Mercedes AMG Petronas

Gestart door Kootje, 15 februari 2012 - 22:27:18

« vorige - volgende »

KVDracer

Citaat van: Jeroen op 23 april 2012 - 22:05:49
Vond ik ook. Geluk kan je niet afdwingen, je kan slechts in de plek zijn waar je een gelukje kan uitbuiten. Tweede rijden kan je op die manier een zege opleveren. Omgekeerd werkt het ook natuurlijk. Als je door een wissel vijf plekken terug moet is dat vervelend maar als je dan zelf niet scherp bent in kwali en binnen staat op het moment dat in Q1 je tijd aan flarden wordt gereden, dan maak je het jezelf wel heel lastig natuurlijk.

Hij is binnen blijven staan omdat zijn DRS defect was en het hierdoor geen zin had om nog een ronde te rijden.

0634


Schumiiii

Is er dan eens nikske aan de wagen dan maken ze fouten bij da team,ppffff.

KVDracer

Citaat van: Jeroen op 24 april 2012 - 18:56:20
Dat zeiden ze ja.

Denk je nu echt dat Mercedes zo lomp is? Normaal rijden ze twee keer in Q1, dus hij zou nu ook nog wel een keer gereden hebben.

Enzo

Citaat van: KVDracer op 25 april 2012 - 22:02:53
Citaat van: Jeroen op 24 april 2012 - 18:56:20
Dat zeiden ze ja.

Denk je nu echt dat Mercedes zo lomp is? Normaal rijden ze twee keer in Q1, dus hij zou nu ook nog wel een keer gereden hebben.

Lomp is het niet, want het was niet echt te verwachten dat Heiki een dergelijk snelle tijd zou rijden.
Ik denk dat ze DRS probeerde te maken met het oog op Q2 en dat ze dachten dat ze voor Q1 net goed zaten.
Dat blijkt ook wel uit de houding van McLaren die eveneens in de gevarenzone zat en niet naar buiten kwam.
Heiki heeft gewoon een superlap gereden met de Caterham en Schumacher was het haasje.


Fabian

Citaat van: Kootje op 04 juni 2012 - 15:11:50
http://www.f1.nl/news/5340/waarom-mercedes-gaat-winnen-in-canada-techniek-video/

Videootje over het DRS systeem van Mercedes.
Er zit zeker een kern van waarheid in, maar om nu meteen te zeggen dat Mercedes gaat winnen vind ik erg ver gaan, maar dan spreek ik voor mezelf.

Folkert

Citaat van: Fabian van Tiel op 04 juni 2012 - 15:18:01
Citaat van: Kootje op 04 juni 2012 - 15:11:50
http://www.f1.nl/news/5340/waarom-mercedes-gaat-winnen-in-canada-techniek-video/

Videootje over het DRS systeem van Mercedes.
Er zit zeker een kern van waarheid in, maar om nu meteen te zeggen dat Mercedes gaat winnen vind ik erg ver gaan, maar dan spreek ik voor mezelf.
Hier ga ik wel in mee. Ze gaan het goed doen, maar niet winnen denk ik.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Citaat van: Fabian van Tiel op 04 juni 2012 - 15:18:01
Citaat van: Kootje op 04 juni 2012 - 15:11:50
http://www.f1.nl/news/5340/waarom-mercedes-gaat-winnen-in-canada-techniek-video/

Videootje over het DRS systeem van Mercedes.
Er zit zeker een kern van waarheid in, maar om nu meteen te zeggen dat Mercedes gaat winnen vind ik erg ver gaan, maar dan spreek ik voor mezelf.

Ligt aan de temperatuur. Zover ik heb begrepen is het ongunstig als het warm wordt. De Mercedes vreet dan banden.

Kootje

Het zou iig leuk zijn als ze weer vooraan te vinden zijn.
Het bevalt me wel dat er meer dan 1 team voor de zege strijd.

Fabian

Citaat van: Kootje op 04 juni 2012 - 17:32:19
Het zou iig leuk zijn als ze weer vooraan te vinden zijn.
Het bevalt me wel dat er meer dan 1 team voor de zege strijd.
Oo dat zeker. Is leuk als ze van voren meedoen en dat zie ik op zich ook wel gebeuren. Die overheersing van Vettel vorig seizoen ligt gelukkig achter ons.

Figge

Gelukkig wel zeg... Dat lijkt inmiddels bijna 2 jaar geleden  :)
Ik zie Mercedes wel weer naar de 1e rij kwalificeren. Pole voor Nico weer.
Om vervolgens een 1-2 te pakken... weer een zege voor Nico.

Franky R.

Citaat van: Mark F1gge op 04 juni 2012 - 20:12:58
Gelukkig wel zeg... Dat lijkt inmiddels bijna 2 jaar geleden  :)
Ik zie Mercedes wel weer naar de 1e rij kwalificeren. Pole voor Nico weer.
Om vervolgens een 1-2 te pakken... weer een zege voor Nico.


Gewaagde uitspraken...kijk je uit voor de Schumi-fans? :P

Fabian

Citaat van: Franky R. op 07 juni 2012 - 07:46:20
Gewaagde uitspraken...kijk je uit voor de Schumi-fans? :P
En de Narain-fans! :P

Folkert

Wat ik echter nog niet helemaal snap is hoe het systeem nou werkt. Lijkt mij juist dat er meer drag ontstaat, maar het zou nu dus verminderen.

Echter denk ik dat ze er in de kwalificatie meeste voordeel van hebben en in de race wat minder. Maar Mercedes gaat in canada iig goed scoren.
Trotse vader van Rosalie(L)