Round 1: Grand Prix Australië, Albert Park

Gestart door Enzo, 09 maart 2012 - 19:13:06

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: Fabian van Tiel op 16 maart 2012 - 15:48:54
Citaat van: Kootje op 16 maart 2012 - 15:16:02
Citaat van: Franky R. op 16 maart 2012 - 15:11:47
Nou, vooruit...een muizenstapje dan... ::)

;)

En dan te bedenken dat ze 'n stap terug hadden verwacht.
Petje af voor HRT ::)

:P :D ;D

Hahaha. Ze kunnen wel op tijd zijn, maar 13 seconden achterstand. Dat is volgens mij nog slechter als vorig jaar.


13 seconden is idd wel erg veel.
Het is te hopen dat ze tijdens Q wat meer snelheid hebben, anders kunnen ze direct weer inpakken.

Gerard

Bij HRT verwachten ze niet eens te kwalificeren (las ik op twitter) dus de la Rosa mag zich rijk prijzen dat hij weer een racestoeltje heeft...   :-X ::)

Franky R.

Citaat van: Gerard op 16 maart 2012 - 17:00:09
Bij HRT verwachten ze niet eens te kwalificeren (las ik op twitter) dus de la Rosa mag zich rijk prijzen dat hij weer een racestoeltje heeft...   :-X ::)


Hmm...."racestoeltje" zei je?
;)

rafael25

Misschien, maar een HD te zien was slow-motion beelden van een aantal van de auto's tot zich omdraait 5-7 en opnieuw in bocht 14 en de MP4-27s gewoon leuk en stevig kijken door alle bochten. Schitterend   om naar te kijken

SDG

Schitterend overigens die onboard-beelden vanuit de cockpit van Webber. Net alsof je met F1 2011 bezig bent.  :D

gloudiesaurus

Citaat van: Kootje op 16 maart 2012 - 16:22:45
Citaat van: Fabian van Tiel op 16 maart 2012 - 15:48:54
Citaat van: Kootje op 16 maart 2012 - 15:16:02
Citaat van: Franky R. op 16 maart 2012 - 15:11:47
Nou, vooruit...een muizenstapje dan... ::)

;)

En dan te bedenken dat ze 'n stap terug hadden verwacht.
Petje af voor HRT ::)

:P :D ;D

Hahaha. Ze kunnen wel op tijd zijn, maar 13 seconden achterstand. Dat is volgens mij nog slechter als vorig jaar.


13 seconden is idd wel erg veel.
Het is te hopen dat ze tijdens Q wat meer snelheid hebben, anders kunnen ze direct weer inpakken.

Het was nog wisselvallig, ik denk dat ze wel wat seconden dichterbij komen. Als zijn ze iig. veel langzamer dan vorig jaar. Maar of ze de kwalificatie halen? Ik betwijfel het... Jammer dat het steeds zo moet met HRT, zo krijgt het team natuurlijk nooit uitstraling om sponsoren binnen te halen.

Minardi was vroeger ook klein en arm maar zij reden ten minste altijd ;)



GPPits.net: als Formule 1 een passie is

SDG

Citaat van: gloudiesaurus op 16 maart 2012 - 21:44:59
Het was nog wisselvallig, ik denk dat ze wel wat seconden dichterbij komen. Als zijn ze iig. veel langzamer dan vorig jaar. Maar of ze de kwalificatie halen? Ik betwijfel het... Jammer dat het steeds zo moet met HRT, zo krijgt het team natuurlijk nooit uitstraling om sponsoren binnen te halen.

Minardi was vroeger ook klein en arm maar zij reden ten minste altijd ;)

Een leuk weetje is overigens dat de allereerste en de huidige teambaas van HRT in 1988 teamgenoten van elkaar waren bij... Minardi.  :)

Enzo

Viel me op dat de RB8 nog steeds pruttelt in de bochten, was toch in de veronderstelling dat dit niet meer mocht?  ???
Ze zijn ook de enige, de rest is allemaal stil in de bocht.

_Makke_

Citaat van: gloudiesaurus op 16 maart 2012 - 21:44:59
Minardi was vroeger ook klein en arm maar zij reden ten minste altijd ;)

En ook, Minardi had net als HRT pay drivers maar dat waren dan nog vaak jonge piloten (bijvoorbeeld Alonso). Bij HRT heb je van die ouwe knarren.

Enzo


Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

#116
Nog 3 uur... ::)

Kwam deze tweet tegen: Michael Shaw #f1 Red Bull apparently rebuilt both cars overnight. Vettel's has gone to scrutineering
Dan doen ze niet zonder reden, is Red Bull in de problemen?? :-X

Jozef

FP3 nog maar 10 minuten bezig en Rosberg duikt al in de 1:26, meteen de snelste tijd van het weekend. Was wel duidelijk een kwalificatie-simulatie. Dus waarschijnlijk gaan we nog wel meer teams met snelle tijden zien deze sessie...

Jozef

Vettel graaft zich in in de zandbak met een kwartier op de klok, net wanneer hij naar binnen zou komen om voor het eerst dit weekend de zachte banden op te laten leggen.

Straks begint hij dus aan de kwalificatie zonder met die band gereden te hebben, en volgens Christian Horner zelfs zonder ooit een run met weinig brandstof gedaan te hebben in heel 2012.

Niels_