Button versus Hamilton

Gestart door 0634, 08 maart 2012 - 18:45:13

« vorige - volgende »

Welke van de twee McLaren coureurs gaat de broedertwist winnen?

JB! Slim, foutloos, tactisch, zuinig op het rubber.
12 (44.4%)
King Lewis! Spectaculair en supersnel natuurtalent.
10 (37%)
....Weet t eg nie....
5 (18.5%)

Totaal aantal stemmen: 24

McLaren_über_alles

Citaat van: Ńiels op 21 maart 2012 - 15:39:26
Er waren helemaal niet zo'n grote problemen tussen Hamilton en Alonso zoals de media liet uitschijnen. Alonso had eerder problemen met een aantal personen bij McLaren dan met Hamilton zelf.

Die actie in Hongarije waar etter Alonso bewust in de pits bleef staan zodat Hamilton geen nieuwe snelle ronde in de kwalificatie kon rijden bewijst toch alleszins het tegendeel (en zegt wat mij betreft zeer veel over "de persoon" Alonso).
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Wizard

Citaat van: Jeroen op 24 maart 2012 - 20:56:35
Klopt, dat zou best kunnen gebeuren. Toch denk ik dat Button niet echt een ruziemaker is en gewoon zijn eigen koers volgt. Ik schat hem in als iemand die ook kan verliezen. Probleem van Senna, Prost, Piquet en Mansell enzo was dat ze dat niet konden.

Button heeft nog niet écht in die positie gezeten, dus moeilijk om in te schatten.

Wizard

Citaat van: Franky R. op 24 maart 2012 - 21:18:49
Hm,


Hadden die twee geen clash in Canada 2011? Ok, niet echt te vergelijken met de botsing tussen Webber en Vettel in Turkije 2010...Maar ik heb het idee dat men bij McLaren er vrij dicht op zit. Vrij racen ok, maar geen geruzie of heftige teamstrijd...


Ik hoop het maar, want het zou zonde zijn als Zowel Button als Hamilton tijd en energie verspillen aan het bevechten van elkaar.

Button won, dus nee, ze hadden geen crash samen. Beetje duwen en racen tot aan het gaatje is niet samen crashen zoals Vettel en Webber eerder deden.

0634

Vettel won toen niet maar reed ook gewoon door.

Folkert

Citaat van: Jeroen op 24 maart 2012 - 22:39:45
Vettel won toen niet maar reed ook gewoon door.
Webber vedoel je? Vettel viel bij die crash uit.
Trotse vader van Rosalie(L)

Niels_

Allemaal wel leuk en aardig, maar Hamilton en Button hebben gewoon nog niet in dezelfde situatie gezeten als het duo Vettel/Webber en Alonso/Hamilton destijds. Toen waren de heren in kwestie topfavoriet voor de titel, aangevuld met wat outsiders. Tot op heden heeft het duo Button/Hamilton enkel nog maar in de positie van outsider gezeten.

0634

Citaat van: Burorri op 24 maart 2012 - 22:58:33
Citaat van: Jeroen op 24 maart 2012 - 22:39:45
Vettel won toen niet maar reed ook gewoon door.
Webber vedoel je? Vettel viel bij die crash uit.
Sorry, Webber inderdaad.

0634

#172
Citaat van: Ńiels op 25 maart 2012 - 01:46:14
Allemaal wel leuk en aardig, maar Hamilton en Button hebben gewoon nog niet in dezelfde situatie gezeten als het duo Vettel/Webber en Alonso/Hamilton destijds. Toen waren de heren in kwestie topfavoriet voor de titel, aangevuld met wat outsiders. Tot op heden heeft het duo Button/Hamilton enkel nog maar in de positie van outsider gezeten.
Dus? Toen Webber en Vettel tegen elkaar klapten in Turkije waren ze niet meer favoriet dan anderen.

De enige conclusie die wij tot nu toe kunnen trekken is dat zij nooit, zelfs niet na die klapper in Canada, enig probleem met elkaar hebben gehad, waar wij van weten.

Wizard

Dan nog Jeroen is dat anders dan dat coureurs strijden om het wereldkampioenschap. Exact zo ontstond ook de haat tussen Senna en Prost.

Kootje

Heee euh Jeroen, hoe zat 't ook alweer ??
De leidende coureur gaat altijd als 1e naar binnen toch ??  :P

0634

#175
Citaat van: Kootje op 25 maart 2012 - 10:19:26
Heee euh Jeroen, hoe zat 't ook alweer ??
De leidende coureur gaat altijd als 1e naar binnen toch ??  :P
Wanneer er naar wets over wordt gestapt bepalen de rijders zelf he, niet het team. Heeft niets te maken met normale tactiek.

Massa ging ook eerder dan Alonso. Jij denkt dat Ferrari dus ook maar Massa bevoordeeld? Right.

Kootje

#176
Hallo, tongetje ( :P ) gemist ??


Overigens stond dat bij Massa al inm de planning.
Smedley riep voor de start al dat ze maar 'n paar rondjes op inters zouden gaan.  ;)

KVDracer

Citaat van: Kootje op 25 maart 2012 - 10:19:26
Heee euh Jeroen, hoe zat 't ook alweer ??
De leidende coureur gaat altijd als 1e naar binnen toch ??  :P

Ze gaan niet altijd als 1e naar binnen, maar de leidende rijder van het team krijgt de eerste keus om naar binnen te komen. Je bent altijd vrij om te zeggen dat het nog niet nodig is. De tweede rijder kan ook vragen om een pitstop te maken.

0634

Citaat van: Kootje op 25 maart 2012 - 10:24:57
Hallo, tongetje ( :P ) gemist ??

Ja. Maar hallo: ik zit ondertussen een race te kijken!! ;)


CitaatOverigens stond dat bij Massa al inm de planning.
Smedley riep voor de start al dat ze maar 'n paar rondjes op inters zouden gaan.  ;)
Ja dus? Als Alonso als eerste had gewild was hij als eerste geholpen.

Kootje

Welke race dan ??  ???
Ik zat naar 'n optocht achter de SC te kijken.  ;D

En het zal best dat Alonso eerder naar binnen had gemogen als hij had gewild.
Maar dat neemt dus niet weg dat in de planning de nr 2 coureur "bevoordeeld" zou worden. ::)
Tot zover je van voordeel kunt spreken.