Mercedes AMG Petronas

Gestart door Kootje, 15 februari 2012 - 22:27:18

« vorige - volgende »

Wizard

AMG is het MPower van Mercedes toch? Kortom, eigenlijk verandert er niks.

Enzo

Citaat van: Wizard op 24 augustus 2012 - 11:22:59
AMG is het MPower van Mercedes toch? Kortom, eigenlijk verandert er niks.

Tja, moeilijk te zeggen hoe het er uit gaat zien.
Ik hoop dat je gelijk hebt.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 24 augustus 2012 - 11:22:59
AMG is het MPower van Mercedes toch? Kortom, eigenlijk verandert er niks.


Volgens mij veranderd er dan een hoop...Veel minder geld, om daarmee te beginnen... :-X

Wizard

Mwa. Is dat zo? Of wordt uit een andere pot gegraaid?

Enzo

Citaat van: Wizard op 28 augustus 2012 - 20:30:26
Mwa. Is dat zo? Of wordt uit een andere pot gegraaid?

Er valt echt nog niks zinnigs over te zeggen, tot nu toe alleen maar wat geruchten.
Mocht het team onder de naam AMG verder gaan dan hoeft dat idd niet meteen te betekenen dat er minder budget beschikbaar is.
Uiteindelijk hangt het allemaal samen met het Concorde verdrag, welke Merc als één van de weinig nog niet getekend heeft. Ecclestone heeft onlangs de deadline tot tekenen opgeschoven tot eind september. Dus de komende weken zal er meer duidelijk worden.

Folkert

Citaat van: Enzo op 28 augustus 2012 - 20:35:56
Citaat van: Wizard op 28 augustus 2012 - 20:30:26
Mwa. Is dat zo? Of wordt uit een andere pot gegraaid?

Er valt echt nog niks zinnigs over te zeggen, tot nu toe alleen maar wat geruchten.
Mocht het team onder de naam AMG verder gaan dan hoeft dat idd niet meteen te betekenen dat er minder budget beschikbaar is.
Uiteindelijk hangt het allemaal samen met het Concorde verdrag, welke Merc als één van de weinig nog niet getekend heeft. Ecclestone heeft onlangs de deadline tot tekenen opgeschoven tot eind september. Dus de komende weken zal er meer duidelijk worden.
Ik dacht dat ik laatst bericht las dat Mercedes wel al had getekend? Of vergis ik me nu?
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Het zou overigens heel goed kunnen dat Merc hoogspel speelt om zo meer geld los te peuteren bij BE. Zoals we weten zullen Ferrari, McLaren en Red Bull veel meer geld (direct en indirect) en invloed hebben na het tekenen van het CA dan andere teams. Ik snap dat Merc hier niet blij mee is en de boel onder druk probeert te zetten. Het is ook niet echt een eerlijke verdeling op deze manier.

Enzo

Citaat van: Folkert op 28 augustus 2012 - 20:38:21
Citaat van: Enzo op 28 augustus 2012 - 20:35:56
Citaat van: Wizard op 28 augustus 2012 - 20:30:26
Mwa. Is dat zo? Of wordt uit een andere pot gegraaid?

Er valt echt nog niks zinnigs over te zeggen, tot nu toe alleen maar wat geruchten.
Mocht het team onder de naam AMG verder gaan dan hoeft dat idd niet meteen te betekenen dat er minder budget beschikbaar is.
Uiteindelijk hangt het allemaal samen met het Concorde verdrag, welke Merc als één van de weinig nog niet getekend heeft. Ecclestone heeft onlangs de deadline tot tekenen opgeschoven tot eind september. Dus de komende weken zal er meer duidelijk worden.
Ik dacht dat ik laatst bericht las dat Mercedes wel al had getekend? Of vergis ik me nu?

Klopt dat zei Ecclestone, Merc denkt daar anders over...
Ook weer een mooi voorbeeld van onderhandelingspolitiek.

Enzo

Hier wat foto's van de Merc update, ziet er goed uit... 8)








Folkert

Ik hoop iig dat ze flinke stap naar voren maken en voor RedBull en Ferrari komen.  ;D
Maar ik denk dat ze wel stap naar voren maken, maar dat Mclaren, Lotus, Ferrari en Red Bull ook (kleinere) stappen gaan maken.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Citaat van: Enzo op 11 september 2012 - 13:40:47
Hier wat foto's van de Merc update, ziet er goed uit... 8)









Futuristisch! ;)

Enzo

Nog een update voor Merc, de haaienvin is terug...
Ik dacht dat dit verboden was, maar kennelijk heeft het te maken met hoe dicht deze op de achtervleugel zit.

Edwin90

Goeiedag kijk die luchtsleuven voor de (neem ik aan) DDRS. Nooit eerder gezien.

Dat is toch wel waar de Formule 1 voor mij voor staat, altijd technische innovaties. Jammer dat deze vaak na 1 seizoen weer verboden worden.

Wizard

Omdat dominantie er uit voortvloeit. Daarom. De FIA houdt het zaakje kort bij de basis zodat eruit 'exploderen' haast onmogelijk is.

Franky R.

Citaat van: Wizard op 14 september 2012 - 16:49:23
Omdat dominantie er uit voortvloeit. Daarom. De FIA houdt het zaakje kort bij de basis zodat eruit 'exploderen' haast onmogelijk is.


Dat is correct, maar tegelijkertijd druist het in tegen de 'geest van de Formule 1'...Geen al te groot dilemma voor mij, waarbij ik stel dat de F1-fan niets ziet van alle fijneslijperij en onderhuidse vondsten.


Die koepel/rolkooi/whatever daartegen... :(