Button versus Hamilton

Gestart door 0634, 08 maart 2012 - 18:45:13

« vorige - volgende »

Welke van de twee McLaren coureurs gaat de broedertwist winnen?

JB! Slim, foutloos, tactisch, zuinig op het rubber.
12 (44.4%)
King Lewis! Spectaculair en supersnel natuurtalent.
10 (37%)
....Weet t eg nie....
5 (18.5%)

Totaal aantal stemmen: 24

T.Nuvolari

Kennen jullie Nederlanders dat niet?


0634

Nee, echt geen idee wat dat is.

Folkert

Ik wil het iig wel tot woord van de dag uitroepen.
Trotse vader van Rosalie(L)

_Makke_

Wegdeemsteren is toch helemaal geen Vlaams woord? In ieder geval betekent het wegkwijnen, wegvallen;

0634

Ik heb geen idee wat voor woord het is, maar het is in ieder geval niet Nederlands. Al kom ik uit Amsterdam, misschien dat ze het in Brabant of Limburg wel kennen.

Anywayz, thx voor de uitleg!

janke

Daar zat vandaag bij de quali niet veel tussen. Hamilton kan dan wel de snellere coureur zijn, maar Button heeft andere kwaliteiten. Als ze morgen elkaar maar niet in de wielen rijden. Dan voorzie ik een 1, 2tje.
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Citaat van: janke op 17 maart 2012 - 08:50:20
Daar zat vandaag bij de quali niet veel tussen. Hamilton kan dan wel de snellere coureur zijn, maar Button heeft andere kwaliteiten. Als ze morgen elkaar maar niet in de wielen rijden. Dan voorzie ik een 1, 2tje.
Ik voorzie vooralsnog geen problemen. Button heeft extra run gemaakt om in de buurt te komen en voorzover ik heb gehoord heeft Hamilton een snel rondje afgebroken?
Maar Button toont iig zijn talent, geweldig. ?na jaren sukkelen in de Honda en BAR zie ik hier weer(van af 2009 eigenlijk) de Button die ik hoopte die hij was bij zijn debuut in 2000.
Mclaren gaat een fantastisch jaar te gemoed.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Citaat van: Burorri op 17 maart 2012 - 09:07:09
Ik voorzie vooralsnog geen problemen. Button heeft extra run gemaakt om in de buurt te komen en voorzover ik heb gehoord heeft Hamilton een snel rondje afgebroken?

Button heeft geen extra run gemaakt. Gewoon 2 snelle rondjes in Q3 zoals de meesten. Alleen was zijn eerste ronde niet goed (foutje denk ik, was niet in beeld).

Folkert

Citaat van: Jeroen op 17 maart 2012 - 09:14:20
Citaat van: Burorri op 17 maart 2012 - 09:07:09
Ik voorzie vooralsnog geen problemen. Button heeft extra run gemaakt om in de buurt te komen en voorzover ik heb gehoord heeft Hamilton een snel rondje afgebroken?

Button heeft geen extra run gemaakt. Gewoon 2 snelle rondjes in Q3 zoals de meesten. Alleen was zijn eerste ronde niet goed (foutje denk ik, was niet in beeld).
Ok, ja ik weet het ook niet zeker, maar ik geloof dat Lewis zijn laatste run afbrak. Maar wat ik wel weet dat  hij in sector 1, 1 tiende trager was dan Button, dus wie zal het zeggen?

Sinds lange tijd ben ik weer opgewekt na de kwalificatie. :D En gelukkig geen vingertjes :P
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Button reed 1 rondje meer, dus Lewis heeft wel zijn laatste rondje afgebroken maar Button reed tov iedereen niets extra's, dat was mijn punt ;).

Waarom Lewis dat deed weet ik niet, het gat was maar heel klein, dus wellicht maakte hij een stuurfout in sectie 2, waardoor het voor hem geen zin meer had om door te rijden.

_Makke_

Citaat van: Jeroen op 17 maart 2012 - 09:57:40
Button reed 1 rondje meer, dus Lewis heeft wel zijn laatste rondje afgebroken maar Button reed tov iedereen niets extra's, dat was mijn punt ;).

Waarom Lewis dat deed weet ik niet, het gat was maar heel klein, dus wellicht maakte hij een stuurfout in sectie 2, waardoor het voor hem geen zin meer had om door te rijden.

Ik kan verkeerd zijn, maar blijkbaar was Hamilton alles behalve sneller dan zijn eerste rondje. Doorgaan had dus geen zin, omdat het verbeteren van zijn eigen tijd niet meer tot de mogelijkheden behoorde.

0634


_Makke_

Citaat van: Jeroen op 17 maart 2012 - 10:02:49
Dat bedoel ik toch ;).

Ja inderdaad. Maar bij "een stuurfout" dacht ik een uitstapje door het gras zoals in Q3. Dat was het blijkbaar niet. Gewoon langzamer.

0634

O, nee, zo'n fout bedoelde ik niet, dan hadden we het wel gezien. Misschien een klein momentje waardoor hij een fractie verloor. Zoiets bedoelde ik ;).

T.Nuvolari

Citaat van: Jeroen op 17 maart 2012 - 07:16:38
Ik heb geen idee wat voor woord het is, maar het is in ieder geval niet Nederlands. Al kom ik uit Amsterdam, misschien dat ze het in Brabant of Limburg wel kennen.

Anywayz, thx voor de uitleg!

Toch staat het in het woordenboek. ;) Maar zo zijn er woorden die wij amper kennen.