Poll: Welke team zet jij op één?

Gestart door Enzo, 25 februari 2012 - 20:19:08

« vorige - volgende »

Hoe is de krachtsverhouding momenteel?

Red Bull
McLaren
Ferrari
Mercedes
Lotus

Kootje

Citaat van: Enzo op 16 maart 2012 - 17:28:03
Citaat van: Jeroen op 16 maart 2012 - 17:24:45
Het zou leuk zijn als Merc een race wint, zeker Rosberg gun ik het zo onderhand wel. Maar ik denk nog steeds van niet. VT's zeggen nou eenmaal niet veel, al zullen ze wel wat dichter bij zitten dan voorheen (hoop ik).

Natuurlijk zou het mooi zijn als Rosberg z'n eerste race wint. Maar het zou helemaal een 'Feel good story' zijn als Schumacher er een wint, zeker na zijn moeizame rentree. Sta ik hier alleen in?

Sta je zeker niet alleen in.
Ik, als Schumi hater, gun het hem
Al is het alleen maar om  z'n criticasters de mond te snoeren.
Daarmee wil ik niet zeggen dat ik 't Nico niet gun. maar die komt imo gewoon tekort

Enzo

Citaat van: Jeroen op 16 maart 2012 - 19:59:33
Citaat van: Enzo op 16 maart 2012 - 17:28:03
Citaat van: Jeroen op 16 maart 2012 - 17:24:45
Het zou leuk zijn als Merc een race wint, zeker Rosberg gun ik het zo onderhand wel. Maar ik denk nog steeds van niet. VT's zeggen nou eenmaal niet veel, al zullen ze wel wat dichter bij zitten dan voorheen (hoop ik).

Natuurlijk zou het mooi zijn als Rosberg z'n eerste race wint. Maar het zou helemaal een 'Feel good story' zijn als Schumacher er een wint, zeker na zijn moeizame rentree. Sta ik hier alleen in?
Och, ik gun iedereen een zege, dus Schumacher ook. Ik heb aan geen van allen een uitgesproken hekel. Maar goed, dan liever Rosberg, die won nog nooit, Schumacher heb ik al 91 keer bovenop dat podium gezien. Waarom zou ik het MS dan meer gunnen?

Omdat hij een flink bekritiseerde en gedurfde comeback maakt, 2 mindere seizoenen achter de rug heeft, voor velen een held en al 43 is? Men denkt/dacht dat hij het niet meer kon, als het dan toch lukt is dat een erg mooi verhaal.

Maar misschien zie ik dit zo omdat ik een fan ben... ;D

0634

Citaat van: Enzo op 16 maart 2012 - 20:26:54
Omdat hij een flink bekritiseerde en gedurfde comeback maakt, 2 mindere seizoenen achter de rug heeft, voor velen een held en al 43 is? Men denkt/dacht dat hij het niet meer kon, als het dan toch lukt is dat een erg mooi verhaal.

Maar misschien zie ik dit zo omdat ik een fan ben... ;D
Ja dat is een prachtig verhaal maar ach, zo zou het ook mooi zijn als Kimi zijn comeback bekroond met een zege. Of als Massa, die door iedereen is afgeschreven, eens een klinkende zege pakt. Of Webber die Vettel op de baan inhaalt en wint. Of Hamilton die een kutseizoen reed en die nu eens op gaat staan en iedeeen om de oren mept. Allemaal prachtige verhalen. Ik zou niet weten waarom het specialer zou zijn als MS wint. Nogmaals: ik gun het hem best en als hij het verdient, verdient hij het. Maar ik zie niet zo in waarom ik meer sympathie voor hem zou moeten hebben omdat hij ooit heel erg goed was.

rafael25

McLaren..de redbull mist topsnelheid  :o zag ik..

Jozef

#259
We zijn nu halfweg FP3 en ik zou op dit moment zeggen dat Mercedes het snelste team is in de kwalificatie en dat McLaren de beste race-snelheid heeft.

Maar Red Bull speelt nog een beetje verstoppertje. :)

Edit: en dan is daar ineens weer Lotus met de snelste tijd, het wordt echt een fantastische kwalificatie straks :D

Franky R.

Citaat van: Jozef op 17 maart 2012 - 04:28:42
We zijn nu halfweg FP3 en ik zou op dit moment zeggen dat Mercedes het snelste team is in de kwalificatie en dat McLaren de beste race-snelheid heeft.

Maar Red Bull speelt nog een beetje verstoppertje. :)

Edit: en dan is daar ineens weer Lotus met de snelste tijd, het wordt echt een fantastische kwalificatie straks :D
Ik hoop op Mclaren, Mercedes en Lotus op kop. En dan RBR en Force India er vlak achter.

Folkert

Citaat van: Franky R. op 17 maart 2012 - 05:26:18
Citaat van: Jozef op 17 maart 2012 - 04:28:42
We zijn nu halfweg FP3 en ik zou op dit moment zeggen dat Mercedes het snelste team is in de kwalificatie en dat McLaren de beste race-snelheid heeft.

