het 2012 seizoen

Gestart door Gerard, 05 februari 2012 - 16:25:53

« vorige - volgende »

Vieze baas

Het is hopen dat niet 1 team een heel goede oplossing heeft voor nieuwe regels zoals Brawn in 09. Ik hoop gewoon spannende races met elke race een andere winnaar.

Daarnaast ben ik voor BUtton dit jaar denk ik omdat de McLaren tenminste een normale auto heeft gebouwd + gun button zijn 2e titel ook.

monaco2011

Citaat van: Jeroen op 06 februari 2012 - 06:06:24
Ik weet nog dat ik in 94 zat te kijken... stonden er nul komma nul kampioenen op de grid. Dan is dit wel anders.
en veel recenter, in 2007, ook maar eentje.. in 94 had je Senna en later Mansell nog... qua namen spreekt het nu natuurlijk wat meer aan, maar voor de races zegt het niet zoveel natuurlijk

Wizard

Citaat van: Jeroen op 06 februari 2012 - 06:06:24
Ik weet nog dat ik in 94 zat te kijken... stonden er nul komma nul kampioenen op de grid. Dan is dit wel anders.

Ligt aan welke race je hebt gekeken. ;) Senna en Mansell waren volgens mij kampioen.

Wizard

Citaat van: Franky R. op 06 februari 2012 - 14:54:45
Citaat van: Fabian van Tiel op 06 februari 2012 - 13:37:32
Zouden Hamilton en Massa verder gaan waar ze vorig seizoen gebleven waren? Ik hoop het toch niet.

Dat hoop ik zeker niet, want dat zou weer een jaar van verspilling betekenen voor Lewis en Massa zou dan zeker eruit worden gegooid bij Ferrari.

Dat die twee elkaar vorig jaar zo vaak tegenkwamen, was deels vanuit frustratie. Ik verwacht dus zeker geen voortzetting van 2011 tussen deze twee.

Kun je wel doodleuk roepen maar van Hamilton wordt meer verwacht dan van Massa. De tweede coureur van Ferrari hoeft Alonso niet persé in de weg rijden, van de eerste coureur van McLaren wacht een ander verwachtingspatroon. Mocht Hamilton wederom een bagger seizoen draaien, vraag ik me af of Lewis nog wel een gewenst persoon is bij McLaren.

0634

Citaat van: Wizard op 07 februari 2012 - 00:45:34
Citaat van: Jeroen op 06 februari 2012 - 06:06:24
Ik weet nog dat ik in 94 zat te kijken... stonden er nul komma nul kampioenen op de grid. Dan is dit wel anders.

Ligt aan welke race je hebt gekeken. ;) Senna en Mansell waren volgens mij kampioen.
Maar die reden niet veel dat jaar, he, en in die races dat ze niet reden stonden er 0 op de grid. Op zich ook wel weer uniek (denk ik).

0634

Citaat van: Wizard op 07 februari 2012 - 00:48:36

Kun je wel doodleuk roepen maar van Hamilton wordt meer verwacht dan van Massa. De tweede coureur van Ferrari hoeft Alonso niet persé in de weg rijden, van de eerste coureur van McLaren wacht een ander verwachtingspatroon. Mocht Hamilton wederom een bagger seizoen draaien, vraag ik me af of Lewis nog wel een gewenst persoon is bij McLaren.
Lewis gaat keihard terugslaan dit jaar. Mark my words! In aanleg de beste van allemaal, ik blijf het roepen.

robbert

Citaat van: Vieze baas op 06 februari 2012 - 23:31:58
Het is hopen dat niet 1 team een heel goede oplossing heeft voor nieuwe regels zoals Brawn in 09. Ik hoop gewoon spannende races met elke race een andere winnaar.


wie weet heeft mclaren als enige team de juiste oplossing, met hun 'normale' wagen

Kootje

#22
Citaat van: robbert op 07 februari 2012 - 07:10:22
Citaat van: Vieze baas op 06 februari 2012 - 23:31:58
Het is hopen dat niet 1 team een heel goede oplossing heeft voor nieuwe regels zoals Brawn in 09. Ik hoop gewoon spannende races met elke race een andere winnaar.


