Poll: Welke team zet jij op één?

Gestart door Enzo, 25 februari 2012 - 20:19:08

« vorige - volgende »

Hoe is de krachtsverhouding momenteel?

Red Bull
McLaren
Ferrari
Mercedes
Lotus

Bart VD

Citaat van: Wizard op 08 maart 2012 - 17:50:21
Wordt Hamilton vervangen door Alonso??

Is dat diezelfde kerel die als tweevoudig kampioen door toenmalig rookie Hamilton naar huis werd gereden? ;)
This space for rent


Folkert

Citaat van: Kootje op 08 maart 2012 - 15:51:17
Citaat van: Burorri op 08 maart 2012 - 15:33:27
laten we het hopen, die auto is nu wel te verslaan denk ik. Ik schat de rijders titel eerder bij Mclaren dan RBR, want lijkt er op dat de auto's erg gewaagd aan elkaar zijn en qua rijders heeft Mclaren de beste 2 imo.

Ik schat zelf de RBR, mits de problemen verholpen worden, nog net iets hoger in.
Vettel zie ik daarom z'n titel wel prolongeren, al is het alleen maar omdat Hamilton en Button elkaar punten af zullen snoepen.
Echter zal dit niet met dezelfde dominantie gaan als vorig jaar.

Omdat ik het gat tussen RBR en McLaren niet héél groot verwacht, zie ik hun niet de constructeurstitel pakken.
Die is dankzij het beste rijdersduo van het veld voor McLaren, daar kan Vettel in z'n uppie niet tegenop.
Van Webber heb ik namelijk geen al te hoge verwachtingen, iig niets meer dan hij vorig jaar liet zien.
Met Problemen schat ik ze lager in dan Mclaren in de uitslag, misschien in absolute snelheid net iets beter, maar neit veel. Er is geen dominantie zoals vorig jaar, daar ligt dit veld denk ik te dicht op elkaar. Zonder problemen schat ik ze op de zelfde hoogte, want ik denk dat ze door die problemen niet de snelheid kunnen pakken die ze wel krijgen met problemen.
Button blijft sterk rijden en Hamilton neemt herkansing op vorig jaar en rijd ook gewoon heel sterk seizoen( en word natuurlijk WK ;) )
Ik denk vooral dat RBR het dit jaar verliest door betrouwbaarheid problemen. Daarnaast denk ik wel dat Webber een veel sterker jaar zal rijden en niet zomaar door Vettel zal worden verslagen. Denk dat Webber ook veel punten weg zal snoepen van Vettel. Ik ben er zeker van dat Webber vorig jaar de auto gewoon niet onder de knie kreeg en dat dit jaar wel zal lukken. De banden speelde hem veel parten.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Erg voorbarig om probleempjes in het voortraject nu al door te trekken over een compleet seizoen. Daarvoor is geen enkele aanwijzing. Het is meer hoop dan ergens op gebaseerd.

Folkert

Citaat van: Wizard op 08 maart 2012 - 18:17:40
Erg voorbarig om probleempjes in het voortraject nu al door te trekken over een compleet seizoen. Daarvoor is geen enkele aanwijzing. Het is meer hoop dan ergens op gebaseerd.
Daarom gebruik ik woorden als "Denk ik" en "schat ik"

Al zijn er zeker enkele aanwijzingen die aan geven dat er wel degelijk "Problemen" zijn bij RBR en dat het lastig gaat worden. Ok, niet over het hele seizoen, maar ik presenteer helemaal niks als feiten.

Enige feit van 2012 is dat de beste coureur van het veld, WK word. Namelijk Hamilton.
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Citaat van: Kootje op 08 maart 2012 - 17:52:35
Citaat van: Wizard op 08 maart 2012 - 17:46:58
Wordt Hamilton vervangen door Alonso??

Nee Button ;)
McLaren's nummer 1 coureur vervangen? Waarom dan? ;)

Kootje

Citaat van: Jeroen op 08 maart 2012 - 18:38:44
Citaat van: Kootje op 08 maart 2012 - 17:52:35
Citaat van: Wizard op 08 maart 2012 - 17:46:58
Wordt Hamilton vervangen door Alonso??

