Button versus Hamilton

Gestart door 0634, 08 maart 2012 - 18:45:13

« vorige - volgende »

Welke van de twee McLaren coureurs gaat de broedertwist winnen?

JB! Slim, foutloos, tactisch, zuinig op het rubber.
12 (44.4%)
King Lewis! Spectaculair en supersnel natuurtalent.
10 (37%)
....Weet t eg nie....
5 (18.5%)

Totaal aantal stemmen: 24

SanderD

#240
CitaatZou zomaar kunnen dat dit idd onder druk gebeurd, ik weet 't niet.
Ik hou er iig wel van als mensen bereid zijn hun -in emotie gedane- uitspraken in te trekken of te nuanceren.
Dan toon je karakter, en dat maakt iemand voor mij 'n "groter" persooonlijkheid.

Ik vind dat je juist karakter hebt als je bij je woorden blijft, en niet achteraf je mening gaat terugtrekken. Tenzij je een belediging hebt gemaakt of iets dergelijks.

CitaatMooi voorbeeld was Utrecht-Ajax dit jaar, waarin we 6-4 wonnen.
Waar heel Utrecht op z'n kop stond en het seizoen niet meer stuk kan, had ik juist zoiets van: NOU LEUK :(, TOPPRESTATIE  :-\
Normaal ben ik ook blij met 'n overwinning voor "Utreg", en zeker tegen Ajax (mijn equivalent van Ferrari), van deze werd ik echt niet vrolijk.
Nog een reden waardoor we geen echte vrienden gaan worden ;)

SanderD

CitaatDaarom staat er ook VEEL Ajacieden.  ;)
Ik ken er iig genoeg (van beide kampen en ook bij Utreg trouwens) die dit nooit toe zullen geven.

Ohh sorry, ik had er overheen gelezen

Kootje

Citaat van: sanderalonso op 14 april 2012 - 11:36:51
CitaatZou zomaar kunnen dat dit idd onder druk gebeurd, ik weet 't niet.
Ik hou er iig wel van als mensen bereid zijn hun -in emotie gedane- uitspraken in te trekken of te nuanceren.
Dan toon je karakter, en dat maakt iemand voor mij 'n "groter" persooonlijkheid.

Ik vind dat je juist karakter hebt als je bij je woorden blijft, en niet achteraf je mening gaat terugtrekken. Tenzij je een belediging hebt gemaakt of iets dergelijks.

Dus jij vindt het van karakter getuigen als je naderhand je ongelijk niet toe wilt geven of je mening kunt nuanceren ??
Dat vind ik iig geen "karakter" tonen.


Citaat
CitaatMooi voorbeeld was Utrecht-Ajax dit jaar, waarin we 6-4 wonnen.
Waar heel Utrecht op z'n kop stond en het seizoen niet meer stuk kan, had ik juist zoiets van: NOU LEUK :(, TOPPRESTATIE  :-\
Normaal ben ik ook blij met 'n overwinning voor "Utreg", en zeker tegen Ajax (mijn equivalent van Ferrari), van deze werd ik echt niet vrolijk.
Nog een reden waardoor we geen echte vrienden gaan worden ;)

;D

Kootje

Citaat van: sanderalonso op 14 april 2012 - 11:38:06
CitaatDaarom staat er ook VEEL Ajacieden.  ;)
Ik ken er iig genoeg (van beide kampen en ook bij Utreg trouwens) die dit nooit toe zullen geven.

Ohh sorry, ik had er overheen gelezen

Geeft niet, ik lees net dat wij toch geen vrienden worden.  :P

SanderD

CitaatDus jij vindt het van karakter getuigen als je naderhand je ongelijk niet toe wilt geven of je mening kunt nuanceren ??
Dat vind ik iig geen "karakter" tonen.

Ik heb het niet over ongelijk, maar over een mening. Als je er pontificaal naast zit, dan moet je natuurlijk wel je ongelijk bekennen

Kootje

Citaat van: sanderalonso op 14 april 2012 - 11:55:59
CitaatDus jij vindt het van karakter getuigen als je naderhand je ongelijk niet toe wilt geven of je mening kunt nuanceren ??
Dat vind ik iig geen "karakter" tonen.

Ik heb het niet over ongelijk, maar over een mening. Als je er pontificaal naast zit, dan moet je natuurlijk wel je ongelijk bekennen

Precies.
Maar dat is nou net waar het imo bij Alonso aan schort en bij Hamilton niet.


Maar goed, genoeg hierover, weer terug naar Button vs Hamilton nu.  ;)

Q   0-3    voorlopig nog voor Lewis :)
R   1-1    benieuwd of Button deze morgen in zijn voordeel weet te krijgen ::)

SanderD

Heb je dan een voorbeeld als ik vragen mag?

Kootje

Citaat van: sanderalonso op 14 april 2012 - 12:47:24
Heb je dan een voorbeeld als ik vragen mag?

