Wie moet de laatste twee stoeltjes krijgen?

Gestart door Franky R., 08 januari 2012 - 00:21:21

« vorige - volgende »

Wie moet de laatste twee stoeltjes krijgen?

Adrian Sutil
4 (28.6%)
Bruno Senna
1 (7.1%)
Jaime Alguersuari
2 (14.3%)
Jerome d'Ambrosio
5 (35.7%)
Giedo van der Garde
2 (14.3%)
Narain Karthikeyan
0 (0%)
Nick Heidfeld
0 (0%)
Rubens Barrichello
0 (0%)
Vitaly Petrov
0 (0%)
Anders, namelijk...
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 11

Poll gesloten: 07 februari 2012 - 00:21:21

Gerard

Op Twitter is al een foto opgedoken van een lachende Senna bij Williams... ;)



0634

Tja, Maldonado en Senna. Het zal mij benieuwen.

janke

#94
Het slechtste duo wat je voor Williams kunt bedenken. De nood moet bij Sir Frank wel hoog zijn wat financieën aangaat. Ik ben teleurgesteld als Williams fan.
Some things are too important to be left in the past.

Enzo

Ik verwacht er ook niet veel van, maar wens ze het beste.  :)
Miss. kan hij ons verrassen?

0634

Wie weet. Hij neemt dan wel veel geld mee en zal nooit tegen zijn achternaam op kunnen vechten, maar een hele slechte rijder is het ook weer niet. Hopelijk kan hij verrassen.

janke

Nou hebben we in principe nog 1 stoeltje over, trouwens welke?? Liuzzi en Trulli hebben allebeide een contract.  Dat zal dan ook weer centen kosten om die 2 eruit te schoppen. Nu is Caterham levensvatbaar, waar HTR al zo'n beetje op de rug ligt van armoe. vd Garde, D'Ambrosio, Barrichello, Sutil brand je vingers er niet aan. Zoals Alguersuari al zei, dan maar niets.
Some things are too important to be left in the past.

Matthijs

Voor coureurs als Vd Garde en 'd Ambrosio is het HRT of geen F1. Dat weten ze zelf ook. Voor Alguersuari is dat anders, de kans dat hij nog ergens als testcoureur terecht komt is reëel.

T.Nuvolari

Senna's aanstelling betekent dan ook direct het einde van de Formule 1 carrière van Barrichello.

Tot ziens Rubens, het was me een genoegen!


SDG

Citaat van: M@rc op 18 januari 2012 - 09:35:13
Senna's aanstelling betekent dan ook direct het einde van de Formule 1 carrière van Barrichello.

Tot ziens Rubens, het was me een genoegen!

Altijd een zwak voor Barrichello gehad, van bij zijn eerste F1-races in 1993. Zelfs toen hij daarvoor nog in de promotieklassen rondreed, leek het mij al een naam om te onthouden. Maar nu ben ik er helemaal klaar mee. Zijn tijd is voorbij.

janke

Citaat van: Matthijs op 18 januari 2012 - 07:37:00
Voor coureurs als Vd Garde en 'd Ambrosio is het HRT of geen F1. Dat weten ze zelf ook. Voor Alguersuari is dat anders, de kans dat hij nog ergens als testcoureur terecht komt is reëel.

Als ze dan logisch nadenken en ze zien alle toestanden op dit moment rond dit team, dan maar niets. Nogmaals ik betwijfel of Boekhoorn hier zijn miljoenen aan kwijt wil.
Some things are too important to be left in the past.

Matthijs

Mee eens. Ik verwacht heel weinig van HRT voor 2012. Spijtig...

T.Nuvolari

Ik vind het nochtans niet slecht dat ze eerst wat structuur in hun organisatie proberen te krijgen. De prestaties zullen niet top zijn dit seizoen, maar een deftige organisatie kan al een hele stap vooruit zijn voor de toekomst van het team.

Senergy

ze hebben wel iets dat Marussia niet heeft, en dat is KERS
Dit kan hun eventueel wel in de buurt houden van Marussia, en als hun eerste volledig ontworpen wagen (dit is nog gemaakt in Duitsland) in de basis goed zit, kunnen ze misschien wel iets forceren in het begin van het jaar tegenover Marussia, en hierdoor misschien een aantal nieuwe sponsors aantrekken waardoor ze hun ontwikkeling niet hoeven stop te zetten.
You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!