Mercedes AMG Petronas

Gestart door Kootje, 15 februari 2012 - 22:27:18

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: Wizard op 22 april 2012 - 17:51:05
Waarom zou Lewis bestraft worden? Hij deed niks verkeerd

Inhalen buiten de baan om. ::)


Citaaten bovendien is er geen onderzoek naar zijn actie.

Toch wel, maar dat wist je ondertussen al.   ;D

Wizard

Klopt. Maar dan nog doet Hamilton niks verkeerd. Hij kan niet oplossen in het niets.

Jozef

Idd, ik denk dan ook eerder dat Rosberg voor dat incident bestraft wordt dan Hamilton, maar het enige wat Race Control meedeelt is dat "het incident" nog bekeken wordt, zonder te zeggen wie van de twee er misschien bestraft wordt.

Misschien wel allebei, Rosberg voor agressief rijden en Hamilton voor inhalen buiten de lijnen om. ;D

Kootje

Citaat van: Wizard op 22 april 2012 - 18:05:44
Klopt. Maar dan nog doet Hamilton niks verkeerd. Hij kan niet oplossen in het niets.

Dat vind ik dus ook, maar ik heb de stewards wel vaker vreemde beslissingen zien maken, en al helemaal waar 't Hammi betreft.
Vandaar dat ik denk dat Lewis wel blij is met het feitr dat Nico het ook bij Fernando flikte.  ;)

0634

Citaat van: Wizard op 22 april 2012 - 18:05:44
Klopt. Maar dan nog doet Hamilton niks verkeerd. Hij kan niet oplossen in het niets.
Hij hoeft er niet rechts langs hoor, links lag zat asfalt. Zoals gezegd: Rosberg reed daar eerder dan dat Lewis zichzelf er tussendoor wurmde.

Schumiiii

Grootste pechvogel van 2012 is echt wel schumacher zenne, manman, ik denk dat'em nu wel stilaan gek aan het kome is.

Folkert

Citaat van: Schumiiii op 22 april 2012 - 21:18:04
Grootste pechvogel van 2012 is echt wel schumacher zenne, manman, ik denk dat'em nu wel stilaan gek aan het kome is.
Ach ja, heeft jaren lang ook wel het geluk aan zijn zeide gehad. Misschien krijgt hij dat terug betaalt. En heel erg kan ik het niet vinden eigenlijk  :-[
Trotse vader van Rosalie(L)

KVDracer

Citaat van: Schumiiii op 22 april 2012 - 21:18:04
Grootste pechvogel van 2012 is echt wel schumacher zenne, manman, ik denk dat'em nu wel stilaan gek aan het kome is.

De pech is in zijn laatste twee races van 2006 begonnen en blijft gewoon voortgaan. Hij had toen al moeten weten dat zijn geluk op was.

Franky R.

Citaat van: KVDracer op 23 april 2012 - 19:59:36
Citaat van: Schumiiii op 22 april 2012 - 21:18:04
Grootste pechvogel van 2012 is echt wel schumacher zenne, manman, ik denk dat'em nu wel stilaan gek aan het kome is.

De pech is in zijn laatste twee races van 2006 begonnen en blijft gewoon voortgaan. Hij had toen al moeten weten dat zijn geluk op was.


Geluk, geluk...Een echte kampioen is zo weinig mogelijk afhankelijk van geluk...Geluk kan soms wel net dat ene zetje richting de goede kant geven.


Maar wat MSC zeker geen geluk geeft, is mekkeren over de Pirelli's.... ::)

KVDracer

Citaat van: Franky R. op 23 april 2012 - 20:02:03
Citaat van: KVDracer op 23 april 2012 - 19:59:36
Citaat van: Schumiiii op 22 april 2012 - 21:18:04
Grootste pechvogel van 2012 is echt wel schumacher zenne, manman, ik denk dat'em nu wel stilaan gek aan het kome is.

De pech is in zijn laatste twee races van 2006 begonnen en blijft gewoon voortgaan. Hij had toen al moeten weten dat zijn geluk op was.


Geluk, geluk...Een echte kampioen is zo weinig mogelijk afhankelijk van geluk...Geluk kan soms wel net dat ene zetje richting de goede kant geven.


Maar wat MSC zeker geen geluk geeft, is mekkeren over de Pirelli's.... ::)

Dat is ieder zijn gedacht he. Hij heeft liever banden waar je kunt mee doorduwen een hele race lang. En nu moeten ze sparen en maar op 60% van hun kunnen rijden. Voor ons is dit leuker nu, maar ik kan mij wel voorstellen dat je als rijder liever een hele race op 100% rijdt. Maar ieder heeft recht op zijn eigen mening.

0634

Citaat van: Schumiiii op 22 april 2012 - 21:18:04
Grootste pechvogel van 2012 is echt wel schumacher zenne, manman, ik denk dat'em nu wel stilaan gek aan het kome is.
Tja als je bijna 20 jaar racet en meer dan 300 races hebt gereden, dan kan het ook wel eens een paar potjes tegenzitten. Hij zal ook wel eens een mazzeltje hebben gehad.

Wizard

Afgedwongen geluk. ;)

0634

Dan heeft ie nu zeker afgedwongen pech ;).

Wizard

Leuk gevonden, Jeroen....*kuch*

:P

0634

Vond ik ook. Geluk kan je niet afdwingen, je kan slechts in de plek zijn waar je een gelukje kan uitbuiten. Tweede rijden kan je op die manier een zege opleveren. Omgekeerd werkt het ook natuurlijk. Als je door een wissel vijf plekken terug moet is dat vervelend maar als je dan zelf niet scherp bent in kwali en binnen staat op het moment dat in Q1 je tijd aan flarden wordt gereden, dan maak je het jezelf wel heel lastig natuurlijk.