Poll: Welke team zet jij op één?

Gestart door Enzo, 25 februari 2012 - 20:19:08

« vorige - volgende »

Hoe is de krachtsverhouding momenteel?

Red Bull
McLaren
Ferrari
Mercedes
Lotus

Wizard

Citaat van: Jeroen op 18 maart 2012 - 06:57:59
Ik heb dat idd nooit meegemaakt, dat mijn idool terugkeert. Die eindigde namelijk in 1994 in een muur.

Maar ik begrijp je verder best hoor, maar ik legde alleen uit waarom IK hem hem niet meer gun dan een ander. Die kan een ieder uiteraard heel anders over denken.

Dat is waar.

Wizard

Citaat van: Schumiiii op 18 maart 2012 - 01:19:22
Gij zijt altijd een van de weinige op die andere fora geweest die nog oke was samen mee knarf.

Over welk forum hebben wij het dan? Ik denk dat jij je vergist.

CitaatJe toont nogmaals aan waarom nu, eindelijk, iemand die mijn punt snapt :-). Ik begrijp dat wel, anderen zijn geen supporter van deze, die kunnen of willen dit niet snappen, deze hebben ook nog nooit zoiets meegemaakt, hun idool die stopt, terug komt na al die miserie die je hier hebt opgesomt want ik was idd zijn blessure nog vergeten ook en als deze dan dit seizoen eens zou kunnen winnen? Al die jonge talenten kloppen, een schumacher die niet meer op zijn allersterkst is zoals vroeger, dit overtreft alle wereldtitels en records, man, please,let it happen, ook al is het maar 1 race en wint rosberg 5races, i don't care, 1keer, als da gebeurt ik ga beginnen janken denk ik.  :'( :) :D

Er zullen vast wel meer mensen zijn die je snappen alleen zijn deze forummers het niet met je eens. Dat is anders dan jij nu probeert te vertellen. Ook Jeroen snapt je prima. ;) Verschil is dat ik mij wel kan vinden in je mening.

Jozef

Citaat van: Wizard op 18 maart 2012 - 11:21:37
Er zullen vast wel meer mensen zijn die je snappen alleen zijn deze forummers het niet met je eens. Dat is anders dan jij nu probeert te vertellen. Ook Jeroen snapt je prima. ;) Verschil is dat ik mij wel kan vinden in je mening.

Net als Burorri, Enzo en ik. Dus ik snap niet zo goed waarom hij weer in de Kalimero-rol kruipt. :P

Wizard

Dat lezen we vandaag of morgen wel. ;)

Folkert

Citaat van: Jozef op 18 maart 2012 - 11:37:01
Citaat van: Wizard op 18 maart 2012 - 11:21:37
Er zullen vast wel meer mensen zijn die je snappen alleen zijn deze forummers het niet met je eens. Dat is anders dan jij nu probeert te vertellen. Ook Jeroen snapt je prima. ;) Verschil is dat ik mij wel kan vinden in je mening.

Net als Burorri, Enzo en ik. Dus ik snap niet zo goed waarom hij weer in de Kalimero-rol kruipt. :P
Misschien was het eitje wat hij gister at te groot en moest hij toch wat doen met die schil.
Trotse vader van Rosalie(L)