Abu Dhabi 2010 waar het niet aan 'n slechte call van het team lag, en niet aan hem.
Het was allemaal de schuld van Petrov die (geheel terecht) niet opzij ging.

Maar nogmaals, genoeg hierover nu.
Ik ga hier verder iig geen woord meer aan vuil maken.

SanderD

CitaatAbu Dhabi 2010 waar het niet aan 'n slechte call van het team lag, en niet aan hem.
Het was allemaal de schuld van Petrov die (geheel terecht) niet opzij ging.

Maar nogmaals, genoeg hierover nu.
Ik ga hier verder iig geen woord meer aan vuil maken.

Dan zal ik voortaan toch wat meer research doen als ik jou was, want hij heeft daarna zijn excuses aan geboden aan het adres van Petrov en gezegd dat hij zelf beter had moeten rijden

SanderD

Ik heb een gevoel dat morgen een Mclaren gaat winnen. En dan gok ik toch op Lewis

Wizard

Citaat van: sanderalonso op 14 april 2012 - 11:32:06
CitaatVeel Ajacieden zullenl nooit juichen voor Feyenoord (logish imo), maar zullen ook nooit toegeven dat Feyenoord het nu gewoon goed doet.
En dat onderscheid moet je wel kunnen maken vind ik.

Ik durf als ajacied echt wel toe te geven dat Feyenoord goed presteert hoor, knap wat Koeman heeft bereikt

Inderdaad. En dat mag ook. Fan zijn voor de één betekent niet ogen sluiten voor de ander. Ik vind het allemaal wat kort door de bocht. Zolang een zege zwaar bevochten is, mag van mij iedereen winnen. Ondanks dat ik een voorkeur heb voor Ferrari gun ik het een ander net zo veel als wie dan ook.

Wizard

Citaat van: Jeroen op 14 april 2012 - 11:20:51
Respect voor iemands presteren is heel wat anders dan juichen als hij wint.

Ik heb grenzeloos veel respect voor Schumacher, maar ik heb nimmer een zege van hem toegejuicht.

Dat is wat anders dan balen.

Wizard

Citaat van: Kootje op 14 april 2012 - 11:30:35
Zou zomaar kunnen dat dit idd onder druk gebeurd, ik weet 't niet.
Ik hou er iig wel van als mensen bereid zijn hun -in emotie gedane- uitspraken in te trekken of te nuanceren.
Dan toon je karakter, en dat maakt iemand voor mij 'n "groter" persooonlijkheid.

Het intrekken dan wel nuanceren van uitspraken maakt mijn inziens niet het verschil. Dat is zoeken naar iets wat er niet is. Bovendien is ook Alonso wel eens teruggekomen op uitspraken. En of dat nu 1,2 of 3 keer is gebeurd, soit! Ik blijf erbij dat zowel Hamilton alsook Alonso het hart op de tong hebben liggen. Hamilton nog zelfs een tikkeltje erger dan Alonso. Dus als dát de reden is om Alonso niet te mogen, zou je Hamilton al helemaal niet kunnen zien of luchten. Tenminste als je consequent bent. Maar krijg sterk de indruk dat het anti-Ferrari gehalte meer doorslag geeft dan een objectief/rationeel getrokken conclusie.

CitaatMaar serieus, begrijp me niet verkeerd hoor.
Ik baal er idd van als Ferrari wint, maar zolang dit verdiend is heb ik er verder geen moeite mee.
Uiteindelijk gaat het mij erom dat ik 'n mooie wedstrijd zie, en hoop ik op m'n favorieten.
Maar als die imo onverdiend winnen zal ik daar ook niet heel vrolijk van worden, en zal ik de eerste zijn die onderkend dat het onverdiend was.

Mooi voorbeeld was Utrecht-Ajax dit jaar, waarin we 6-4 wonnen.
Waar heel Utrecht op z'n kop stond en het seizoen niet meer stuk kan, had ik juist zoiets van: NOU LEUK :(, TOPPRESTATIE  :-\
Normaal ben ik ook blij met 'n overwinning voor "Utreg", en zeker tegen Ajax (mijn equivalent van Ferrari), van deze werd ik echt niet vrolijk.


Hoewel ik het persoonlijk kort door de bocht vind, begrijp ik je standpunt.

0634

Citaat van: Wizard op 14 april 2012 - 14:01:36
Citaat van: Jeroen op 14 april 2012 - 11:20:51
Respect voor iemands presteren is heel wat anders dan juichen als hij wint.

Ik heb grenzeloos veel respect voor Schumacher, maar ik heb nimmer een zege van hem toegejuicht.

Dat is wat anders dan balen.
Nee niet. Er zijn zat jongens die ik graag zie winnen en als er iemand wint die ik het totaal niet gun, dan baal ik daarvan ja.

Wizard

Dat mag. Ik vind dat nogal kort door de bocht. Maar goed, daarover worden we het niet eens.