Mercedes AMG Petronas

Gestart door Kootje, 15 februari 2012 - 22:27:18

« vorige - volgende »

Enzo


Folkert

Citaat van: Enzo op 21 april 2012 - 13:49:43
Citaat van: Folkert op 21 april 2012 - 13:37:24
Citaat van: Enzo op 21 april 2012 - 13:24:10
Ik kap ermee...
Zakdoekjes lenen van mij of Franky?

Nee heb nog, thanx... :'(
Als ik beetje eerlijk ben, leef ik met je mee. Had dus gehoopt dat Schumacher goed vooraan startte. En daarna
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Folkert op 21 april 2012 - 13:37:24
Citaat van: Enzo op 21 april 2012 - 13:24:10
Ik kap ermee...
Zakdoekjes lenen van mij of Franky?


Nee, ik heb die zakdoekjes zelf ook nodig...Hoe flikt dat "Vingertje" het toch? Ik zou zweren dar Rosberg of desnoods MSC de pole zou pakken...


I.i.g. is dit niet goed voor je positie in de F1Teamboss, Enzo! Ik denk dat je je maar moet voorbereiden op flink wat 'benadrukkingen' van ene Lolo... :P

Folkert

Citaat van: Franky R. op 21 april 2012 - 17:41:44
Citaat van: Folkert op 21 april 2012 - 13:37:24
Citaat van: Enzo op 21 april 2012 - 13:24:10
Ik kap ermee...
Zakdoekjes lenen van mij of Franky?


Nee, ik heb die zakdoekjes zelf ook nodig...Hoe flikt dat "Vingertje" het toch? Ik zou zweren dar Rosberg of desnoods MSC de pole zou pakken...


I.i.g. is dit niet goed voor je positie in de F1Teamboss, Enzo! Ik denk dat je je maar moet voorbereiden op flink wat 'benadrukkingen' van ene Lolo... :P
Meh, met Hamilton op p2 kan ik daar nog mee leven. :P Word morgen interresant. RBR is nog steeds goede auto, maar hoe heeft Vettel zich afgestelt en wie heeft beste race pace.
Trotse vader van Rosalie(L)

Niels_

Iedere rijder lijkt het voornamelijk te hebben over het 'managen' van de banden, dus ik ben benieuwd wie daar het beste mee overweg kan morgen. Er is ook niet echt een team dat er bovenuit steekt hier.

Edit: dit hoor eigenlijk eerder thuis in dat andere topic... :-\

Wizard

Wordt weer het seizoen van stuivertje wisselen. Maar goed, het heeft z'n charme, als je van te voren niet kunt raden welke teams zullen strijden om de overwinning. Ik denk dat weinig mensen rekening hebben gehouden met de Red Bulls, dat maakt een seizoen zo leuk. Ontopic, het is moeilijk om aan te geven waar Mercedes nu staat. Vooral met Schumacher slaan ze wederom de plank faliekant mis. Onvoorstelbaar dat ze dachten veilig te zitten en dan door nota bene Kovalainen de knock-out krijgen!

Wizard

Citaat van: Ńiels op 21 april 2012 - 17:48:43
Iedere rijder lijkt het voornamelijk te hebben over het 'managen' van de banden, dus ik ben benieuwd wie daar het beste mee overweg kan morgen. Er is ook niet echt een team dat er bovenuit steekt hier.

Dat niet. Maar Red Bull en Alonso rijden tijdens de races redelijk vooruit. Mercedes, op China na, niet écht.

Franky R.

Citaat van: Folkert op 21 april 2012 - 17:46:25
Citaat van: Franky R. op 21 april 2012 - 17:41:44
Citaat van: Folkert op 21 april 2012 - 13:37:24
Citaat van: Enzo op 21 april 2012 - 13:24:10
Ik kap ermee...
Zakdoekjes lenen van mij of Franky?


Nee, ik heb die zakdoekjes zelf ook nodig...Hoe flikt dat "Vingertje" het toch? Ik zou zweren dar Rosberg of desnoods MSC de pole zou pakken...


I.i.g. is dit niet goed voor je positie in de F1Teamboss, Enzo! Ik denk dat je je maar moet voorbereiden op flink wat 'benadrukkingen' van ene Lolo... :P
Meh, met Hamilton op p2 kan ik daar nog mee leven. :P Word morgen interresant. RBR is nog steeds goede auto, maar hoe heeft Vettel zich afgestelt en wie heeft beste race pace.


Ik heb HAM liever in elke race op pole... 8)

Wizard


Franky R.

Citaat van: Wizard op 21 april 2012 - 17:51:26
Dominantie!! Bah.


Chill dude, want HAM hoeft heus niet elke race te winnen...Of beter nog, elke GP een gevecht om de pole tussen Rosberg en Hamilton (Vettel even niet, dan liever Webber)... ;)

Niels_

Citaat van: Wizard op 21 april 2012 - 17:49:34
Citaat van: Ńiels op 21 april 2012 - 17:48:43
Iedere rijder lijkt het voornamelijk te hebben over het 'managen' van de banden, dus ik ben benieuwd wie daar het beste mee overweg kan morgen. Er is ook niet echt een team dat er bovenuit steekt hier.

Dat niet. Maar Red Bull en Alonso rijden tijdens de races redelijk vooruit. Mercedes, op China na, niet écht.
Dat klopt wel, maar ik ben benieuwd hoezeer Mercedes nu intussen al hun bandenprobleem heeft opgelost. Ricciardo lijkt me wel zeker achteruit te gaan racen morgen. Daarnaast lijkt het me niet zo dat de Sauber en de Ferrari dit seizoen de ideale wagens hebben om zuinig met de banden om te gaan.

Dat er hier een Red Bull of een McLaren wint lijkt al bijna een zekerheid (hoewel, wat is nog een zekerheid dit seizoen?), maar daarachter zou het wel eens leuk kunnen worden.

Wizard

Ik las op dit forum dat Pirelli beweert dat de bandenproblemen voorbij zijn. Ik wil het nog wel eens zien.

Kootje

Hoewel Hamilton van mij elke race samen met de Williams boys in willekeurige volgorde het podium mag betreden, teken ik er toch ook voor als we morgen wederom 'n andere winnaar krijgen.
Het onvoorspelbare waar we dit seizoen tot nog toe op getrakteerd worden heeft wel wat.  :)

Enzo

Citaat van: Wizard op 21 april 2012 - 17:56:02
Ik las op dit forum dat Pirelli beweert dat de bandenproblemen voorbij zijn. Ik wil het nog wel eens zien.

Heb het ook gelezen, althans zo klonk de titel. Later begreep ik eruit dat de problemen voor iedereen even groot zijn. Dus niet in het bijzonder voor Merc.

Schumacher had een mooie uitspraak gisteren. Volgens hem zal Pirelli het kampioenschap uitmaken en niet de rijders of de constructeurs. Hoe doelde op een te dominante rol voor Pirelli. Ik sluit me daarbij aan, zoals ik de afgelopen weken al heb geschreven. Dit gaat echt nergens meer over deze Pirelli's.

Kootje

Ze zijn voor iedereen gelijk, dus ik zie niet in waarom zij het kampioenschap zullen bepalen.
Het is niet zoals met Bridgestone toendertijd die hun banden ontwikkelden voor Ferrari en de rest het er maar mee moest doen.