Nee Button ;)
McLaren's nummer 1 coureur vervangen? Waarom dan? ;)

Omdat Alonso en Hamilton samen zo'n gezellig stel zijn.  ;D

0634

Citaat van: Kootje op 08 maart 2012 - 18:57:55


Omdat Alonso en Hamilton samen zo'n gezellig stel zijn.  ;D
Laat Lewis dan maar naar Ferrari gaan. Lijkt mij beter. ;)

JimmySPA

Citaat van: Jeroen op 08 maart 2012 - 18:59:22
Citaat van: Kootje op 08 maart 2012 - 18:57:55


Omdat Alonso en Hamilton samen zo'n gezellig stel zijn.  ;D
Laat Lewis dan maar naar Ferrari gaan. Lijkt mij beter. ;)

Mwah doe maar niet, krijgen we weer van die lange pitstops in de kwalificatie  :)

"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

rafael25

Citaat van: Jeroen op 08 maart 2012 - 18:59:22
Citaat van: Kootje op 08 maart 2012 - 18:57:55


Omdat Alonso en Hamilton samen zo'n gezellig stel zijn.  ;D
Laat Lewis dan maar naar Ferrari gaan. Lijkt mij beter. ;)
Hamilton bij Ferrari? Please no! >:( >:( >:(

Kootje

Citaat van: Jeroen op 08 maart 2012 - 18:59:22
Citaat van: Kootje op 08 maart 2012 - 18:57:55


Omdat Alonso en Hamilton samen zo'n gezellig stel zijn.  ;D
Laat Lewis dan maar naar Ferrari gaan. Lijkt mij beter. ;)

Nee ..... doe maar niet.
Moet ik nog voor die gasten gaan juichen ook.

Gelukkig is het allemaal onzin en blijven Alonso, Button en Hamilton voorlopig nog ff zitten waar ze zitten. :)

monaco2011

Citaat van: Burorri op 08 maart 2012 - 18:16:20
Citaat van: Kootje op 08 maart 2012 - 15:51:17
Citaat van: Burorri op 08 maart 2012 - 15:33:27
laten we het hopen, die auto is nu wel te verslaan denk ik. Ik schat de rijders titel eerder bij Mclaren dan RBR, want lijkt er op dat de auto's erg gewaagd aan elkaar zijn en qua rijders heeft Mclaren de beste 2 imo.

Ik schat zelf de RBR, mits de problemen verholpen worden, nog net iets hoger in.
Vettel zie ik daarom z'n titel wel prolongeren, al is het alleen maar omdat Hamilton en Button elkaar punten af zullen snoepen.
Echter zal dit niet met dezelfde dominantie gaan als vorig jaar.

Omdat ik het gat tussen RBR en McLaren niet héél groot verwacht, zie ik hun niet de constructeurstitel pakken.
Die is dankzij het beste rijdersduo van het veld voor McLaren, daar kan Vettel in z'n uppie niet tegenop.
Van Webber heb ik namelijk geen al te hoge verwachtingen, iig niets meer dan hij vorig jaar liet zien.
Met Problemen schat ik ze lager in dan Mclaren in de uitslag, misschien in absolute snelheid net iets beter, maar neit veel. Er is geen dominantie zoals vorig jaar, daar ligt dit veld denk ik te dicht op elkaar. Zonder problemen schat ik ze op de zelfde hoogte, want ik denk dat ze door die problemen niet de snelheid kunnen pakken die ze wel krijgen met problemen.
Button blijft sterk rijden en Hamilton neemt herkansing op vorig jaar en rijd ook gewoon heel sterk seizoen( en word natuurlijk WK ;) )
Ik denk vooral dat RBR het dit jaar verliest door betrouwbaarheid problemen. Daarnaast denk ik wel dat Webber een veel sterker jaar zal rijden en niet zomaar door Vettel zal worden verslagen. Denk dat Webber ook veel punten weg zal snoepen van Vettel. Ik ben er zeker van dat Webber vorig jaar de auto gewoon niet onder de knie kreeg en dat dit jaar wel zal lukken. De banden speelde hem veel parten.
denk=hoop???

