de Villota in F1

Gestart door Fabian, 07 maart 2012 - 18:10:35

« vorige - volgende »

Fabian

Maria de Villota heeft een testcontract getekend met Marussia. Zal zij het gaan redden in de Formule 1?

Vieze baas

Nee. Ze is 32 en heeft nog niks gepresteerd. Zal wel een marketingstunt zijn?

Fabian

Citaat van: Vieze baas op 07 maart 2012 - 18:31:14
Nee. Ze is 32 en heeft nog niks gepresteerd. Zal wel een marketingstunt zijn?

Aangezien ze aan de oude kant is denk ik ook dat ze niet meer zal doorbreken. Maar of het een marketingstunt is weet ik niet. Als dat wel zo is doen ze het bij Marussia slim, maar als je het gehele seizoen niks van haar ziet zijn we haar ook zo weer vergeten.

Kootje

Ik zeg ook NEE

Niet zozeer vanwege d'r vrouw zijn of leeftijd, maar voornamelijk vanwege haar (wan)prestaties tot nu toe.
Nu zijn er sowieso maar weinig vrouwen die redelijk tot goed presteren in Formule klasses, maar zij is er géén van.

Enzo


_Makke_

Als ik me niet vergis heb ik ze eens ongelooflijk zien sukkelen met haar wagen van Athletico Madrid in de Superleague. Ze werd toen op een ronde gezet en door domme manoeuvres reed ze de leiders bijna van de baan. Dat was echt lachen toen.

Nu, 't is het enige dat ik van haar ooit gezien heb. Ik neem aan dat ze wel wat meer kan dan ze toen liet zien. Desondanks geloof ik niet dat ze veel zal kunnen bijdragen. Buiten wat extra media-aandacht voor Marussia.

SDG

Citaat van: Vieze baas op 07 maart 2012 - 18:31:14
Nee. Ze is 32 en heeft nog niks gepresteerd. Zal wel een marketingstunt zijn?

Het trekt nu eenmaal iets meer aandacht dan gewoon Sakon Yamamoto binnenhalen, niet?

Franky R.

Citaat van: SDG op 07 maart 2012 - 19:47:24
Citaat van: Vieze baas op 07 maart 2012 - 18:31:14
Nee. Ze is 32 en heeft nog niks gepresteerd. Zal wel een marketingstunt zijn?

Het trekt nu eenmaal iets meer aandacht dan gewoon Sakon Yamamoto binnenhalen, niet?
;D ;D ;D
Helaas is dat zeer correct...De media zal er idd. bovenop duiken, omdat Maria nu eenmaal de enige vrouw is. Maar als ze net zo tekeer gaat op de vrijdag als dat ze deed in de SL...Nou, ik hoop dat ze een dikke huid heeft (figuurlijk gesproken, natuurlijk)!


Maar ze redt het niet...dat denk ik, tenminste...En waarom deze dame, terwijl er genoeg snellere dames zijn die meer hebben gepresteerd?

rafael25

ik denk dat dit een publiciteitsstunt is, dit zal zeker meer aandacht brengen naar het marussia team die zo in de schijnwerpers staat, maar met zo'n erelijst weet ik niet of je wel veel sponsorgeld bij je hebt....

T.Nuvolari

Ach ja, als we in het nieuws willen komen dan maar met een stel borsten. Ik vind het eerlijk gezegd een beetje beschamend. er zijn ten eerste betere vrouwen in de racerij en ten tweede iemand van 32 man of vrouw heeft nog weinig te zoeken tussen het jonge geweld.

Enzo

Citaat van: M@rc op 07 maart 2012 - 22:37:04
Ach ja, als we in het nieuws willen komen dan maar met een stel borsten. Ik vind het eerlijk gezegd een beetje beschamend. er zijn ten eerste betere vrouwen in de racerij en ten tweede iemand van 32 man of vrouw heeft nog weinig te zoeken tussen het jonge geweld.

Tenzij je nog 11 jaar ouder bent en Schumacher heet... ;)

Franky R.

Citaat van: Enzo op 07 maart 2012 - 22:40:19
Citaat van: M@rc op 07 maart 2012 - 22:37:04
Ach ja, als we in het nieuws willen komen dan maar met een stel borsten. Ik vind het eerlijk gezegd een beetje beschamend. er zijn ten eerste betere vrouwen in de racerij en ten tweede iemand van 32 man of vrouw heeft nog weinig te zoeken tussen het jonge geweld.

Tenzij je nog 11 jaar ouder bent en Schumacher heet... ;)
;D ;D ;D


Scherp, en dan ben je Pedro de la Rosa nog vergeten ook...

T.Nuvolari

Das ook waar, maar daar heb ik ook zo mijn gedacht over. ;)
Algoed dat Barrichello het heeft moeten aftrappen of we zaten naar een veld bejaarden te kijken.

gloudiesaurus

Citaat van: Makke op 07 maart 2012 - 19:37:57
Als ik me niet vergis heb ik ze eens ongelooflijk zien sukkelen met haar wagen van Athletico Madrid in de Superleague. Ze werd toen op een ronde gezet en door domme manoeuvres reed ze de leiders bijna van de baan. Dat was echt lachen toen.

Nu, 't is het enige dat ik van haar ooit gezien heb. Ik neem aan dat ze wel wat meer kan dan ze toen liet zien. Desondanks geloof ik niet dat ze veel zal kunnen bijdragen. Buiten wat extra media-aandacht voor Marussia.

Klopt, ik heb dr ook zien rijden op Zandvoort. Ze heeft iig. veel te weinig talent voor de Formule 1... Superleague was al te hoog gegrepen.

Denk dat ze ook niet veel zal rijden! Pure marketingstunt...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Kootje

Vraag me af WIE ?? de 3 personen zijn die op JA gestemd hebben, en WAAROM ?? zij dit denken.  :-\