Wie moet de laatste twee stoeltjes krijgen?

Gestart door Franky R., 08 januari 2012 - 00:21:21

« vorige - volgende »

Wie moet de laatste twee stoeltjes krijgen?

Adrian Sutil
4 (28.6%)
Bruno Senna
1 (7.1%)
Jaime Alguersuari
2 (14.3%)
Jerome d'Ambrosio
5 (35.7%)
Giedo van der Garde
2 (14.3%)
Narain Karthikeyan
0 (0%)
Nick Heidfeld
0 (0%)
Rubens Barrichello
0 (0%)
Vitaly Petrov
0 (0%)
Anders, namelijk...
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 11

Poll gesloten: 07 februari 2012 - 00:21:21

Senergy

You don't have to be smart to be fast, but you have to be smart to stay fast!!

janke

Citaat van: Senergy op 18 januari 2012 - 10:54:36
ze hebben wel iets dat Marussia niet heeft, en dat is KERS
Dit kan hun eventueel wel in de buurt houden van Marussia, en als hun eerste volledig ontworpen wagen (dit is nog gemaakt in Duitsland) in de basis goed zit, kunnen ze misschien wel iets forceren in het begin van het jaar tegenover Marussia, en hierdoor misschien een aantal nieuwe sponsors aantrekken waardoor ze hun ontwikkeling niet hoeven stop te zetten.

Die ontwikkeling staat al op een laag pitje. Om de simpele reden dat er geen of weinig geld is.
Some things are too important to be left in the past.

Franky R.

Citaat van: SDG op 18 januari 2012 - 10:37:25


Altijd een zwak voor Barrichello gehad, van bij zijn eerste F1-races in 1993. Zelfs toen hij daarvoor nog in de promotieklassen rondreed, leek het mij al een naam om te onthouden. Maar nu ben ik er helemaal klaar mee. Zijn tijd is voorbij.


Dat heb je mooi omschreven!


Ik heb nooit een zwak voor Barrichello gehad [eerder lui als Hakkinen of Raikkonen, voordat ik Hamilton voor het eerst in de FR zag ]. Steunde hem wel tijdens zijn tijd bij Ferrari, waarbij hij Schumi in alles voorbij moest laten gaan, ook al was hij (soms) sneller...


Maar zijn geklaag en gehuil over die tijd...en dan eind 2011 zo wanhopig willen vasthouden aan de F1. ???


Goed, ik mocht willen dat ik de helft van zijn ervaringen had meegemaakt...maar eens is het over. En nu Trulli nog (Petrov, doe je best!)... :P

Gerard

Tja, hiermee komt een eind aan f1 carriere van de meest ervaren F1 coureur uit de geschiedenis....

gloudiesaurus

Misschien gaat Sutil wel naar Team Lotus?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Fabian

Ik denk dat als Trulli mag blijven zitten het ook zijn laatste F1 jaar is. Ben wel erg benieuwd naar dat verrassingspakket van Sutil. Team Lotus zou idd zo maar kunnen.

Vieze baas

Nu het toch over Trulli en F1 starts gaat.

1Barrichello 324
2Schumi 288
3Patrese 257
4Trulli 256

Trulli heeft er ook aardig wat races opzitten

Fabian

Citaat van: Vieze baas op 19 januari 2012 - 14:27:44
Nu het toch over Trulli en F1 starts gaat.

1Barrichello 324
2Schumi 288
3Patrese 257
4Trulli 256

Trulli heeft er ook aardig wat races opzitten

Zeker weten. Maar ook voor Trulli beginnen de jaren te tellen. Al moet ik zeggen dat ik de Trulli-train zo nu en dan nog wel mis.

SDG

Citaat van: Vieze baas op 19 januari 2012 - 14:27:44
Nu het toch over Trulli en F1 starts gaat.

1Barrichello 324
2Schumi 288
3Patrese 257
4Trulli 256

Trulli heeft er ook aardig wat races opzitten

Ik zie Schumacher straks dat record van Barrichello nog wel overnemen. Als hij in 2013 nog aan de start staat - lijkt wel plausibel - gaat hij erboven.

0634

Yup, dat denk ik ook. Zal Rubens leuk vinden ;). Anderzijds zal ook dat record er weer in gaan dan. Als je toch ziet op welke jonge leeftijd ze tegenwoordig F1 gaan rijden en tevens steeds meer races per jaar doen, zullen steeds meer rijders boven de 300 uit gaan komen.

SDG

Citaat van: Gerard op 19 januari 2012 - 12:10:34
Tja, hiermee komt een eind aan f1 carriere van de meest ervaren F1 coureur uit de geschiedenis....

Eigenlijk wel bizar als je je bedenkt dat toen Schumacher en Barrichello hun eerste stappen in de Formule 1 zetten, er nog niet eens internet of mobieltjes waren. Ikzelf zat toen nog op de schoolbanken en had net mijn voorlopig rijbewijs op zak. Van een eigen auto kon ik toen nog enkel maar dromen. Echt andere tijden...

Vieze baas

Citaat van: Jeroen op 20 januari 2012 - 06:07:48
Yup, dat denk ik ook. Zal Rubens leuk vinden ;). Anderzijds zal ook dat record er weer in gaan dan. Als je toch ziet op welke jonge leeftijd ze tegenwoordig F1 gaan rijden en tevens steeds meer races per jaar doen, zullen steeds meer rijders boven de 300 uit gaan komen.

Plus dat we nu naar de 20 races per seizoen zijn gegaan.

Vettel staat trouwens al op p7 met totaal aantal punten in carriere(door de nieuwe puntentelling uiteraard)

gloudiesaurus

En coureurs gaan steeds langer door, Schumacher en De la Rosa zijn al 40+  :o
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

janke

Citaat van: SDG op 20 januari 2012 - 10:40:18
Citaat van: Gerard op 19 januari 2012 - 12:10:34
Tja, hiermee komt een eind aan f1 carriere van de meest ervaren F1 coureur uit de geschiedenis....

Eigenlijk wel bizar als je je bedenkt dat toen Schumacher en Barrichello hun eerste stappen in de Formule 1 zetten, er nog niet eens internet of mobieltjes waren. Ikzelf zat toen nog op de schoolbanken en had net mijn voorlopig rijbewijs op zak. Van een eigen auto kon ik toen nog enkel maar dromen. Echt andere tijden...

Tja toen ik jong was :D Hadden we geen F1 op de tv als alleen maar samenvattingen op een sportjournaal. Dat Jim Clark zich te pletter reed las ik een dag later in de krant.
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Tja, toen ik nog jong was, waren wielen nog vierkant en schreef je poep nog met lange "oe"
Trotse vader van Rosalie(L)