heeft alweer aangeknoopt met een van z'n oude gewoontes. Het is nat in Melbourne en Felipe heeft z'n auto gespind en zich ingegraven in de grindbak. :P

Trouwens: vorig jaar zette Red Bull in de eerste training een 1-2 neer, dit jaar is het dus McLaren. Ik hoop dat het een voorbode is. :P


Hahahaha, zolang het Massa is die vastgeroest zit aan zijn oude gewoontes...En ik hoop ook dat McLaren de toon gaat zetten, al was het maar omdat zij sowieso de mooiste auto van de grid hebben... ;)

Folkert

Citaat van: Franky R. op 16 maart 2012 - 12:56:02
Citaat van: Burorri op 16 maart 2012 - 07:41:41
Doet de live timing van F1.com het bij iemand? Krijg key server error. En op de smartphone doet de app het niet en andere niet meer.


Hopelijk heb je er niet teveel voor betaald? Ik wilde ook een app kopen van FormulaOne.com [site van Bernie]. Daar vragen ze maar liefst 24 euro voor de app, die volgens de comments vorig jaar gratis was...


Zoek nog naar gratis apps om de tijden (ook tijdens de race) te volgen.
Nee, die app heb ik ook. Eerste deel was gratis(het downloaden) en vervolgens mag je 22 euries lappen. En had zelfs het idee dat het per sessie was.
Maar goed, ik had het nu over de live timing op de site zelf. Doet het niet.
Trotse vader van Rosalie(L)

Gerard

Het liep vanochtend inderdaad een beetje rommelig, zowel bij de top als onderaan de lijsten..
HRT begint het seizoen wel erg triest  :-\
Najah, morgenochtend maar eens kijken als het gas er echt op gaat!

Verwacht toch wel een kleine verrassing uit de hoek van Force India en misschien Lotus...


Franky R.

Citaat van: Gerard op 16 maart 2012 - 13:31:34
Het liep vanochtend inderdaad een beetje rommelig, zowel bij de top als onderaan de lijsten..
HRT begint het seizoen wel erg triest  :-\
Najah, morgenochtend maar eens kijken als het gas er echt op gaat!

Verwacht toch wel een kleine verrassing uit de hoek van Force India en misschien Lotus...


Eigenlijk is er geen moer veranderd bij HRT...Pedro kon niet rijden omdat zijn auto nog niet klaar was...Dus wederom een shake-down in de eerste race van het seizoen voor HRT! Al gaat het nu om 1 auto...

Kootje

Citaat van: Franky R. op 16 maart 2012 - 13:51:32
Eigenlijk is er geen moer veranderd bij HRT...Pedro kon niet rijden omdat zijn auto nog niet klaar was...Dus wederom een shake-down in de eerste race van het seizoen voor HRT! Al gaat het nu om 1 auto...

Hebben ze toch 'n stapje vooruit gemaakt. :P

Franky R.

Citaat van: Kootje op 16 maart 2012 - 15:08:12
Citaat van: Franky R. op 16 maart 2012 - 13:51:32
Eigenlijk is er geen moer veranderd bij HRT...Pedro kon niet rijden omdat zijn auto nog niet klaar was...Dus wederom een shake-down in de eerste race van het seizoen voor HRT! Al gaat het nu om 1 auto...

Hebben ze toch 'n stapje vooruit gemaakt. :P


Nou, vooruit...een muizenstapje dan... ::)


;)

Kootje

Citaat van: Franky R. op 16 maart 2012 - 15:11:47
Nou, vooruit...een muizenstapje dan... ::)

;)

En dan te bedenken dat ze 'n stap terug hadden verwacht.
Petje af voor HRT ::)

:P :D ;D

Fabian

Citaat van: Kootje op 16 maart 2012 - 15:16:02
Citaat van: Franky R. op 16 maart 2012 - 15:11:47
Nou, vooruit...een muizenstapje dan... ::)

;)

En dan te bedenken dat ze 'n stap terug hadden verwacht.
Petje af voor HRT ::)

:P :D ;D

Hahaha. Ze kunnen wel op tijd zijn, maar 13 seconden achterstand. Dat is volgens mij nog slechter als vorig jaar.

Jozef

Bwa, als het de eerste keer is dat ze rijden dan zijn ze toch vooral bezig met elk inidividueel pieletje op de auto monitoren om te kijken of het goed functioneert, niet met rondetijden. Dat zal morgen dan wel komen.

Maar blijft wel ontzettend amateuristisch inderdaad. :P