Tests en presentaties van 2012

Gestart door 0634, 26 december 2011 - 09:45:03

« vorige - volgende »

McLaren_über_alles

Wat te denken van deze getrapte neus?

Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Enzo


Gerard

Nou,nou HRT is eindelijk door de craashtest heen... Kunnen ze ook eens gaan testen... Pfff

Folkert

Citaat van: Gerard op 25 februari 2012 - 18:52:42
Nou,nou HRT is eindelijk door de craashtest heen... Kunnen ze ook eens gaan testen... Pfff
En toen bleken ze ineens super snel te zijn dankzij een mooie neus.  8)
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Burorri op 25 februari 2012 - 18:58:39
Citaat van: Gerard op 25 februari 2012 - 18:52:42
Nou,nou HRT is eindelijk door de craashtest heen... Kunnen ze ook eens gaan testen... Pfff
En toen bleken ze ineens super snel te zijn dankzij een mooie neus.  8)


Heeft HRT dan ook een normale neus?


Ja, een normale neus...dat zei ik... :D

Folkert

Citaat van: Franky R. op 25 februari 2012 - 19:13:10
Citaat van: Burorri op 25 februari 2012 - 18:58:39
Citaat van: Gerard op 25 februari 2012 - 18:52:42
Nou,nou HRT is eindelijk door de craashtest heen... Kunnen ze ook eens gaan testen... Pfff
En toen bleken ze ineens super snel te zijn dankzij een mooie neus.  8)


Heeft HRT dan ook een normale neus?


Ja, een normale neus...dat zei ik... :D
Ja, voor ik zo gezien heb wel en alles wat meer op Mclaren lijkt dan op de rest, is normaal :P
Trotse vader van Rosalie(L)

Kootje

Citaat van: Franky R. op 25 februari 2012 - 19:13:10

Heeft HRT dan ook een normale neus?

Ja, een normale neus...dat zei ik... :D

Volgens de een wel, de ander niet. ???

Ik zou het op zich iig wel grappig vinden als alleen de teams met 'n conservatieve neus echt snel blijken te zijn.
Dit is iets wat de rest namelijk niet zo 1-2-3 kunnen kopieëren, omdat dit 'n direct verband heeft met de hoogte van het chassis.

Niels_

Het lijkt me eerder dat (op de foto die ik zag) de neus aan de buitenkant gelijk loopt, maar in het midden er toch een knik in zit, die van in zij-aanzicht niet te zien is.

Maar is moeilijk te zeggen zo, het is nu niet dat ik er erg van wakker lig. Een team dat op deze manier bezig is kan je onmogelijk serieus nemen.

Franky R.

Citaat van: Ńiels op 25 februari 2012 - 22:52:06
Het lijkt me eerder dat (op de foto die ik zag) de neus aan de buitenkant gelijk loopt, maar in het midden er toch een knik in zit, die van in zij-aanzicht niet te zien is.

Maar is moeilijk te zeggen zo, het is nu niet dat ik er erg van wakker lig. Een team dat op deze manier bezig is kan je onmogelijk serieus nemen.



Ik zal i.i.g. niet verbaasd zijn, indien HRT in Australië nog shake-downs moet uitvoeren... ::) 

Folkert

Citaat van: Ńiels op 25 februari 2012 - 22:52:06
Het lijkt me eerder dat (op de foto die ik zag) de neus aan de buitenkant gelijk loopt, maar in het midden er toch een knik in zit, die van in zij-aanzicht niet te zien is.

Maar is moeilijk te zeggen zo, het is nu niet dat ik er erg van wakker lig. Een team dat op deze manier bezig is kan je onmogelijk serieus nemen.
Teams die neuzen alla RBR of Ferrari op hun auto implementeren kan ik eveneens serieus nemen ;)  :D
Trotse vader van Rosalie(L)

lieven

Zo crash tests, kost dit niet ongelofelijk veel geld?
Moeten ze hiervoor telkens weer een hele wagen bouwen of is het enkel het basis hasis dat ze testen? (wat ook wel veel geld zal kosten om telkens opnieuw te bouwen)

_Makke_

Citaat van: McLaren_über_alles op 25 februari 2012 - 17:20:44
Wat te denken van deze getrapte neus?



Nice, doet me denken aan die reclame van Renault.

Enzo

45 min verslag van Sky testdag 4.


Enzo


gloudiesaurus

HRT is er wel bij in Spanje, maar of ze rijden?
Ik ben er bang voor... vorig jaar ging het net zo....
GPPits.net: als Formule 1 een passie is