Mercedes AMG Petronas

Gestart door Kootje, 15 februari 2012 - 22:27:18

« vorige - volgende »

0634

Bovendien: ik zie dit voor het eerst hoor. Normaal gesproken loopt het daar prima.

Wizard

En Schumacher heeft zelf ook de nodige fouten gemaakt en goed resultaat naar de eeuwige jachtvelden verwezen.

Niels_

Het is natuurlijk wel erg simpel om Schumacher op de korrel te nemen na vandaag, waarbij hem helemaal niets te verwijten valt.

Fabian

Citaat van: Ńiels op 15 april 2012 - 20:50:46
Het is natuurlijk wel erg simpel om Schumacher op de korrel te nemen na vandaag, waarbij hem helemaal niets te verwijten valt.
Daar heb je zeker een punt. Hij kan er niets aan doen en deed er verstandig aan de auto langs de kant te zetten. Foutje van het team. Kan gebeuren aangezien fouten maken menselijk is.

0634

Vraagje: Wie neemt Schumacher op de korrel dan?

Kootje

Citaat van: Jeroen op 15 april 2012 - 21:18:00
Vraagje: Wie neemt Schumacher op de korrel dan?

Als je niet verder als één reactie terugleest: WIZZARD ;)


ik weet dat dit in werkelijkheid niet zo is

0634

Ja, maar hij merkt alleen maar op dat ook Schumacher wel eens in de fout is gegaan. Hij doelt toch niet op vandaag?

Schumiiii

Citaat van: Jeroen op 15 april 2012 - 21:40:18
Ja, maar hij merkt alleen maar op dat ook Schumacher wel eens in de fout is gegaan. Hij doelt toch niet op vandaag?

En toch zevert em.

vorig jaar en het jaar ervoor zat er toch nooit een overwinning in, dan kan het geen kwaad er fouten worden gemaakt maar nu wel, nu kan deze mss wel eens winnen, van mij mag rosberg gerust nog races winnen, ik wil nog eens 1 keertje kunnen vieren meer vraag ik niet, al de rest kan me geene zak schelen, schumacher moet nikske meer bewijzen van mij, ik wil alleen nog eens 1 keertje winnen en het is goed geweest voor mij.

Kootje

Citaat van: Jeroen op 15 april 2012 - 21:40:18
Ja, maar hij merkt alleen maar op dat ook Schumacher wel eens in de fout is gegaan. Hij doelt toch niet op vandaag?

Daarom ook de kleine lettertjes  :)

Wizard

Citaat van: Kootje op 15 april 2012 - 21:27:37
Citaat van: Jeroen op 15 april 2012 - 21:18:00
Vraagje: Wie neemt Schumacher op de korrel dan?

Als je niet verder als één reactie terugleest: WIZZARD ;)


ik weet dat dit in werkelijkheid niet zo is

Note: Wizard. Eén 'Z' per favor. ;)

Wizard

Citaat van: Schumiiii op 15 april 2012 - 21:48:14
Citaat van: Jeroen op 15 april 2012 - 21:40:18
Ja, maar hij merkt alleen maar op dat ook Schumacher wel eens in de fout is gegaan. Hij doelt toch niet op vandaag?

En toch zevert em.

vorig jaar en het jaar ervoor zat er toch nooit een overwinning in, dan kan het geen kwaad er fouten worden gemaakt maar nu wel, nu kan deze mss wel eens winnen, van mij mag rosberg gerust nog races winnen, ik wil nog eens 1 keertje kunnen vieren meer vraag ik niet, al de rest kan me geene zak schelen, schumacher moet nikske meer bewijzen van mij, ik wil alleen nog eens 1 keertje winnen en het is goed geweest voor mij.


Ik doel niet direct op winnen maar over het algemeen presteren. Je kunt niet al het negatieve Mercedes in de schoenen schuiven terwijl Schumacher ook steken heeft laten vallen en fouten heeft gemaakt. Is overigens niet afvallen/zeveren maar de vinger op de zere plek leggen. Dat wordt gauw bestempeld als... Als Mercedes deze tred weet vast te houden en vaker kunnen winnen, zal Schumacher vroeg of laat zegevieren. Vandaag zat het er niet in, helaas. Ook als Schumacher niet was uitgevallen is het nog maar de vraag of hij had kunnen aanvallen. Dus Mercedes ontneemt Schumacher niet direct een zege, eerder een podiumplaats. Dat zag ik hem op z'n minst wel halen.

