Wie wordt wereldkampioen?

Gestart door 0634, 08 maart 2012 - 20:02:33

« vorige - volgende »

Wie wordt wereldkampioen?

Vettel
9 (32.1%)
Button
3 (10.7%)
Alonso
3 (10.7%)
Webber
0 (0%)
Hamilton
9 (32.1%)
Rosberg
0 (0%)
Schumacher
3 (10.7%)
Massa
0 (0%)
iemand anders nl...
1 (3.6%)

Totaal aantal stemmen: 25

Jozef

Ik vind het ook niet totaal onbegrijpelijk hoor, maar hij krijgt hier zomaar eventjes even veel stemmen als Button, en meer dan Alonso, en dat vind ik toch opmerkelijk. Ik weet dat Ferrari slecht was in de wintertests maar Mercedes was nu toch niet zo veel beter dacht ik... Ja, toen ze met de (snellere) 2011-auto reden...

Fabian

Citaat van: Jozef op 12 maart 2012 - 13:07:31
Ik vind het ook niet totaal onbegrijpelijk hoor, maar hij krijgt hier zomaar eventjes even veel stemmen als Button, en meer dan Alonso, en dat vind ik toch opmerkelijk. Ik weet dat Ferrari slecht was in de wintertests maar Mercedes was nu toch niet zo veel beter dacht ik... Ja, toen ze met de (snellere) 2011-auto reden...

Dat is inderdaad wel enigzins opmerkelijk. McLaren lijkt mij toch nog iets beter als Mercedes.

Folkert

Ik geloof dat de merc wel beter de tests uitkwam dan ferrari.

Maar vind zelf niet dat Schumacher iets magisch heeft. Hij kan goed rijden, maar niet specialer of beter of magischer dan Hamilton, Vettel, Alonso of Raikkonen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Niels_

Maar de vraag die ik mij nu al weken afvraag:

Waarom zien jullie Mercedes beter presteren dan Lotus? Op basis van...?

Fabian

Citaat van: Burorri op 12 maart 2012 - 13:56:52
Ik geloof dat de merc wel beter de tests uitkwam dan ferrari.

Maar vind zelf niet dat Schumacher iets magisch heeft. Hij kan goed rijden, maar niet specialer of beter of magischer dan Hamilton, Vettel, Alonso of Raikkonen.

Wat ik bedoelde te zeggen is dat Schumacher voor sommige mensen iets magisch heeft door zijn zeven wereldtitels. Nu de Mercedes redelijk goed uit de tests komt zien mensen het weer gebeuren dat Schumacher met titel acht aan de haal gaat.En waarom zou het niet kunnen. Als Schumacher goed is en de auto ook dan is alles mogelijk. Het was niet zo bedoeld om Schumacher met andere coureurs te vergelijken.

Gerard

Citaat van: Fabian van Tiel op 12 maart 2012 - 14:11:31
Citaat van: Burorri op 12 maart 2012 - 13:56:52
Ik geloof dat de merc wel beter de tests uitkwam dan ferrari.

Maar vind zelf niet dat Schumacher iets magisch heeft. Hij kan goed rijden, maar niet specialer of beter of magischer dan Hamilton, Vettel, Alonso of Raikkonen.

Wat ik bedoelde te zeggen is dat Schumacher voor sommige mensen iets magisch heeft door zijn zeven wereldtitels. Nu de Mercedes redelijk goed uit de tests komt zien mensen het weer gebeuren dat Schumacher met titel acht aan de haal gaat.En waarom zou het niet kunnen. Als Schumacher goed is en de auto ook dan is alles mogelijk. Het was niet zo bedoeld om Schumacher met andere coureurs te vergelijken.

Nee, daar hadden we dat andere topic voor (met 58 pagina's) ;D

Maar als Mercedes al goed genoeg is om te winnen, waarom zou Rosberg dan niet WK worden? Die was Schumi toch aardig de baas de afgelopen jaren... ???

Fabian

Citaat van: Gerard op 12 maart 2012 - 15:42:59
Citaat van: Fabian van Tiel op 12 maart 2012 - 14:11:31
Citaat van: Burorri op 12 maart 2012 - 13:56:52
Ik geloof dat de merc wel beter de tests uitkwam dan ferrari.

Maar vind zelf niet dat Schumacher iets magisch heeft. Hij kan goed rijden, maar niet specialer of beter of magischer dan Hamilton, Vettel, Alonso of Raikkonen.

Wat ik bedoelde te zeggen is dat Schumacher voor sommige mensen iets magisch heeft door zijn zeven wereldtitels. Nu de Mercedes redelijk goed uit de tests komt zien mensen het weer gebeuren dat Schumacher met titel acht aan de haal gaat.En waarom zou het niet kunnen. Als Schumacher goed is en de auto ook dan is alles mogelijk. Het was niet zo bedoeld om Schumacher met andere coureurs te vergelijken.