Maar Red Bull speelt nog een beetje verstoppertje. :)

Edit: en dan is daar ineens weer Lotus met de snelste tijd, het wordt echt een fantastische kwalificatie straks :D
Ik hoop op Mclaren, Mercedes en Lotus op kop. En dan RBR en Force India er vlak achter.
Ziet er naar uit dat de RBR8 toch nog iets mist aan snelheid. Maar Vettel heeft nog niet met de zachte band gereden en zou misschien nog wel dat beetje extra kunnen pakken en sneller zijn dan Hamilton. Ziet er vooralsnog goed uit voor Mclaren. 2 van de 3 sessies tot nu het snelste. Al denk ik dat RBR nog wel beetje extra kan hebben straks.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jozef

Citaat van: Franky R. op 17 maart 2012 - 05:26:18
Citaat van: Jozef op 17 maart 2012 - 04:28:42
We zijn nu halfweg FP3 en ik zou op dit moment zeggen dat Mercedes het snelste team is in de kwalificatie en dat McLaren de beste race-snelheid heeft.

Maar Red Bull speelt nog een beetje verstoppertje. :)

Edit: en dan is daar ineens weer Lotus met de snelste tijd, het wordt echt een fantastische kwalificatie straks :D
Ik hoop op Mclaren, Mercedes en Lotus op kop. En dan RBR en Force India er vlak achter.

Dan ben jij nu een tevreden man denk ik? ;D

Wizard


Schumiiii

#264
Citaat van: Jeroen op 16 maart 2012 - 19:59:33
Citaat van: Enzo op 16 maart 2012 - 17:28:03
Citaat van: Jeroen op 16 maart 2012 - 17:24:45
Het zou leuk zijn als Merc een race wint, zeker Rosberg gun ik het zo onderhand wel. Maar ik denk nog steeds van niet. VT's zeggen nou eenmaal niet veel, al zullen ze wel wat dichter bij zitten dan voorheen (hoop ik).

Natuurlijk zou het mooi zijn als Rosberg z'n eerste race wint. Maar het zou helemaal een 'Feel good story' zijn als Schumacher er een wint, zeker na zijn moeizame rentree. Sta ik hier alleen in?
Och, ik gun iedereen een zege, dus Schumacher ook. Ik heb aan geen van allen een uitgesproken hekel. Maar goed, dan liever Rosberg, die won nog nooit, Schumacher heb ik al 91 keer bovenop dat podium gezien. Waarom zou ik het MS dan meer gunnen?

Waarom? 3j stilgelegen want dat heeft toch wel sporen nagelaten.
43j oud. Niet meer op je aller aller best zijn, schumacher is nog steeds goed maar die heeft wel een beetje aan snelheid moeten inboeten en dat is jammer want een schumi zoals vroeger op zijn best eindigd zelfs vandaag nog wat dichter op hamilton.
Waarom nog; omdat het van 2006 geleden is we nog eens mogen vieren hebben; tis al 6jaar geleden nu (uiteraard kan je nie winne als je hebt stilgelegen).
En omdat het nu eenmal de grootmeester is en blijft, niks leukers schumi mee zijn sprongetje op het podium te zien, inplaats van die saaie vettel mee zijn vingertje altijd, heb liever schumi die wint, zie ook mijn avatar, gebalde vuist,tanden op elkaar en als laatste waar ik nu op kan komen is ook nog dat het ook de nr 1 is die zo voor zijn sport leeft,amen.

Ik was het nog vergete; ook nog om al die mensen de mond te snoeren schumi beter zou stoppen, versleten is, afgemaakt werd door de haterkes en de media enz...
Ik geef toe, dat 1ste j had ik ook een beetje schrik maar vorig seizoen wist ik het, schumi kan het nog, geef deze een beter wagen heb ik gezegd en je zal zien.

Franky R.

Citaat van: Jozef op 17 maart 2012 - 15:16:25
Citaat van: Franky R. op 17 maart 2012 - 05:26:18
Citaat van: Jozef op 17 maart 2012 - 04:28:42
We zijn nu halfweg FP3 en ik zou op dit moment zeggen dat Mercedes het snelste team is in de kwalificatie en dat McLaren de beste race-snelheid heeft.

Maar Red Bull speelt nog een beetje verstoppertje. :)

Edit: en dan is daar ineens weer Lotus met de snelste tijd, het wordt echt een fantastische kwalificatie straks :D

Ik hoop op Mclaren, Mercedes en Lotus op kop. En dan RBR en Force India er vlak achter.


Dan ben jij nu een tevreden man denk ik? ;D

Hm, laat ik maar "ja" zeggen, al doelde ik met mijn 'wens' op de uitslag van de race... ;)

CitaatFranky mag nooit meer hopen.


"Nooit" duurt wel erg lang, he! En ik heb ook nog een behoorlijk lang lijsten met zaken waar ik op hoop (oa. lotto winnen, in een echte F1-auto rijden, nieuwe vriendin)... :P

;)

Wizard

Daar heb ik vrede mee, Franky, zolang je niet hoopt dat Hamilton kampioen wordt vind ik het best. ;)

Franky R.

Citaat van: Wizard op 17 maart 2012 - 17:36:45
Daar heb ik vrede mee, Franky, zolang je niet hoopt dat Hamilton kampioen wordt vind ik het best. ;)


Oei, want dat hoop ik dus wel... ;D


Franky R.

Citaat van: Wizard op 17 maart 2012 - 17:39:26
Kak!!! :'(


Ach,


Je moet het gewoon zo zien...Ik mag het wel hopen, maar het is Lewis die zijn koppie erbij moet houden. Ik win toch liever de lotto (11,5 miljoen euro bruto deze week) dan dat Lewis Hamilton WK wordt... 8)


Hopelijk voel je je nu beter? ;D
;)