Enzo

Het leek erop alsof ze een 1 2 hadden kunnen scoren, ongeacht de winnaar. Erg jammer voor Schumacher, drie races op rij door externe factoren een race verknald. Anderszijds, Nico heeft laten zien dat de Mercedes onder juiste omstandigheden kan winnen. Met nog 17 races te gaan biedt dat een mooi perspectief.

Ik baal van zijn uitvallen, maar blijdschap laat ik toch maar overheersen.
Een mooie dag voor Mercedes GP, hopelijk volgen er nog meer!! 8)

Folkert

Citaat van: Enzo op 15 april 2012 - 22:52:25
Het leek erop alsof ze een 1 2 hadden kunnen scoren, ongeacht de winnaar. Erg jammer voor Schumacher, drie races op rij door externe factoren een race verknald. Anderszijds, Nico heeft laten zien dat de Mercedes onder juiste omstandigheden kan winnen. Met nog 17 races te gaan biedt dat een mooi perspectief.

Ik baal van zijn uitvallen, maar blijdschap laat ik toch maar overheersen.
Een mooie dag voor Mercedes GP, hopelijk volgen er nog meer!! 8)
We leven helemaal met je mee. Echter, denk ik dat komende race niet in het voordeel gaan zijn van Mercedes. Allemaal warme races en daar gaat hun band er wel weer aan.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Tja die band, vandaag schrok ik van de Lotus en dan met name Kimi, die ging snel achteruit ineens.
Wel 10 keer ingehaald in 2 laps... :o

Maar het blijkt ook iets te zijn wat elk team treft op een bepaald moment. Set-up en bandentemperatuur lijken belangrijker dan ooit en moeten precies goed zijn om de sweetspot te raken. Er is geen team in het veld die hier geen problemen mee heeft gehad de afgelopen 3 races. Ik hoop dat de teams het een beetje onder controle krijgen de komende races. Daar worden de races beter van imo.

Bahrein zal warm zijn idd, maar wie hier voordeel aan gaat hebben durf ik niet te voorspellen.
Volgend weekend alweer, ben benieuwd.  :)

Folkert

Citaat van: Enzo op 16 april 2012 - 00:43:30
Tja die band, vandaag schrok ik van de Lotus en dan met name Kimi, die ging snel achteruit ineens.
Wel 10 keer ingehaald in 2 laps... :o

Maar het blijkt ook iets te zijn wat elk team treft op een bepaald moment. Set-up en bandentemperatuur lijken belangrijker dan ooit en moeten precies goed zijn om de sweetspot te raken. Er is geen team in het veld die hier geen problemen mee heeft gehad de afgelopen 3 races. Ik hoop dat de teams het een beetje onder controle krijgen de komende races. Daar worden de races beter van imo.

Bahrein zal warm zijn idd, maar wie hier voordeel aan gaat hebben durf ik niet te voorspellen.
Volgend weekend alweer, ben benieuwd.  :)
Inderdaad. Kimi overkwam wat Mercedes overkwam eerste 2 races. Maar voorals nog denk ik dat Mclaren als enige van de top teams in de buurt komt van de sweetspots. Hamilton rijd toch heel constant op P3. ;D ;D en Webber op P4.

Denk wel dat Mercedes dit jaar nog aantal races gaat krijgen waar ze veel voordeel zullen halen met het koude weer. Engeland, Belgie en Canada (als ik me neit vergis over het algemeen kouder) Maar ik vrees voor Mercedes dat ze in warme omstandigheden flink zullen terug vallen. Jammer, want had graag gezien dat Nico en Schumacher mee zouden doen voor de titel.
Zo enorm spannend gaat het niet vaak meer worden en hoop niet dat er 1 team gaat domineren. Maar vooralsnog, lijkt het op een heel spannend seizoen.
Trotse vader van Rosalie(L)