Mercedes AMG Petronas

Gestart door Kootje, 15 februari 2012 - 22:27:18

« vorige - volgende »

Kootje

Nu er dan eindelijk wat vage foto's van de WO3 verschenen zijn, vroegen we ons af: Wat denken jullie ??
Gaat de Mercedes WO3 ook met 'n getrapte neus komen, of hebben zij iets anders bedacht ??

Oordeel zelf.


foto met dank aan Gerard

Kootje

Als ik de foto bekijk, dan lijkt mij het vlak met de Mercedes ster erg vlak tov het bodywork van de monocoque.
Daarom denk ik dat ze inderdaad 'n getrapte neus zullen hebben.
Het zogenaamde "revolutionaire" zou 'm dan moeten zitten in 'n luchtinlaatsysteem, die als F-duct of zelfs Blown Diff moet fungeren.
Daar verdenk ik Red Bull ook enigszins van, dus ik heb optie 1 genomen.

Folkert

Ik gok: eerst een verlaging en dan een kleine verhoging en van daar af loopt het langzaam af ala Mclaren.  8)
Trotse vader van Rosalie(L)

monaco2011

Citaat van: Kootje op 15 februari 2012 - 22:34:47
Als ik de foto bekijk, dan lijkt mij het vlak met de Mercedes ster erg vlak tov het bodywork van de monocoque.
Daarom denk ik dat ze inderdaad 'n getrapte neus zullen hebben.
Het zogenaamde "revolutionaire" zou 'm dan moeten zitten in 'n luchtinlaatsysteem, die als F-duct of zelfs Blown Diff moet fungeren.
Daar verdenk ik Red Bull ook enigszins van, dus ik heb optie 1 genomen.
helemaal mee eens. Voorste gedeelte lijkt sowieso vlak te zijn. Trouwens, de neus van de Mercedes had in 2011 ook al een beetje iets weg van een 'getrapte' neus, met die randjes aan de zijkant.

Enzo

Ik denk dat het wel mee valt met het revolutionaire van de W03, een solide auto zonder ontwerpfouten ben ik al tevreden mee.  8)

Enzo


Steve Tynan @Onionterrors
Heading up to Silverstone later to see the new car run before launch. There's blood and sweat in that car I tell ya #F1


Kootje

 ;D ;D ;D

Ik ben dus niet de enige die die auto's op vogelbekdieren vind lijken  :D

Gerard

http://www.gpupdate.net/en/videos/1865/mercedes-amg-shakedown-at-silverstone/

Kan deze video hier op mn werk niet bekijken,maar het lijkt erop (volgens de begeleidende tekst) dat ook Mercedes een 'n getrapte neus heeft...

Gerard

BTW:
Vond deze op een ander forum


;D


Fabian

Citaat van: Gerard op 16 februari 2012 - 16:26:30


Als dat de W03 is lijkt de neus wat vloeiender in elkaar over te lopen. Maar de foto is natuurlijk wat wazig dus zou ook gezichtsbedrog kunnen zijn.

Enzo

Zeker een stepped-nose, tot zover is het duidelijk.
Voor de rest is er weinig op te maken aan dit soort tel opnames.

Maar zeker een leuke preview, hopelijk is de auto goed!  8)

Kootje

Zo op 't eerste gezicht de lelijkste van deze generatie.
Hopelijk komt dit doordat de foto out of focus is.

0634

Tja, lastig te zien inderdaad. Lijkt zo erg bonkig van voren, maar zal wel meevallen.

Gerard

Dit is natuurlijk een snapshot van een amateurfilmpje.. Dus heel veel duidelijker gaat het niet worden (die 'foto' is al bewerkt met paintshop ;)