Poll: Welke team zet jij op één?

Gestart door Enzo, 25 februari 2012 - 20:19:08

« vorige - volgende »

Hoe is de krachtsverhouding momenteel?

Red Bull
McLaren
Ferrari
Mercedes
Lotus

Folkert

Ik denk trouwens dat de probleempjes in de test weken van RBR toch wel wat groter kunnen zijn en dat RBR moeizaam begin zal kennen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat van: Burorri op 08 maart 2012 - 12:23:13
Ik denk trouwens dat de probleempjes in de test weken van RBR toch wel wat groter kunnen zijn en dat RBR moeizaam begin zal kennen.

Laten we 't hopen.  :D

Maar ik ben bang van niet.
Je zou best weleens gelijk kunnen hebben wat de grote van de problemen betreft.
Er wordt niet voor niets gesuggereerd dat ze in Melbourne met 'n aangepaste 2011 auto zullen verschijnen.
Maar dan nog, met die auto hadden ze 'n redelijke voorsprong op de rest.

Oke, McLaren zat er vorig jaar al dicht bij, en zal dat gat nu gedicht hebben met het wegvallen van de EBD.
Toch RBR's grootste voordeel tov de rest.
Daardoor zullen ze wellicht niet gelijk weer winnen, maar echt ver zullen ze hier ook niet door terugvallen.
Voor mij blijven zij samen met McLaren de grote favorieten.

0634

Waarbij RBR nog een toefje meer favoriet is voor mij.

Folkert

Citaat van: Kootje op 08 maart 2012 - 12:34:41
Citaat van: Burorri op 08 maart 2012 - 12:23:13
Ik denk trouwens dat de probleempjes in de test weken van RBR toch wel wat groter kunnen zijn en dat RBR moeizaam begin zal kennen.

Laten we 't hopen.  :D

Maar ik ben bang van niet.
Je zou best weleens gelijk kunnen hebben wat de grote van de problemen betreft.
Er wordt niet voor niets gesuggereerd dat ze in Melbourne met 'n aangepaste 2011 auto zullen verschijnen.
Maar dan nog, met die auto hadden ze 'n redelijke voorsprong op de rest.

Oke, McLaren zat er vorig jaar al dicht bij, en zal dat gat nu gedicht hebben met het wegvallen van de EBD.
Toch RBR's grootste voordeel tov de rest.
Daardoor zullen ze wellicht niet gelijk weer winnen, maar echt ver zullen ze hier ook niet door terugvallen.
Voor mij blijven zij samen met McLaren de grote favorieten.
Oh, ik dacht dat ze met een 2012 auto gingen rijden zonder nieuwe uitlaat. Wist niet dat ze met oude 2011 auto gingen rijden.
Trotse vader van Rosalie(L)

Bart VD

Kan dat wel?  De 2011 is toch niet meer reglementair (neus, uitlaten, blown diffuser, ...)?
This space for rent

Folkert

Citaat van: Bart VD op 08 maart 2012 - 13:45:21
Kan dat wel?  De 2011 is toch niet meer reglementair (neus, uitlaten, blown diffuser, ...)?
Zal wel heel erg zijn aan gepast en dan geef ik Mclaren hele goede kans eerste races, zolang die nieuwe RBR er nog niet is.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat van: Jeroen op 08 maart 2012 - 12:50:55
Waarbij RBR nog een toefje meer favoriet is voor mij.

Voor de rijderstitel wel.
Voor het constructeurskampioenschap schat ik McLaren hoger in.


Citaat van: Burorri op 08 maart 2012 - 13:13:08
Oh, ik dacht dat ze met een 2012 auto gingen rijden zonder nieuwe uitlaat. Wist niet dat ze met oude 2011 auto gingen rijden.