Nee, daar hadden we dat andere topic voor (met 58 pagina's) ;D

Maar als Mercedes al goed genoeg is om te winnen, waarm zou Rosberg dan niet WK worden/? Die was Schumi toch aardig de baas de afgelopen jaren... ???

Dat kan ook. Maar ik reageerde alleen maar op de opmerking dat Schumacher drie stemmen had gekregen. Natuurlijk kan Rosberg kampioen worden, maar dat kan Karthikeyan ook want die doet ook mee(meestal voor spek en bonen), maar het zou kunnen.

Franky R.

Citaat van: Fabian van Tiel op 12 maart 2012 - 15:44:41
Citaat van: Gerard op 12 maart 2012 - 15:42:59
Citaat van: Fabian van Tiel op 12 maart 2012 - 14:11:31
Citaat van: Burorri op 12 maart 2012 - 13:56:52
Ik geloof dat de merc wel beter de tests uitkwam dan ferrari.

Maar vind zelf niet dat Schumacher iets magisch heeft. Hij kan goed rijden, maar niet specialer of beter of magischer dan Hamilton, Vettel, Alonso of Raikkonen.

Wat ik bedoelde te zeggen is dat Schumacher voor sommige mensen iets magisch heeft door zijn zeven wereldtitels. Nu de Mercedes redelijk goed uit de tests komt zien mensen het weer gebeuren dat Schumacher met titel acht aan de haal gaat.En waarom zou het niet kunnen. Als Schumacher goed is en de auto ook dan is alles mogelijk. Het was niet zo bedoeld om Schumacher met andere coureurs te vergelijken.

Nee, daar hadden we dat andere topic voor (met 58 pagina's) ;D

Maar als Mercedes al goed genoeg is om te winnen, waarm zou Rosberg dan niet WK worden/? Die was Schumi toch aardig de baas de afgelopen jaren... ???

Dat kan ook. Maar ik reageerde alleen maar op de opmerking dat Schumacher drie stemmen had gekregen. Natuurlijk kan Rosberg kampioen worden, maar dat kan Karthikeyan ook want die doet ook mee(meestal voor spek en bonen), maar het zou kunnen.


Heb je hem weer met zijn Narain Karthikeyan... ::)




;)

Fabian

Citaat van: Franky R. op 12 maart 2012 - 16:12:04

Heb je hem weer met zijn Narain Karthikeyan... ::)




;)

Haha. Zelfs Pedro de la Rosa zou kampioen kunnen worden!  ;)

rafael25

Ecclestone voorspelt derde titel voor Vettel :(
""Maar als ik nu een voorspelling moet doen, dan noem ik Sebastian als kampioen, wordt Webber tweede en een van de McLaren-coureurs, ik denk Lewis Hamilton, derde."""

Maar waar bemoeit die ouwe zak zich toch altijd mee?? >:( >:( hij moet races organizeren en niets meer dan dat. :)

Niels_

Hij mag toch ook een mening/gedacht hebben?

Gerard

de la Rosa, of Narain Karthikeyan ;D

Dan zie ik nog eerder Trulli kampioen worden... {die doet nie meer mee.. NEE DAAROM JUIST!!}
;D

Franky R.

Ik hoop op Lewis Hamilton. Het zou mooi zijn voor hem om het WK te winnen, na zo'n desastreus jaar als 2011. En anders Kimi Raikkonen, omdat ik ook altijd een zwak heb (gehad) voor de Fin. Zijn optreden bij Top Gear was er eentje om in te lijsten, hahahaha!


Nog een WK voor Vettel zou ik niet kunnen trekken, zelfs als Vettel pas in de laatste race zou winnen...Als het een RBR-coureur moet zijn, dan nog liever Mark Webber...wat een mooie afscheid zou kunnen zijn (stoppen als WK).






Enzo

Ik hoop iig op een jaar met mooie gevechten, het liefst zie ik alle 5 de topteams zich mengen in het gevecht voor het podium. In potentie gaan we een erg gaaf en spannend seizoen tegemoet!  8)

robbert

Citaat van: rafael25 op 12 maart 2012 - 16:30:23
Ecclestone voorspelt derde titel voor Vettel :(
""Maar als ik nu een voorspelling moet doen, dan noem ik Sebastian als kampioen, wordt Webber tweede en een van de McLaren-coureurs, ik denk Lewis Hamilton, derde."""

Maar waar bemoeit die ouwe zak zich toch altijd mee?? >:( >:( hij moet races organizeren en niets meer dan dat. :)

dat is een gewone mening dat hij heeft. Ikzelf zie hamilton met de titel lopen, maar ik hoop ook dat we spannende races en een spannend kampioenschap krijgen. 1 zoals in het jaar 2010 maar dan met een ferraripiloot als kampioen. Gelukkig is dromen niet verboden :D