Jozef

Citaat van: Kootje op 07 maart 2012 - 18:55:44
Klopt, maar voor de statistieken telt het wel. ::)

Maar als we het hebben over Ferrari als team, dan weten jij en ik allebei dat Ferrari in 2005 een absoluut rampjaar had, Ferrari onwaardig. Ondanks Schumacher, Brawn en Todt. Dat was uiteindelijk waar de discussie om ging. ;)

0634

Citaat van: monaco2011 op 08 maart 2012 - 19:30:39
Citaat van: Burorri op 08 maart 2012 - 18:16:20
Citaat van: Kootje op 08 maart 2012 - 15:51:17
Citaat van: Burorri op 08 maart 2012 - 15:33:27
laten we het hopen, die auto is nu wel te verslaan denk ik. Ik schat de rijders titel eerder bij Mclaren dan RBR, want lijkt er op dat de auto's erg gewaagd aan elkaar zijn en qua rijders heeft Mclaren de beste 2 imo.

Ik schat zelf de RBR, mits de problemen verholpen worden, nog net iets hoger in.
Vettel zie ik daarom z'n titel wel prolongeren, al is het alleen maar omdat Hamilton en Button elkaar punten af zullen snoepen.
Echter zal dit niet met dezelfde dominantie gaan als vorig jaar.

Omdat ik het gat tussen RBR en McLaren niet héél groot verwacht, zie ik hun niet de constructeurstitel pakken.
Die is dankzij het beste rijdersduo van het veld voor McLaren, daar kan Vettel in z'n uppie niet tegenop.
Van Webber heb ik namelijk geen al te hoge verwachtingen, iig niets meer dan hij vorig jaar liet zien.
Met Problemen schat ik ze lager in dan Mclaren in de uitslag, misschien in absolute snelheid net iets beter, maar neit veel. Er is geen dominantie zoals vorig jaar, daar ligt dit veld denk ik te dicht op elkaar. Zonder problemen schat ik ze op de zelfde hoogte, want ik denk dat ze door die problemen niet de snelheid kunnen pakken die ze wel krijgen met problemen.
Button blijft sterk rijden en Hamilton neemt herkansing op vorig jaar en rijd ook gewoon heel sterk seizoen( en word natuurlijk WK ;) )
Ik denk vooral dat RBR het dit jaar verliest door betrouwbaarheid problemen. Daarnaast denk ik wel dat Webber een veel sterker jaar zal rijden en niet zomaar door Vettel zal worden verslagen. Denk dat Webber ook veel punten weg zal snoepen van Vettel. Ik ben er zeker van dat Webber vorig jaar de auto gewoon niet onder de knie kreeg en dat dit jaar wel zal lukken. De banden speelde hem veel parten.
denk=hoop???

Dat denk ik ook. Want ik kan het me niet voorstellen. In 2010 waren ze gelijkwaardig maar was Vettel gewoon nog niet helemaal top. Dit jaar is hij doorgegroeid en zal Webber er verder nooit meer aankomen. Dat althans denk ik, maar ik laat me graag verrassen.

Kootje

Citaat van: Jozef op 08 maart 2012 - 19:39:59
Citaat van: Kootje op 07 maart 2012 - 18:55:44
Klopt, maar voor de statistieken telt het wel. ::)

Maar als we het hebben over Ferrari als team, dan weten jij en ik allebei dat Ferrari in 2005 een absoluut rampjaar had, Ferrari onwaardig. Ondanks Schumacher, Brawn en Todt. Dat was uiteindelijk waar de discussie om ging. ;)

Mwah ..... rampjaar .....hmm  :-\
Voor wat ze de jaren ervoor gewend waren geraakt wel ja, maar zo'n slecht jaar was 't nu ook weer niet.
Maar goed, dat zijn wel hele oude koeien.  ;)