Poll: Welke team zet jij op één?

Gestart door Enzo, 25 februari 2012 - 20:19:08

« vorige - volgende »

Hoe is de krachtsverhouding momenteel?

Red Bull
McLaren
Ferrari
Mercedes
Lotus

0634

Citaat van: Schumiiii op 17 maart 2012 - 16:29:23
Waarom? 3j stilgelegen want dat heeft toch wel sporen nagelaten.
43j oud. Niet meer op je aller aller best zijn, schumacher is nog steeds goed maar die heeft wel een beetje aan snelheid moeten inboeten en dat is jammer want een schumi zoals vroeger op zijn best eindigd zelfs vandaag nog wat dichter op hamilton.

Dat het een prima prestatie zou zijn ontken ik niet hoor. Maar waarom moet ik het hem dan perse gunnen? Als Hakkinen morgen terug keert hoef ik toch ook niet opeens voor hem te juichen? Ik heb nooit wat met Schumacher gehad, dat heb ik nog steeds niet. Veel respect voor zijn presteren net als van vele andere kampioen en racewinnaars. Maar meer dan dat heb ik nooit met hem gehad. Ik gun hem best een zege, maar ik kan er wel 10 opnoemen die ik liever zie winnen. Ik snap die 'Schumacher is terug dus het zou zo leuk zijn als hij wint'-hype nooit zo. Ik zie liever een jong talent winnen die nog niet weet hoe het voelt.

Maar goed, dat is allemaal persoonlijk. Ieder zijn voorkeuren.

Franky R.

CitaatIk snap die 'Schumacher is terug dus het zou zo leuk zijn als hij wint'-hype nooit zo. Ik zie liever een jong talent winnen die nog niet weet hoe het voelt.


100% meer eens...

Jozef

Ik heb Schumacher in de periode 2000-2004 altijd verguisd maar ik zou het ook wel fantastisch vinden om hem nog een keer een race te zien winnen hoor. Dat zou qua prestatie nog uitzonderlijker zijn dan een paar van die wereldtitels van hem.

Enzo

#273
Citaat van: Jozef op 17 maart 2012 - 18:41:48
Ik heb Schumacher in de periode 2000-2004 altijd verguisd maar ik zou het ook wel fantastisch vinden om hem nog een keer een race te zien winnen hoor. Dat zou qua prestatie nog uitzonderlijker zijn dan een paar van die wereldtitels van hem.

Eensch... 8)

Gerard

#274
Ach ja, Schumacher..... die heeft toch alles al gewonnen... Het zou nou eens leuk zijn als iemand als Grosjean zou winnen, of in ieder geval et podium zou mogen te beklimmen!!

Maar goed, even terug naar het onderwerp van di topic.. Ik heb me toch ernstig vergist.. Red Bull is lang niet zo sterk/dominant als vorig jaar  ::)

Folkert

Vooruit, 1 race laat ik hem nog wel winnen, maar daarna is het genoeg geweest en mag hij weer vrolijk op p4 eindigen.  ;D

Trouwens: Waar is mijn eer en toewijzing van het hopen op een winnende Hamilton. Het is namelijk ook dankzij mijn hoop dat hij nu op pole rijd en morgen de race wint he.


Maar goed, ben benieuwd naar de race morgen. Kwali van Schumacher was goed, maar kan hij het morgen vast houden of valt hij terug en passeert Rosberg hem weer.
Verwacht ergens wel het laatste, gezien Mercedes banden als brandstof gebruikt.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

#276
Citaat van: Burorri op 17 maart 2012 - 19:12:16

Trouwens: Waar is mijn eer en toewijzing van het hopen op een winnende Hamilton. Het is namelijk ook dankzij mijn hoop dat hij nu op pole rijd en morgen de race wint he.


Bij deze...Ik geef de eer graag aan jou...Kan Wizard bij jou klagen... :P


:D

Enzo

Citaat van: Burorri op 17 maart 2012 - 19:12:16
Vooruit, 1 race laat ik hem nog wel winnen, maar daarna is het genoeg geweest en mag hij weer vrolijk op p4 eindigen.  ;D
Maar goed, ben benieuwd naar de race morgen. Kwali van Schumacher was goed, maar kan hij het morgen vast houden of valt hij terug en passeert Rosberg hem weer.
Verwacht ergens wel het laatste, gezien Mercedes banden als brandstof gebruikt.

Ik verwacht het niet, vorig jaar was Schumacher juist sterker in de race tov de kwali. Zie geen reden waarom het morgen anders zou moeten zijn.

0634

Citaat van: Burorri op 17 maart 2012 - 19:12:16
Vooruit, 1 race laat ik hem nog wel winnen, maar daarna is het genoeg geweest en mag hij weer vrolijk op p4 eindigen.  ;D

Trouwens: Waar is mijn eer en toewijzing van het hopen op een winnende Hamilton. Het is namelijk ook dankzij mijn hoop dat hij nu op pole rijd en morgen de race wint he.


Maar goed, ben benieuwd naar de race morgen. Kwali van Schumacher was goed, maar kan hij het morgen vast houden of valt hij terug en passeert Rosberg hem weer.
Verwacht ergens wel het laatste, gezien Mercedes banden als brandstof gebruikt.
Als merc rubber als brandstof verbruikt heeft Rosberg net zo'n groot probleem als schumi lijkt me ;).