wie weet heeft mclaren als enige team de juiste oplossing, met hun 'normale' wagen

sowieso 'n beetje voorbarig
we hebben de Williams, Mercedes, Marussia en HRT nog niet eens gezien.
misschien hebben die ook wel 'n normale neus

*edit*   lees net dat HRT 'n getrapte neus zal hebben

Kootje

ben trouwens benieuwd hoe Vettel de RB8 gaat noemen
ik ga voor Ugly Betty

Wizard

Citaat van: Jeroen op 07 februari 2012 - 06:13:32
Citaat van: Wizard op 07 februari 2012 - 00:48:36

Kun je wel doodleuk roepen maar van Hamilton wordt meer verwacht dan van Massa. De tweede coureur van Ferrari hoeft Alonso niet persé in de weg rijden, van de eerste coureur van McLaren wacht een ander verwachtingspatroon. Mocht Hamilton wederom een bagger seizoen draaien, vraag ik me af of Lewis nog wel een gewenst persoon is bij McLaren.
Lewis gaat keihard terugslaan dit jaar. Mark my words! In aanleg de beste van allemaal, ik blijf het roepen.

Ik hoop met je mee want dat is het: Hoop.

Wizard

Citaat van: Kootje op 07 februari 2012 - 09:02:48
Citaat van: robbert op 07 februari 2012 - 07:10:22
Citaat van: Vieze baas op 06 februari 2012 - 23:31:58
Het is hopen dat niet 1 team een heel goede oplossing heeft voor nieuwe regels zoals Brawn in 09. Ik hoop gewoon spannende races met elke race een andere winnaar.


wie weet heeft mclaren als enige team de juiste oplossing, met hun 'normale' wagen

sowieso 'n beetje voorbarig
we hebben de Williams, Mercedes, Marussia en HRT nog niet eens gezien.
misschien hebben die ook wel 'n normale neus

*edit*   lees net dat HRT 'n getrapte neus zal hebben

Williams valt af. Blijven 2 teams over. :D

Kootje

Citaat van: Wizard op 07 februari 2012 - 09:41:33

Williams valt af. Blijven 2 teams over. :D

Ik weet het      helaas  :'(

Heb er net 'n stukkie over getikt

Wizard

Oh, jij schrijft ook stukkies tekst! Zal het eens tot me nemen.

Kootje

Citaat van: Wizard op 07 februari 2012 - 11:37:30
Oh, jij schrijft ook stukkies tekst! Zal het eens tot me nemen.

Af en toe, als de zin en tijd er is.  ;)

Franky R.

Citaat van: Wizard op 07 februari 2012 - 00:48:36
Citaat van: Franky R. op 06 februari 2012 - 14:54:45
Citaat van: Fabian van Tiel op 06 februari 2012 - 13:37:32
Zouden Hamilton en Massa verder gaan waar ze vorig seizoen gebleven waren? Ik hoop het toch niet.

Dat hoop ik zeker niet, want dat zou weer een jaar van verspilling betekenen voor Lewis en Massa zou dan zeker eruit worden gegooid bij Ferrari.

Dat die twee elkaar vorig jaar zo vaak tegenkwamen, was deels vanuit frustratie. Ik verwacht dus zeker geen voortzetting van 2011 tussen deze twee.

Kun je wel doodleuk roepen maar van Hamilton wordt meer verwacht dan van Massa. De tweede coureur van Ferrari hoeft Alonso niet persé in de weg rijden, van de eerste coureur van McLaren wacht een ander verwachtingspatroon. Mocht Hamilton wederom een bagger seizoen draaien, vraag ik me af of Lewis nog wel een gewenst persoon is bij McLaren.

Volgens mij zeg ik dat juist... ??? ...En ik denk dat er van Massa net zo veel wordt verwacht, anders roept men niet dat 2012 het jaar van de waarheid wordt voor Massa.

En "wederom een bagger seizoen" is vrij relatief. Ik durft te wedden dat Massa heel graag net zulke resultaten had geboekt [drie overwinningen], als Lewis in 2011. Het seizoen van Lewis was bagger, omdat hij de mogelijkheid om mee te vechten voor het WK zelf om zeep hielp.

Dus of McLaren Lewis op korte termijn de laan uit zou sturen?