Zou ook kunnen.
Ik had iig begrepen dat ze (volgens de geruchten) met de 2011 auto zouden starten.  :-\

Folkert

laten we het hopen, die auto is nu wel te verslaan denk ik. Ik schat de rijders titel eerder bij Mclaren dan RBR, want lijkt er op dat de auto's erg gewaagd aan elkaar zijn en qua rijders heeft Mclaren de beste 2 imo.
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat van: Burorri op 08 maart 2012 - 15:33:27
laten we het hopen, die auto is nu wel te verslaan denk ik. Ik schat de rijders titel eerder bij Mclaren dan RBR, want lijkt er op dat de auto's erg gewaagd aan elkaar zijn en qua rijders heeft Mclaren de beste 2 imo.

Ik schat zelf de RBR, mits de problemen verholpen worden, nog net iets hoger in.
Vettel zie ik daarom z'n titel wel prolongeren, al is het alleen maar omdat Hamilton en Button elkaar punten af zullen snoepen.
Echter zal dit niet met dezelfde dominantie gaan als vorig jaar.

Omdat ik het gat tussen RBR en McLaren niet héél groot verwacht, zie ik hun niet de constructeurstitel pakken.
Die is dankzij het beste rijdersduo van het veld voor McLaren, daar kan Vettel in z'n uppie niet tegenop.
Van Webber heb ik namelijk geen al te hoge verwachtingen, iig niets meer dan hij vorig jaar liet zien.

Wizard

Citaat van: Burorri op 08 maart 2012 - 12:23:13
Ik denk trouwens dat de probleempjes in de test weken van RBR toch wel wat groter kunnen zijn en dat RBR moeizaam begin zal kennen.

Tsja, druk dat eens uit in tijd. Volgens mij hebben ze ruimte genoeg om wat moeilijker uit de startblokken te komen. ;)

Wizard

Citaat van: Burorri op 08 maart 2012 - 15:33:27
laten we het hopen, die auto is nu wel te verslaan denk ik. Ik schat de rijders titel eerder bij Mclaren dan RBR, want lijkt er op dat de auto's erg gewaagd aan elkaar zijn en qua rijders heeft Mclaren de beste 2 imo.

Wordt Hamilton vervangen door Alonso??

Wizard

Citaat van: Jozef op 07 maart 2012 - 17:43:02
In 2005 won Ferrari ook al geen enkele race.

In 2006 deed Schumacher natuurlijk wel weer mee voor de titel.

Ondanks dat ik je punt begrijp en menig één USA niet zien als een wedstrijd had Ferrari met Bridgestone wel hun zaakjes in orde daar waar Michelin wederom faalde. Ferrari mocht dan niet de snelste wagen hebben maar hebben écht gewonnen in 2005. Hoe graag mensen daar aan willen tornen.

Kootje

Citaat van: Wizard op 08 maart 2012 - 17:46:58
Citaat van: Burorri op 08 maart 2012 - 15:33:27
laten we het hopen, die auto is nu wel te verslaan denk ik. Ik schat de rijders titel eerder bij Mclaren dan RBR, want lijkt er op dat de auto's erg gewaagd aan elkaar zijn en qua rijders heeft Mclaren de beste 2 imo.

Wordt Hamilton vervangen door Alonso??

Nee Button ;)

Kootje

Citaat van: Wizard op 08 maart 2012 - 17:50:21
Citaat van: Jozef op 07 maart 2012 - 17:43:02
In 2005 won Ferrari ook al geen enkele race.

In 2006 deed Schumacher natuurlijk wel weer mee voor de titel.

Ondanks dat ik je punt begrijp en menig één USA niet zien als een wedstrijd had Ferrari met Bridgestone wel hun zaakjes in orde daar waar Michelin wederom faalde. Ferrari mocht dan niet de snelste wagen hebben maar hebben écht gewonnen in 2005. Hoe graag mensen daar aan willen tornen.

Nou  ::) ..... écht gewonnen  :-\
Denk dat ze zelfs bij Ferrari daar anders over denken.

Wizard

Citaat van: Fabian van Tiel op 06 maart 2012 - 18:04:59
Ik als klein jochie zag alleen maar rode auto's winnen toen ik de Formule 1 begon te volgen. Er was altijd wel een Ferrari aan het strijden om de podiumplekken/overwinning.

Dan ben je een jaartje of 18. ;)