Mercedes AMG Petronas

Gestart door Kootje, 15 februari 2012 - 22:27:18

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: Enzo op 28 oktober 2012 - 15:48:10
Citaat van: Fabian op 28 oktober 2012 - 15:47:09
Ik denk dat ie er wel blij mee is hoor...

Want?

Euh ....
CitaatToen Schumacher gevraagd werd welke Mercedes hij graag zou toevoegen aan zijn privé collectie antwoordde hij: "De auto waar ik in Monaco mee reed."


Fabian

Citaat van: Kootje op 28 oktober 2012 - 15:49:46
Citaat van: Enzo op 28 oktober 2012 - 15:48:10
Citaat van: Fabian op 28 oktober 2012 - 15:47:09
Ik denk dat ie er wel blij mee is hoor...

Want?

Euh ....
CitaatToen Schumacher gevraagd werd welke Mercedes hij graag zou toevoegen aan zijn privé collectie antwoordde hij: "De auto waar ik in Monaco mee reed."


Want? Dan kan ie op zijn landgoed nog wat rondjes rijden...

Kootje


Enzo

Citaat van: Fabian op 28 oktober 2012 - 15:50:30
Citaat van: Kootje op 28 oktober 2012 - 15:49:46
Citaat van: Enzo op 28 oktober 2012 - 15:48:10
Citaat van: Fabian op 28 oktober 2012 - 15:47:09
Ik denk dat ie er wel blij mee is hoor...

Want?

Euh ....
CitaatToen Schumacher gevraagd werd welke Mercedes hij graag zou toevoegen aan zijn privé collectie antwoordde hij: "De auto waar ik in Monaco mee reed."


Want? Dan kan ie op zijn landgoed nog wat rondjes rijden...

Daar heeft ie al een aantal mooie V12 en V10 Ferrari's voor, een stuk mooier en sneller.
Nee, volgens mij maak je deze man daar helemaal niet blij mee puur op het materialistische vlak.
Daarnaast is het een pijnlijke herinnering aan een mislukt project.


0634

Of een mooie herinnering aan een verloren jeugdliefde. Want dat is Merc toch ook wel een beetje ;).


Folkert

Zou fijn zijn. En volgend jaar sterke wagen en eindelijk echt mee gaan. Maar nu gun ik het zelfs Mercedes dat ze gaan winnen. (rara, hoe zou dat nou ineens komen ;) )
Trotse vader van Rosalie(L)

0634

Geen idee... ben je soms een Niki Lauda fan? ;)

Folkert

Citaat van: Jeroen op 03 november 2012 - 09:04:06
Geen idee... ben je soms een Niki Lauda fan? ;)

Ssssst, dat moest je nou net niet zeggen  >:(
Trotse vader van Rosalie(L)

Figge

Tsja... Wat moet je ervan zeggen.
Mercedes heeft qua team natuurlijk een structuur ala Ferrari. Het maakt alles zelf. Als je dan op financieel op het niveau Lotus zit ga je waarschijnlijk geen titels behalen. Ook niet met een Schumacher, Brawn, Costa en alle andere topstukken in de collectie.
Ik gun Mercedes (lees Lewis) volgend jaar een titelstrijd. Of ze die nu winnen of niet.
Als dat budget (deels) gehaald wordt uit bezuinigingen op het DTM programma, dan is dat ook een duuder spelletje dan ik dacht...

Kootje


Enzo

Mercedes heeft vandaag twee verschillende configuraties gereden. Rosberg zonder coanda exhaust en Schumacher met. Het verschil in presteren is pijnlijk duidelijke en de updates maken de auto alleen maar langzamer. Ik hoop dat ze terugstappen naar de oude config om zo nog wat fraaie resultaten binnen te halen. Wat een lachertje... ::)

Folkert

Citaat van: Enzo op 16 november 2012 - 18:32:05
Mercedes heeft vandaag twee verschillende configuraties gereden. Rosberg zonder coanda exhaust en Schumacher met. Het verschil in presteren is pijnlijk duidelijke en de updates maken de auto alleen maar langzamer. Ik hoop dat ze terugstappen naar de oude config om zo nog wat fraaie resultaten binnen te halen. Wat een lachertje... ::)
Lastig om te zeggen denk ik hoor. Zijn denk ik 3 variabelen die je denk ik niet te licht moet nemen.
1) Rosberg Schumacher. Misschien rijd Schumacher beter zonder en Rosberg beter met.
2) Verkeerde setup bij Schumacher, waardoor hij misschien niet goed uit kon testen.
3) Het is een nieuw onderdeel, dus heeft tijd nodig om afgesteld te worden(denk ik)
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Citaat van: Folkert op 16 november 2012 - 21:05:07
Citaat van: Enzo op 16 november 2012 - 18:32:05
Mercedes heeft vandaag twee verschillende configuraties gereden. Rosberg zonder coanda exhaust en Schumacher met. Het verschil in presteren is pijnlijk duidelijke en de updates maken de auto alleen maar langzamer. Ik hoop dat ze terugstappen naar de oude config om zo nog wat fraaie resultaten binnen te halen. Wat een lachertje... ::)
Lastig om te zeggen denk ik hoor. Zijn denk ik 3 variabelen die je denk ik niet te licht moet nemen.
1) Rosberg Schumacher. Misschien rijd Schumacher beter zonder en Rosberg beter met.
2) Verkeerde setup bij Schumacher, waardoor hij misschien niet goed uit kon testen.
3) Het is een nieuw onderdeel, dus heeft tijd nodig om afgesteld te worden(denk ik)

Nah, de update werkt gewoon niet naar behoren. Ze verliezen motorvermogen en krijgen dat niet terug in extra tractie. Daarom is de coanda config langzamer, ze snappen nog niet hoe dit werkende te krijgen.

Folkert

Citaat van: Enzo op 16 november 2012 - 21:19:02
Citaat van: Folkert op 16 november 2012 - 21:05:07
Citaat van: Enzo op 16 november 2012 - 18:32:05
Mercedes heeft vandaag twee verschillende configuraties gereden. Rosberg zonder coanda exhaust en Schumacher met. Het verschil in presteren is pijnlijk duidelijke en de updates maken de auto alleen maar langzamer. Ik hoop dat ze terugstappen naar de oude config om zo nog wat fraaie resultaten binnen te halen. Wat een lachertje... ::)
Lastig om te zeggen denk ik hoor. Zijn denk ik 3 variabelen die je denk ik niet te licht moet nemen.
1) Rosberg Schumacher. Misschien rijd Schumacher beter zonder en Rosberg beter met.
2) Verkeerde setup bij Schumacher, waardoor hij misschien niet goed uit kon testen.
3) Het is een nieuw onderdeel, dus heeft tijd nodig om afgesteld te worden(denk ik)

Nah, de update werkt gewoon niet naar behoren. Ze verliezen motorvermogen en krijgen dat niet terug in extra tractie. Daarom is de coanda config langzamer, ze snappen nog niet hoe dit werkende te krijgen.
Dat is ook wat ik bedoelde, vooral dat laatste. Maar je hebt gelijk hoor, update werkt (nog niet.)
Trotse vader van Rosalie(L)