Poll: Welke team zet jij op één?

Gestart door Enzo, 25 februari 2012 - 20:19:08

« vorige - volgende »

Hoe is de krachtsverhouding momenteel?

Red Bull
McLaren
Ferrari
Mercedes
Lotus

Folkert

Ik begrijp dat tabelletje niet helemaal moet ik zeggen. Wat hebben ze berekent of laat het zien?
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Zoals ik 'm begrijp hebben de 5 afzonderlijke kranten/tijdschriften hun verwachtte ranglijst neergezet.
Daarna zijn daar punten aan verbonden (1e = 1 punt - 12e = 12 punten), zijn deze opgeteld en is daaruit deze ranglijst ontstaan. (degene met de minste punten op 1 - die met de meeste op 12)

Gerard

#17
Ik denk dat het veld dichterbij elkaar zit dan vorig jaar,maar dat Red Bull (Vettel) nog steeds een kleine voorsprong heeft.. De grootste stap voorwaarts? Force India en Lotus... Mercedes zal denk ik met Ferrari om een enkele podiumplaats vechten, als de Buls en/of Macs een probleem hebben...

gloudiesaurus

Ik verwacht dat Caterham wel wat hoger komt te staan, ik verwacht aansluiting met het middenveld
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

En voor Williams verwacht ik een moeilijk seizoen...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Franky R.

De Top 2 lijkt mij wel te kloppen, maarre...Ferrari op 6?!
Dat lijkt mij wel heel erg straf. Zo slecht deden ze het niet in 2011. Althans, zo slecht deed Alonso het niet in de Ferrari van 2011... :P


Nee, ik denk dat Ferrari op 3 staan, maar onder flink druk zal komen te staan van Mercedes en Lotus.


1. RBR
2. McLaren
3. Ferrari/Lotus/Mercedes


Zoiets dus...

robbert

Citaat van: Franky R. op 26 februari 2012 - 20:54:50
De Top 2 lijkt mij wel te kloppen, maarre...Ferrari op 6?!
Dat lijkt mij wel heel erg straf. Zo slecht deden ze het niet in 2011. Althans, zo slecht deed Alonso het niet in de Ferrari van 2011... :P


Nee, ik denk dat Ferrari op 3 staan, maar onder flink druk zal komen te staan van Mercedes en Lotus.


1. RBR
2. McLaren
3. Ferrari/Lotus/Mercedes


Zoiets dus...

ja dat denk ik ook. Ferrari zal niet veel kans hebben om op de titel te jagen, doordat ze zullen strijden met mercedes voor een podiumplaats, als mclaren of redbull technische problemen krijgen

Gerard

Kunnen alle teams eens op 1 komen? Dat lijkt mij nou wel wat :)

Vieze baas

Uit de testtijden valt weinig op te maken. Lotus, RBR, Mclaren, FI, Ferrari, Williams en Sauber hebben een keer bovenaan gestaan.

Ik denk zelf dat RBR er goed voor staat. Mclaren/Lotus daar iets achter. Dan Mercedes/FI/Ferrari

Schumiiii

Ik ga domweg alles op mercedes zetten, ze gaan iedereen verrassen en stokken in de wielen steken.

Folkert

Citaat van: Schumiiii op 27 februari 2012 - 16:41:31
Ik ga domweg alles op mercedes zetten, ze gaan iedereen verrassen en stokken in de wielen steken.
zou wel verdomd gaaf zijn en enorme verrassing, maar met Rosberg als WK kan ik ook wel leven. Maar ik verwacht Mercedes niet op het podium. Zonder problemen bij de top, zullen ze rond p6-9 rond rijden, met hele sterke concurrentie van Ferrari, FI en Sauber. Misschien zelfs Torro Rosso en Williams. Heb het gevoel dat de meeste concurrentie dit jaar van af p5 tot p11 gaat. Mclaren en Red Bull staan denk ik redelijk strak aan kop.
Trotse vader van Rosalie(L)

McLaren_über_alles

Uit te testen kan je eigenlijk zo goed als niks afleiden. Vorig jaar was McLaren ongeveer het zwakste team tijdens de testen, maar bleken ze vanaf de eerste GP over de op een na beste bolide te beschikken...
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Folkert

Citaat van: McLaren_über_alles op 28 februari 2012 - 10:45:26
Uit te testen kan je eigenlijk zo goed als niks afleiden. Vorig jaar was McLaren ongeveer het zwakste team tijdens de testen, maar bleken ze vanaf de eerste GP over de op een na beste bolide te beschikken...
Kwam voornamelijk omdat ze voor de laatste test afstapte van hun octopus project en naar een conventionelere basis gingen. Wel knap dat ze dat op laatste moment nog konden afkrijgen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Niels_

Feit blijft wel dat Ferrari een compleet nieuwe wagen heeft, dus de kans dat die een stapje voorwaarts zetten lijkt me groter dan één van die andere teams. Of ze dan de kloof kunnen dichten op Red Bull/McLaren valt af te wachten.

Gerard

Citaat van: Ńiels op 28 februari 2012 - 14:43:08
Feit blijft wel dat Ferrari een compleet nieuwe wagen heeft, dus de kans dat die een stapje voorwaarts zetten lijkt me groter dan één van die andere teams. Of ze dan de kloof kunnen dichten op Red Bull/McLaren valt af te wachten.

Iedereen heeft een compleet andere wagen, door de nieuwe aero regels, dus ik denk dat het in dat opzicht compleet onvoorspelbaar is...