Wizard

Citaat van: Jeroen op 17 maart 2012 - 18:22:48
Ik snap die 'Schumacher is terug dus het zou zo leuk zijn als hij wint'-hype nooit zo. Ik zie liever een jong talent winnen die nog niet weet hoe het voelt.

Wat mij betreft mag de beste winnen of het nu een ervaren kampioen is of een rookie. Maar daarin verschillen we van mening. Ik kan Schumiiiiii (zoiets) prima begrijpen in dit geval: Schumacher kwam terug en moest beginnen van voor af aan. Geen wedstrijdritme, niet meer de jongste, zware blessure achter de rug en ook is het één en ander verandert sinds zijn vertek. Echter werd Schumacher na een paar races al afgeschreven. Hij zou het veleerd zijn. Wat zou het dan machtig mooi zijn, in het kader van "deksel op de neus", mocht hij wederom de hoogste trede op het podium beklimmen. Schumachers prestaties kregen een verandering van kleur door de matige Mercedes en het talent Rosberg. Wennen ging niet meer zoals dat ging in begin jaren 90. Toch heb ik altijd gezegd dat Schumacher als geen ander weet hoe hij een auto/team naar zijn hand moet zetten. Iemand die niet zijn rijstijl aanpast aan de auto maar de auto laat aanpassen aan zijn rijstijl. Als hij binnen 3 seizoenen het klaarkrijgt om opnieuw te winnen maak ik een hele diepe buiging voor 'der Meister'.

Enzo


Folkert

Citaat van: Jeroen op 17 maart 2012 - 20:05:27
Citaat van: Burorri op 17 maart 2012 - 19:12:16
Vooruit, 1 race laat ik hem nog wel winnen, maar daarna is het genoeg geweest en mag hij weer vrolijk op p4 eindigen.  ;D

Trouwens: Waar is mijn eer en toewijzing van het hopen op een winnende Hamilton. Het is namelijk ook dankzij mijn hoop dat hij nu op pole rijd en morgen de race wint he.


Maar goed, ben benieuwd naar de race morgen. Kwali van Schumacher was goed, maar kan hij het morgen vast houden of valt hij terug en passeert Rosberg hem weer.
Verwacht ergens wel het laatste, gezien Mercedes banden als brandstof gebruikt.
Als merc rubber als brandstof verbruikt heeft Rosberg net zo'n groot probleem als schumi lijkt me ;).
Mag ook al niet meer dag dromen :( :'(
Trotse vader van Rosalie(L)

Schumiiii

Citaat van: Wizard op 17 maart 2012 - 22:23:10
Citaat van: Jeroen op 17 maart 2012 - 18:22:48
Ik snap die 'Schumacher is terug dus het zou zo leuk zijn als hij wint'-hype nooit zo. Ik zie liever een jong talent winnen die nog niet weet hoe het voelt.

Wat mij betreft mag de beste winnen of het nu een ervaren kampioen is of een rookie. Maar daarin verschillen we van mening. Ik kan Schumiiiiii (zoiets) prima begrijpen in dit geval: Schumacher kwam terug en moest beginnen van voor af aan. Geen wedstrijdritme, niet meer de jongste, zware blessure achter de rug en ook is het één en ander verandert sinds zijn vertek. Echter werd Schumacher na een paar races al afgeschreven. Hij zou het veleerd zijn. Wat zou het dan machtig mooi zijn, in het kader van "deksel op de neus", mocht hij wederom de hoogste trede op het podium beklimmen. Schumachers prestaties kregen een verandering van kleur door de matige Mercedes en het talent Rosberg. Wennen ging niet meer zoals dat ging in begin jaren 90. Toch heb ik altijd gezegd dat Schumacher als geen ander weet hoe hij een auto/team naar zijn hand moet zetten. Iemand die niet zijn rijstijl aanpast aan de auto maar de auto laat aanpassen aan zijn rijstijl. Als hij binnen 3 seizoenen het klaarkrijgt om opnieuw te winnen maak ik een hele diepe buiging voor 'der Meister'.

Gij zijt altijd een van de weinige op die andere fora geweest die nog oke was samen mee knarf.
Je toont nogmaals aan waarom nu, eindelijk, iemand die mijn punt snapt :-). Ik begrijp dat wel, anderen zijn geen supporter van deze, die kunnen of willen dit niet snappen, deze hebben ook nog nooit zoiets meegemaakt, hun idool die stopt, terug komt na al die miserie die je hier hebt opgesomt want ik was idd zijn blessure nog vergeten ook en als deze dan dit seizoen eens zou kunnen winnen? Al die jonge talenten kloppen, een schumacher die niet meer op zijn allersterkst is zoals vroeger, dit overtreft alle wereldtitels en records, man, please,let it happen, ook al is het maar 1 race en wint rosberg 5races, i don't care, 1keer, als da gebeurt ik ga beginnen janken denk ik.  :'( :) :D

0634

Ik heb dat idd nooit meegemaakt, dat mijn idool terugkeert. Die eindigde namelijk in 1994 in een muur.

Maar ik begrijp je verder best hoor, maar ik legde alleen uit waarom IK hem hem niet meer gun dan een ander. Die kan een ieder uiteraard heel anders over denken.

Jozef

Nou, het goede antwoord op de pollvraag was dus:

1) McLaren
2) Red Bull
3) oh oh, zou het Mercedes zijn of toch Lotus? Ik durf 'm nog niet te callen, een Kimi die zijn kwalificatie niet verpest zou volgens mij wel voor de Mercs gefinisht zijn, ook als die geen technische problemen hadden gehad!