Button versus Hamilton

Gestart door 0634, 08 maart 2012 - 18:45:13

« vorige - volgende »

Welke van de twee McLaren coureurs gaat de broedertwist winnen?

JB! Slim, foutloos, tactisch, zuinig op het rubber.
12 (44.4%)
King Lewis! Spectaculair en supersnel natuurtalent.
10 (37%)
....Weet t eg nie....
5 (18.5%)

Totaal aantal stemmen: 24

0634

Citaat van: Kootje op 11 april 2012 - 19:23:38
Ik weet niet hoor, maar was dat niet de fout van Massa ?? ::)

Mwa, van beiden eigenlijk. Maar het ging mij erom dat de actie van Lewis nou niet bepaald briljant was uitgevoerd, want hij zat er niet echt goed naast hoor.


CitaatKlopt als 'n bus.
En dat was het eigenlijke punt. :)




Franky R.


Figge

Twee mooie acties van Lewis tonen en dan zeggen dat ie beter is dan Jenson is niet netjes..
Daarom erken ik ook dat ie vaak bij acties betrokken is waar hij beter buiten kan blijven.
http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=pX3qTV3Ss5k
Desalniettemin, vind ik em toch beter dan Button.
Maar ik moet zeggen dat ik positief verrast ben door hoe Button, Hamilton bij de ballen heeft.
Laat Lewis dr maar voor werken, wereldkampioen wordt je niet alleen door hard te rijden, maar ook
door slim te zijn.

Ik denk dat Lewis en Jenson, beide titelkandidaat zijn. De voortekenen voor Lewis zijn goed. Pech in de 2e races,
maar hij houdt zn hoofd koel met 2 podiums. Die overwinningen komen echt wel. Waarschijnlijk zondag al. Daarna is hij
eindelijk weer eens WK leider.

0634

Ik hoop het, van mij mag ie. Jenson ook trouwens, maakt mij niet veel uit wie van de twee. Al vind ik Alonso aan de leiding ook wel leuk hoor.

SanderD

Het gaat wel interessant worden wij van deze 2 hoger komt in het wk en misschien wel wk wordt. Button reed een foutloze race in Melbourne maar in Maleisiƫ maakte Button een domme fout die we niet van hem gewent zijn. Hamilton heeft geloof ik nog geen fouten gemaakt, maar heeft ook nog niet echt z'n pure snelheid laten zien die die eerst wel had.

Ik denk toch dat Hamilton dit jaar boven Button gaat eindigen, omdat Hamilton waarschijnlijk niet nog zo'n jaar wil als vorig jaar en beter gaat opletten( als hij dat al niet deed). + Dat ze grotere spiegels hebben, waardoor die nog beter kan zien of die iemand genoeg ruimte geeft.

Franky R.

CitaatIk denk toch dat Hamilton dit jaar boven Button gaat eindigen, omdat Hamilton waarschijnlijk niet nog zo'n jaar wil als vorig jaar en beter gaat opletten( als hij dat al niet deed). + Dat ze grotere spiegels hebben, waardoor die nog beter kan zien of die iemand genoeg ruimte geeft.


Dat komt wel goed, want Massa zal dit seizoen niet meer in de buurt van Hamilton blijven... :P

Kootje

Citaat van: Franky R. op 12 april 2012 - 16:31:24
CitaatIk denk toch dat Hamilton dit jaar boven Button gaat eindigen, omdat Hamilton waarschijnlijk niet nog zo'n jaar wil als vorig jaar en beter gaat opletten( als hij dat al niet deed). + Dat ze grotere spiegels hebben, waardoor die nog beter kan zien of die iemand genoeg ruimte geeft.


Dat komt wel goed, want Massa zal dit seizoen niet meer in de buurt van Hamilton blijven... :P

;D

Kootje

Citaat van: Jeroen op 11 april 2012 - 20:10:34
Ik hoop het, van mij mag ie.

Ik hoop met je mee.  :)


Citaat van: Jeroen op 11 april 2012 - 20:10:34
Jenson ook trouwens, maakt mij niet veel uit wie van de twee.

Gun ik 't ook, maar geef wel de voorkeur aan Hamilton.
Zijn rijstijl spreekt me net ff meer aan.  8)


Citaat van: Jeroen op 11 april 2012 - 20:10:34
Al vind ik Alonso aan de leiding ook wel leuk hoor.

Neeeeeeeeeeee !!!!!  >:(

Jozef

Citaat van: Franky R. op 12 april 2012 - 16:31:24
CitaatIk denk toch dat Hamilton dit jaar boven Button gaat eindigen, omdat Hamilton waarschijnlijk niet nog zo'n jaar wil als vorig jaar en beter gaat opletten( als hij dat al niet deed). + Dat ze grotere spiegels hebben, waardoor die nog beter kan zien of die iemand genoeg ruimte geeft.

Dat komt wel goed, want Massa zal dit seizoen niet meer in de buurt van Hamilton blijven... :P

Dubbelen is ook gevaarlijk, kijk maar naar Vettel en Karthikeyan.

SanderD


Franky R.

Citaat van: Jozef op 12 april 2012 - 16:44:11
Citaat van: Franky R. op 12 april 2012 - 16:31:24
CitaatIk denk toch dat Hamilton dit jaar boven Button gaat eindigen, omdat Hamilton waarschijnlijk niet nog zo'n jaar wil als vorig jaar en beter gaat opletten( als hij dat al niet deed). + Dat ze grotere spiegels hebben, waardoor die nog beter kan zien of die iemand genoeg ruimte geeft.

Dat komt wel goed, want Massa zal dit seizoen niet meer in de buurt van Hamilton blijven... :P

Dubbelen is ook gevaarlijk, kijk maar naar Vettel en Karthikeyan.


Ok, ok...Hamilton moet dus oppassen voor Massa en Karthikeyan bij het dubbelen... 8)

Kootje

Citaat van: sanderalonso op 12 april 2012 - 16:44:59
Hoezo niet?

Als je dit aan mij vraagt nav:
Citaat van: Jeroen op 11 april 2012 - 20:10:34
Citaat
Al vind ik Alonso aan de leiding ook wel leuk hoor.

Neeeeeeeeeeee !!!!!  >:(
dan is het antwoord:

Omdat ik 'n schurfthekel aan Fernando "cry-baby" Alonso heb, en 'n nog grotere hekel aan Ferrari.
Ik heb respect voor hun prestaties, maar op mijn support hoeven ze niet te rekenen.

SanderD

Dan zullen wij geen vrienden worden vrees ik:P

Franky R.

Ik moest "Zwaaihand" Alonso ook niet en ook ik vind dat Ferrari te vaak voorgetrokken wordt, dan wel macht toebedeeld krijgt.
Blijft wel dat Alonso wel respect verdient voor zijn kunnen...Een race winnen met een hok van een rooie bak, daar gaan mijn handen voor op elkaar.




Sterker, Alonso verspilt zijn talent bij het Ferrari van nu.

Kootje